Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanurie schreef:Geen dank hoor!
Oja sommige mensen, naja meer kind, want ze is jonger dan mij.
Op onze ponyclub zijn er nogal veel van die verwende kinderen en die denken dat ze alles zijn.
Gaat zo'n stom wijf op een foto reageren van mijn hyves. Eerst via iemand anders zijn hyves en zeggen dat ik lelijk ben. En dan al foto die er best lang op staat. En dan verwijder ik dat gewoon want ach, maar dan doet ze het nog zo 4x, serieus, sommige sporen echt niet.Maarja, is altijd al zo geweest en ben nu toch weg bij de ponyclub maar ik vind dat toch best wel een zielige actie. srry voor me taal maar ze maken me dan echt boos
Mootje schreef:Ik was Anky vanavond met lessen
Citaat:De afgelopen jaren was inschrijven voor Belgische wedstrijden mogelijk door de actieve rol van Dhr Pleun van der Marel. Per 2011 zullen de inschrijvingen via de KNHS verlopen. Om dit te kunnen doen zal de KNHS per inschrijving een bedrag van maximaal €5 in rekening gaan brengen. Aan het einde van het seizoen zal de KNHS evalueren en de daadwerkelijke kosten in rekening brengen.
Tevens zullen de inschrijfgelden voor Belgische wedstrijden in 2011 flink stijgen. De exacte tarieven zijn hiervoor nog niet bepaald, maar er zijn signalen dat er meer €10 stijging zal zijn.
Details kan je lezen bij de KNHS