Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hoop dat de smid langs wil komen (woont in de straat) en dat we niet zoals de vorige keer naar de kliniek 20 km moeten voor 6 nieuwe nagels en hem er weer onder te tikken
). Hadden het erover dat je zo'n paard niet snel weer vindt. Er is alleen wel interesse voor hem (gelukkig nog geen echt gekke bedragen genoemt) en ik ben van goed geld, dan verkopen. Maar goed vader heeft nu voor mij beslist, hij mag niet weg.
Ben je al weer samen met je broertje bezig met Chall? 
). Kan me voorstellen dat je nu zelf ook eens wat verder wil met rijden, en ook je puntjes in het Z dressuur en zo pakken.
dus tja...ook al zou Bull 60 hebben is het al drastisch lager dan mijn vorige...
. peanutbutter schreef:Overigens dit is de paps van Chal.
Als hij een beetje heeft vaders en een beetje van moeders komt het goed
http://www.youtube.com/watch?v=OUElw96Xkto

Morgen met Jer, mijn instructrice en haar jonge beest naar de binnenmanege. Zal ik haar even helpen en dan weer even met Jer aan de slag! peanutbutter schreef:48 na een cross vind ik toch redelijk laag. Rond de 60/65 is eigenlijk netjes.
Met mijn pony was het gekker die had op een gegeven moment 32 na de (Z) cross zonder uit te stappen. Die moest toen verplicht op een conditie verminderingskamp. Dat wordt nl gewoon gevaarlijk.
. Ik heb me er eigenlijk nooit echt in verdiept, wat nou laag gemiddeld of hoger is......wel leuk om te horen. Komt waarschijnlijk omdat ik natuurlijk altijd maar met 1 paard heb gecrosst en dat vergelijk ik dan met Bull. Nou ja...48 na een B crossje mag ook wel he..
dat stelt nog weinig voor...
Die van Jer rond de 70 dus
_Noor schreef:Mijn hartslag is ongetwijfeld nog hoger hoorDie van Jer rond de 70 dus
zullen wij ook eens een keuring ondergaan voor en na het crossen....
kijken wie er rad loopt en wie niet....
en wat de hartslagen zijn....haha bij teveel moet je ook in de time out...