Ik heb weer zoiets slims. We zouden zondag naar Walibi gaan op mijn verjaardag. En nu zag ik net dat Walibi pas de 10e los gaat haha echt een domme actie.
WolinLotte
Geplaatst: 02-04-09 23:01
Good evening everyone
@Rowo: Leuke foto's zeg!! Ziet er goed uit!! Die Zetje wordt er nog een !! @Liziej: Kom op.. iets meer TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , positief blijven!!
Pffffff Wo en ik moeten echt hard aan onze conditie werken hoor, wat een stel zijn wij... hijg hijg puf puf en ik nog het hardst van alletwee , nu hebben we 12 april die crosstraining, dus we moeten deze week echt even aan de bak, elke dag even goed bewegen, jaja.. WE , de waarheid is hard. Ik ga weer elke dag op de fiets naar Wo, ipv liftend met mijn moeder. Tis schandalig.. ik was 3 kilo afgevallen, die zitten er dus mooi weer aan. En Wo gaat ook aan de lijn, haar vakantietijd is weer over, haar rug is weer als vanouds en ze loopt als een tiet. Allebei BOOTCAMP!!
Nu eerst maar slapen, herstellen van vanavond
AntheaV
Geplaatst: 02-04-09 23:04
hahaha dat wordt dus hard trainen voor jullie deze week Lotte
(ik moet maar niet te hard lachen, mijn eigen conditie is op het moment ook om te huilen.... )
Mijn paardje gaat goed. We hebben haar maandag weer opgehaald en toen was ze weer helemaal goed. Heb vandaag voor het eerst met haar aan de hand getraind thuis en ze deed heel goed haar best Niet zo vervelend als wat ze de laatste keer deed gelukkig. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan! Mag over 2 weekjes weer naar Hollandscheveld voor controle. Maar als het goed gaat mag ik er volgende week wel weer op, maar alleen stappen en de week erna ook kleine stukjes draf tussendoor, en daarna de training weer licht oppakken. (mits alles goed blijft gaan natuurlijk) Vind het wel leuk dat ze er weer is
Anthea, mooi dat het zo goed gaat! Lotte, goed bezig! Ben ook al weer op de fiets naar stage gegaan! Heerlijk met dit weer.
Voodoo krijgt nu weer nieuwe ijzers. Voordat ik naar stage ging moest hij op de trailer, en mijn ouders doen alles nou net weer even anders dan ik. Mijn vader kriebelt hem wat met de zweep en ja hoor, mis! Met dwang krijg je hem er nooit op. Dus ik nog even helpen en toen ging het wel goed. Hoop alleen dat hij bij de hoefsmid ook weer een beetje fatsoenlijk de trailer op wil, aangezien er dan 2 'ongeduldige' mannen zijn (mijn vader en de hoefsmid). Nooit echt een lekker gevoel als ik er zelf niet bij ben
Zo ik ga lekker me paardje verwennen, want hij heeft gister hard gewerkt.. Nioet dat het erg is maar we liepen allebij rood aan dus lotte ik doe gezellig met je mee
Ik neem me skeelers mee naar vriendje vandaag lekker skeeleren vanavond en morgen
Rosalie kan me wel voorstellen ja, heeft die van mij ook
Veel plezier iedereen van het weekend ik ga zondag mee met een vriendin met haan hengst naar beek en donk haar paard moet mee lopen met allemaal goed gekeurde hengsten en zijn papa
WolinLotte
Geplaatst: 03-04-09 09:46
Gezellig Corien!! Hahaha @TG:T is ook echt een groot paard!! Zal idd best hard werken zijn !! @Rosalie: Hmmm... Dat lijkt me ook geen prettig idee nee .
Ik dacht dat ik zondag ging kijken in Etten Leur.. nu wil ze de 13e gaan.. Maar ik wil wel graag het Z, M en het L zien, had me er al helemaal op verheugd ...gaat het niet door
Straks misschien nog een keertje met Wolin oefenen met de trailer, even erop en eraf.. moet immers routine worden
Heb net even naar huis gebeld, het was gelukkig allemaal goed gegaan en liep toch vrij makkelijk de trailer op. Hij staat nu weer lekker buiten Ben nu toch wel weer gerust!
Anthea: fijn dat het goed gaat met je paardje! Rosalie: fijn dat alles goed is gegaan bij de smid. Mijn paard loopt er ook alleen maar op als je een los touwtje hebt. Strak aan het touw en hij durft niet meer! Hij heeft ook een beetje claustrofie en drempelvrees. Maar gelukkig wel genoeg lef om met mij de trailer op te lopen.
Morgen heeft mijn zus springwedstrijd met Vivre en zondag hebben we dressuurwedstrijd met Pancho en Vivre. Beide is in Etten-Leur op de terreinen van Blom. Pancho mag het Z1 lopen in de hoofdpiste. Zal hij weer wel spannend vinden, onze held. Maar daar leert hij alleen maar van. Vanmiddag boodschappen doen en naar de fysio en vanavond lekker rijden. Hoop dat we gaan springen eigenlijk met Pancho. Even afwachten wat pa het beste plan vind, vanavond springen of morgenmiddag. Pancho moet in ieder geval even wat anders doen dan dressuur, want hij heeft het de afgelopen twee dagen zwaar voor zijn kiezen gehad.
TeeGee
Geplaatst: 03-04-09 12:03
tientjeh schreef:
J_N en TG: hebben jullie de pelhamriempjes ook aan de grote ring en aan het kleine ringetje eronder bevestigd? en daar in het midden de teugels weer aan? ( het ziet er zo krom uit? )
Ik vind het hele bitten verhaal maar vreemd. Gebroken pelham mag wel, passoa met 2 ringen niet. Mocht ik daar mee willen rijden, kan ik dus een nieuwe kopen. Die van mij heeft er 2 ringen onder, gebruik ik alleen nooit.