Gefeliciteerd Mirthe!
WL: Nee hij heeft er niks aan over gehouden, niks ernstigs ieder geval, hij was wel erg geschrokken.
Vandaag weer dagje gewerkt, was echt gezellig, was zoals gewoon weer het enigste meisje tussen 4 jongens en dan ben ik duidelijk de pispaal de hele dag
Maja kan der wel om lachen, is alleen maar leuk bedoelt, maar voel me wel zwaar in de minderheid dan
Vanavond even voor hoefsmid gespeelt, pd's achterijzers zaten al iets los, maar laat ze zitten tot ze er af gaan, zat iets speling in, niet dat ze echt los zaten.
Vanochtend buitenrit gemaakt, en toen heeft hij een ijzer scheef getrapt. Hij was dus helemaal opzij geschoven naar de bovenkant.
Zodat hij bij de binnenkant geen ijzer meer had en aan de buitenkant het ijzer uitstak.
Hoopte dat hij vandaag op het land kon, dan kon die hem er zelf afhalen.
Kwam net op stal en hij was niet naar buiten geweest, dus ging ik hem zelf maar proberen af te halen.
Ik eerst al die kopjes van die spijkers geknipt, maar dat ijzer zat echt helemaal scheef in die hoef getrapt, zag er echt naar uit, maar hij liep nog gewoon goed, hij had er blijkbaar geen last van.
Vond toch maar dat dat ijzer eraf moest, ben 3 uur bezig geweest met nog een meisje.
Wilde ook graag die hoef heel houden, en hij had al die spijkers in z'n hoef getrokken, een heel gedoe.
Uiteindelijk ijzer eraf en hoef nog heel
Ook alle spijkers eruit gekregen, het heeft ff geduurt maar dan heb je ook wat
Kan die op 3 ijzers door het leven 
Dan hoeft de hoefsmid niet in alle nood te komen, zeker in die vakantie periode zijn ze zo druk.