ik heb zatderdag op horse event met een hele-mooie-dure-auto mogen rijden met nieuwe 1/5 paards trailer er 8er mogen rijden nou kan je zegen kippie kakie, die man zo he heb je dat vaker gedaan ik nee heb me C vrachtwagenrijbewijs hij oh jah dan is dit niet moeilijk voor je ik nee maar wel anders, en makelijker
ik heb op de veiling met een kar geoefent waarmee we de bloemen ophalen en zo, dus jah voor mij was het een makie toen, en jah met een paard er in moet je ook weten hoe hard en zo je kan rijden.
Net maar even wat boodschapjes gehaald voor m'n moeder. Ga straks nog maar even wat voor het avondeten en maar even wat lekkers koken, het is toch herfstweer
ja ik doe het nu al, gewoon oefenen met trailer een vriend van mij ( zoon van een rijschoolhouder) wou me wel helpen, en als ik dan het geld bij elkaar heb ga ik voor me E
Andrea: Nee die ken ik niet, maar wel fijn dat je bij hem dan een parcourtje kan oefenen.
Corien: Dat ziet er wel stoer uit! Ik moet ooit nog eens mij E rijbewijs halen, maar ben nog niet handig genoeg met achteruit rijden met de trailer , ik vraag me ook af of ik daar ooit handig in wordt
Ik heb net maar even lekker een broodje gegeten en nu nog heel even verder met de opdracht. Dan heb ik zometeen weer les.
Rowo: Larenstein was wel altijd super gezellig, dat mis ik hier soms nog wel eens.
ja idd, als me vriend mij moet helpen komt het vast niet goed, wordt alleen maar bekvechten haha en het is een stukgoedkoper als iemand je wil helpen zelf heeft hij alle rijbewijzen al
het is hier gelukkig nog droog. Mn E rijbewijs heb ik al een tijdje en ik vind het ideaal. Nadeel is alleen dat ik nu veel vaker met mn zusje mee op concours moet, als mn vader even geen tijd heeft. Maar goed... voor de rest is het ideaal.
Onze pensiongast moest vannacht in het ziekenhuis blijven ter observatie, ze is nu weer naar huis. Heeft gelukkig alleen een hersenschudding. Maar je schrikt wel: sta je gezellig in de stallen te praten en komt er iemand gehaast aandraven dat diegene eraf was gevallen en er een ambulance is gebeld. Komen er ook nog eens 2 politieauto's en 2 ambulances het erf op rijden .... Paard struikelde, zij begon eraf te vallen en paard ging erachter aan. Ze was direct buiten bewustzijn en ademde echt heel vreemd, na een kwartier kwam ze ongeveer weer bij maar was totaal vergeten wat er gebeurd was. Maar gelukkig lijkt het met een sisser af te lopen
edit .. wbt het e rijbewijs: ik vond eigenlijk dat het rijden met de combinatie tijdens de rijlessen moeilijker was dan met een trailer erachter. Maar de speciale handelingen zijn met die combinatie wel weer makkelijker dan met een trailer.