is: ook gefeliciteerd!
vanmorgen wezen klootschieten met de vrijwilligers van de rijvereniging, was erg gezellig
daarna naar mars toe gegaan om die klaar te maken, morgen een wedstrijd laatste keer m1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IndianSummer schreef:Ben benieuwd! Is ze al op de terugweg? Weten, weten, weten
Leuk filmpje Vief, Lipso heeft ruimte genoeg over!

!
hoop voor je dat je woensdag alsnog naar Amerika kan vertrekken! 
Hilde_ schreef:Hij was in de proef in elkaar gezakt geloof ik.

Ik ben weer terug van texel weekend!! 

. Op de boot bleef ik maar even bij Loempia staan. Hij stond wel rustig
. Alleen wat boos te hooi eten
. Toen we aankwamen hem naar zijn stal gebracht, hij was eigenlijk heel rustig, voelde zich meteen wel thuis. Smiddags met nog 2 meisjes die met ons mee waren naar het strand gegaan. Loempia die vond het echt heeel eng
!! Eerst gewoon langs de water gestapt, en toen er maar in
. Hij vond het water wel heel leuk en niet eng, maar die golven
. Af en toe lag ik er bijna naast omdat hij weer met 4 benen tegelijk over een golf sprong. Maar was wel blij. Had niet verwacht dat ik de held op sokken er in zou krijgen. We hebben lekker een tijdje op het strand/door het water gestapt.
. 1 keer dat hij zich omdraaide en naar de uitgang wou maar verder niet. (hij leerd het nog wel
. 2e parcours had ik 2 balkjes en een weig. Hindernis 5 was een dubbel, en je moest echt een beetje langs de buitenkant ernaar toe. Maar daar hingen spandoeken. Dus menneer keek mooi naar buiten naar die spandoeken, en zag die hele hindernis niet. De 2e keer lette die nog niet echt op, maar sprong wel. Had daar ok dat ene balkje. En op een andere hindernis een balkje.
Was lekker en gezellig
.
. Die andere meisjes moesten om 9 uur springen. Ik moest om 11 uur rijden. Met losrijden was hij eerst weer wat gespannen, maar ik kreeg hem dit keer wel ontspannen na een tijdje. Proef ging ook echt een stuk fijner! Nog wel wat foutjes enzo. Maar nu kon ik er teminste aan rijden, en niet dat hij maar een beetje zn gangetje ging. En toen had ik 191 punten!
Echt verschrikkelijk lijkt me dat, moet er niet aan denken!
wat goed dat Loempia in het water durfde
Had Noor nog gesprongen?

kimdepim schreef:Ja noortje had gister ok nog gesprongen in de B. Die was 2x foutloos dacht ik.