Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of in welke instelling werk je? dan kan ik wel even kijken of jullie klant zijn bij ons hoor
dan kan het mss iets sneller gaan :p

!! Waar staan je paarden nu? Antwerpen is ook een heel eind zeg.
Tenzij dat ze alsnog expliciet meedelen dat het toch niet mag.
Vond t niet positief klinken, ik hoop dat je t al beter/goed hebt verwerkt!
Ben eigenlijk een eerder introverte persoon, eerste week thuis was van ooohh chill! Maar nu heb ik toch nood aan batterijtje laden met vrienden!
maar voor een paard niet té dik
allergische reacties nog gehad mr nog maar in januari begonnen met immunotherapie en ten vroegste binnen 3 maand eerste verbeteringen maar kan tot 6 à 8 maand duren. Dus nog wat afwachten! 
Gelukkig kwam smid en wonder boven wonder, ik heb alle ijzers terug gevonden.
Nu blijven ze er voorlopig op.
en nu ook al 3 dagen op een rij dat hij zijn halster kwijt speelt. Echt...
Maarja...
Gewoon nog weekje op blijven en tis goed!
moet straks maar kijken of ik iemand van de directie ervoor te pakken kan krijgen en anders "wachten tot maandag en voorlopig de uren van X doen".
.
t zit je ook echt niet mee! Is dit dan een blessure of een aangeboren afwijking die na verloop van tijd slechter wordt? Is echt iets dat ik nog nooit gehoord heb, maar wel heftig als ik het zo hoor. Vervelend ook dat je totaal niet weet hoe lang hij er nog relatief goed mee zal zijn...
heb ook eens contact opgenomen met een nieuwe zadelpasser, kwestie van met een schone lei terug te beginnen. Ging vroeger een paar keer bij waar ik het zadel kocht maar totaal niet tevreden van, en ook al weer veel te lang geleden. En wie weet koop ik mij toch ook nog eens een deftig dressuurzadel