Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Hij heeft nu 5 dagen antibiotica gehad en tot vandaag pijnstillers.
Crosstraining vandaag ook niet gereden en conditioneel ook te weinig gedaan dus ga liever niet met zo weinig voorbereiding crossen, wil niet nog meer blessures doordat ik hem over vraag. Nu goed herstellen en dan de focus op Markelo!!
, ben moe. Ook druk bezig met mijn afstudeeronderzoek, kan wel een week slapen. Heb een ander zadel, cognac. Nu alleen hoofdstel en voortuig erbij. Iemand tips???? Kan bijna niets vinden.
. Maar wenden met zo'n snelheid lukt niet netjes, dus dan moet je al gauw aan de voorkant begrenzen, en dat is het moment dat hij erachter kruipt. 
, dus daar moet ik ook beetje opletten. Hoeft ook nog niet nu meteen, heb zwarte spullen nog, maar wil graag over 2 weken beetje normaal starten. Heb ook geen tijd om even ergens te gaan kijken. Ze hebben van ikonic ook hoofdstellen, maar niet echt mooi, en nog best wel duur (dus dan wil ik wel iets wat ik mooi vind).
Wel jammer dat de dressuur minder ging en het is inderdaad frustrerend als je ergens hard voor werkt dat je weinig resultaat krijgt.. Maar zo kort inrijden is ook niks, dan zou ik al helemaal niks voor elkaar krijgen
Hopelijk vind je nog een matchend hoofdstel en borsttuig.
Maar goed wel een winstpuntje mee naar huis mogen nemen gelukkig al was de spanning nog steeds wel veel teveel aanwezig in de proeven. Zondag gecrosst in Baarle-Nassau, springparcours stond ze constant op de rem en op de dubbel sprong ze ineens opzij dus stond ik ernaast
(bleef wel met mn voet hangen in de beugel dus echt eens voor veiligheidsbeugels gaan kijken...) De cross had ze gelukkig na de eerste 5 sprongen de smaak wel te pakken dus toen ging het wel 

laptop ging stuk en jullie praten hier ineens zoveel dat reageren op telefoon niet echt lukte
M/Z hadden ze ook nog samengevoegd voor de prijzen. Heb hier een filmpje staan [SPR-ITP] Z springen met Challenge - dreams come true!

Zit even in een dipje..dinsdag gelogeerd was niks te zien..woensdag rustig gereden liep die nog niet goed. Vandaag eigenlijk moeten crossen maar heb er dus nog niet eens opgezeten. Ga straks even kijken en anders bel ik morgen de kliniek. Ben echt teleurgesteld...na alle ellende is t nu net wat rustiger thuis en had ik weer meer tijd en zin om te rijden en dan is twal niet goed zo vlak voor het cross seizoen.
hopelijk van de week toch weer goed zodat ik in markelo en Westerbork kan crossen..
. Het komt nooit uit he... Ik herken het onwijs wat je zegt. Je hebt de afleiding even nodig en die kan je nu niet goed pakken. Of is dat het niet?