Annetje schreef:Vief lijkt me inderdaad irritant, maar ergens is het ook wel je eigen verantwoordelijkheid om te kijken wanneer het precies ingeleverd moet natuurlijk. Heb je het nu gewoon gemaild? Of kon je het helemaal niet meer insturen?
Ik heb het inderdaad gemaild en het is nu ook wel goedgekomen gelukkig
Besef heel goed dat het ook mijn verantwoordelijkheid is, maar als ik mijn groepsgenoot bel om te vragen hoe laat de deadline is en hij mij verteld dat het de hele dag nog kan dan vind ik dat je dit toch wel aan mag kunnen nemen. Het ging immers ook om zijn opdracht.Karen: Wat leuk! Mag ik ook een linkje
?Laura: Jammer dat die droombaan het niet werd.. Hopelijk meer geluk bij de andere sollicitaties

Noor: Ik heb nog geen idee na je hints, maar wacht geduldig af

Hier gelukkig al het stomme achter de rug. Iedereen erg opgelucht over de afloop en mijn moeder en broertje zijn nu de hond bij de dierenarts aan het ophalen want die is inmiddels ook ontwaakt
Ik zal eens gauw mijn nieuwe lading jasjes op de foto gaan zetten

Wij hadden geen erkerstoeltje! 

Als je me even een pb'tje stuurt met het type/maat/kleur die je zoekt wil ik er wel eens naar speuren

Daar kan ik echt zo boos om worden! Echt naar, vooral voor de machinist natuurlijk. We hebben twee uur lang in de trein gezeten terwijl politie en brandweer alles op konden ruimen. Daarna konden we gelukkig weer gewoon met de trein verder, maar helaas was het al te laat om echt iets met Vies te doen en was ik pas om half 10 bij het vriendje...