[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:16

Annetje schreef:
Vief lijkt me inderdaad irritant, maar ergens is het ook wel je eigen verantwoordelijkheid om te kijken wanneer het precies ingeleverd moet natuurlijk. Heb je het nu gewoon gemaild? Of kon je het helemaal niet meer insturen?

Ik heb het inderdaad gemaild en het is nu ook wel goedgekomen gelukkig :) Besef heel goed dat het ook mijn verantwoordelijkheid is, maar als ik mijn groepsgenoot bel om te vragen hoe laat de deadline is en hij mij verteld dat het de hele dag nog kan dan vind ik dat je dit toch wel aan mag kunnen nemen. Het ging immers ook om zijn opdracht.

Karen: Wat leuk! Mag ik ook een linkje :D?
Laura: Jammer dat die droombaan het niet werd.. Hopelijk meer geluk bij de andere sollicitaties :)
Noor: Ik heb nog geen idee na je hints, maar wacht geduldig af ;)

Hier gelukkig al het stomme achter de rug. Iedereen erg opgelucht over de afloop en mijn moeder en broertje zijn nu de hond bij de dierenarts aan het ophalen want die is inmiddels ook ontwaakt :) Ik zal eens gauw mijn nieuwe lading jasjes op de foto gaan zetten :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:36

Leuk nieuwe jasjes :D

MargreetW

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:52

Yeah nieuwe jasjes, hebbie nog een rode voor Noor???

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:58

Nee helaas... Rode jasjes zijn echt zeldzaam, maar ik blijf er nog steeds naar zoeken :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:16

weer uit bed..... ipv liggen, nu "hangen" in m'n erkerstoeltje...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:18

Texelse, Heb jij je hele huis anders ingericht als je er zelf zit :o? Wij hadden geen erkerstoeltje!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:30

Helaas te vroeg gejuicht vanmorgen. De dame die haar paarden heeft verwaarloosd heeft enkel een boete gehad van 1250 euro en daar is ze tegen in beroep gegaan, vandaar de rechtszaak. Ze staat niet sterk dus ze zal moeten betalen. Maar dat er nou eindelijk voor de dieren eens echt wat gebeurt kunnen we vergeten. Geen idee waar ze nu staat dus opnieuw de AID op haar afsturen gaat niet lukken. Hopelijk doen de mensen daar in de regio dat wel en zal er ooit een einde aan komen.
De boete is voor het onthouden van voer en vooral water aan haar paarden, dit was geconstateerd door een dierenarts uit de regio en de AID. (ingelicht door die DA) Sharon beweerd wel water te hebben gegeven maar dat ze het al op hadden en de emmers hadden omgetrapt. Maar gezien er toen verse sneeuw lag en geen voetsporen te vinden waren, staat ze erg zwak met haar verdediging. Verder werden ze aangetroffen op een enorme berg mest. Echt triest!

Verkoop jij jasjes Vief?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:33

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:37

Ik ben ook in bezit van een echte Vief original :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:56

@Mootje: ja, wij nemen ons eigen stoel, bankstel, bed etc. wel mee.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:40

Oeh, ook een Charles Owen Vief. Ga even kijken en hou je ogen maar open voor een mooie roooie ;)
Muti, je leeft dus nog wel? Ik probeerde je de hele tijd te bellen en ben zelfs naar Oostwoud gereden om te kijken of je niet voor jaffa op de bank lag...... met de hondjes weg gok ik.

Lekker gelest met Jer! Hij was weer even Jerilas hoor. Ook nog een leuk telefoontje gehad ondertussen, dus euhm wordt vervolgd na 28 februari! ;)

Edit: zie dat je charles Owen advertentie een oude was, vief :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:48

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:51

Hihi sorry Noor :o Als je me even een pb'tje stuurt met het type/maat/kleur die je zoekt wil ik er wel eens naar speuren :)?

Had het al gelezen. Echt sneu! Al vind ik het ook wel heel stom buiten de pistes te gaan skien als hiervoor een alarm is afgegeven..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:52

Ja hoorde het ook al van Friso. Waarschijnlijk schedelbasisfractuur. En idd stom om buiten de piste te gaan met zulk groot lawine gevaar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:53

Niet echt slim nee..
Vief, graag. Ik ga binnenkort wel even bij Ooteman passen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:19

Beterschap Sussie!
Spannend Karen!
DAt is idd goed balen zeg Annetje.
Hoorde het ook al van Friso, wel ontzettend stom om off piste te gaan skiën met lawinegevaar 4. Vooral een ervaren wintersporter weet wat er dan kan gebeuren. Hopelijk valt het mee en komt hij er weer bovenop.

Hier net lekker het bos ingeweest! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:25

Noor, spannend!
Idd.... vanochtend was er nog een waarschuwing (persbericht) uitgegaan van de Nederlandse Skivereniging om NIET buiten de pistes te skiën :')

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:33

Dat is inderdaad wel slim Noor :)

Ik ga morgen maar eens in een grijs jasje starten voor de afwisseling. Mag hij daarna in de verkoop :+
Zo na het eten nog even wat maten opmeten en vanavond laat monster nog even rijden :) Ben benieuwd of ze er morgen zin in heeft!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:42

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:03

mooie jasjes van iemand, echt gaaf!
Vanmiddag in 2 etapes gereden, paard was stout en mijn suiker was te laag (diabetes). Dus even wat gaan eten en na half uurtje weer gaan rijden. Toen even de slof eraan gedaan, omdat hij steeds kei hard door de bak ging crossen, dus ik gewoon lang teugeltje, lange slof, galoppeer aan en hij gaat weer. Dus ik teugels korter gepakt en slof, een daarna wist die het, slof niet meer nodig gehad en niet meer gebruikt. Hij liep heerlijk ontspannen.
Daarna nog losgegooid in de bak, ik ga vlasbalen halen, kom ik terug ligt die vast in het hek. Dus ik longe gepakt maar lukte niet. Toen m'n moeder erbij met nog een longe. Lukte nog niet. Toen kennis gebeld die was er in 10minuten toen met z'n 3e omgetrokken, maar was goed schrikken. En vanmiddag was precies het mannetje van EFO geweest om 'm te verzekeren...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:42

Echt heel gaaf Mo!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:47

Zien er gaaf uit Vief!
Mooi huis Mo, ben je op zoek?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:50

Nee, ik mag hier nog niet weg van mijzelf, maar kijken is zo leuk O:)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:56

Annetje schreef:
Suikermeisje had een blij paard dat weer aan het werk kon. Heb je hem ook niet buiten kunnen zetten met de vorst?
Ik eet helemaal geen beest dus ik hoef ook geen sushi.
Caro heeft een echte merrie die vond dat de bak wel groter kon en dat er niets gespoten hoefde te worden
Wintersport is niets voor mij. Ben sowieso niet zo'n vakantieganger. Ik zit net zo lief thuis met een boek in de tuin, of op de rug van Vies in het bos.
Vief lijkt me inderdaad irritant, maar ergens is het ook wel je eigen verantwoordelijkheid om te kijken wanneer het precies ingeleverd moet natuurlijk. Heb je het nu gewoon gemaild? Of kon je het helemaal niet meer insturen?
TG spannend! :):)
Sussie beterschap!

Ik zat gisteren in de trein naar huis, paste precies zodat ik mooi thuis kon eten, dan naar stal voordat er les was en dan zou ik om 8 uur al bij vriendje zijn. Wat denk je? Springt er iemand voor de trein! :( Daar kan ik echt zo boos om worden! Echt naar, vooral voor de machinist natuurlijk. We hebben twee uur lang in de trein gezeten terwijl politie en brandweer alles op konden ruimen. Daarna konden we gelukkig weer gewoon met de trein verder, maar helaas was het al te laat om echt iets met Vies te doen en was ik pas om half 10 bij het vriendje...

door de kou had hij zere voetjes en ging dat dus niet zolang. omdat de weilanden vrij hobbelig zijn, maar zelfs in de rijbak was het te ongelijk. Heb 2x langs de weg kunnen rijden maar toen was bij zijn witte voetje de zool te dun geworden en deed het hem helemaal zeer op het harde. Hij heeft wel enkele dagen even buiten gestaan maar niet langer dan 2 uurtjes tot mijn spijt.
dit moest ik vanmiddag nog even verzenden, beetje laat :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:06

@ Vief ik ben ook al een paar keer aan het speuren geweest naar een CO cap. Dat loont echt...

Verder alleen even bijgelezen..
Merrie had haar been maar een beetje dik dus morgen gaan we gewoon weer rijden als zij niet kreupelt. Eerst aan de longe opwarmen en dan erop. Kan ik wat meer gaan doen want dan kan ik serieus 20/25 minuten wat doen.