[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:39

Ja hoor Karen, dat gaat heeeeeel goed bij Noortje. Vooral als het meteen direct onmiddelijk en met spoed wordt uitgevoerd <3
Maar aan de andere kant, ook Noor krijgt genoeg stalorders hoor, en die worden ook (bijna) altijd gedaan.
Ze mag nog even van me genieten als ze straks (ooit) in haar eigen kasteel woont dan is het over (denk ik dus).

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:41

MargreetW schreef:
Ja hoor Karen, dat gaat heeeeeel goed bij Noortje. Vooral als het meteen direct onmiddelijk en met spoed wordt uitgevoerd <3
Maar aan de andere kant, ook Noor krijgt genoeg stalorders hoor, en die worden ook (bijna) altijd gedaan.
Ze mag nog even van me genieten als ze straks (ooit) in haar eigen kasteel woont dan is het over (denk ik dus).

Margreet, ik denk dat je je daar in vergist. Tenminste ik bel mijn moeder ook nog vaak en nu ligt mijn crosshorloge er voor een nieuwe batterij.
Als ik het erg druk heb dan schuif ik mijn boodschappenlijstje met geld bij mijn moeder ertussen :o

Maar voor de rest ben ik best zelfstandig :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:07

Bereid je maar voor dus, Muti! }>
Maar dat is mooi, bedankt voor het halen!

Tis koud buiten! :brr:

Ik ga straks mee op controle bij een bordeel :+

weule

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:13

ik woon ook thuis, ideaal ;) (nog wel..)

en noor gaat naar het bordeel. :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:14

Alleen kijken hè!

;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:18

jaja :P achter de ramen ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:19

weule schreef:
jaja :P achter de ramen ;)

:\

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:20

Haha veel plezier Noor ;)

Kim, Indoor Klein Oever gaat dit jaar niet door... dat is de reden waarom we nergens vraagprogramma's konden vinden. Stond gister op startlijsten, zag het vandaag. Natuurlijk net nadat ik een van de vaste jury's uit die hoek ernaar had gevraagd }:0 . Afijn, ik baal ontzettend omdat ik ervoor had gekozen om met Ultra daarheen te gaan en dan niet naar Hardenberg... Geven nu Hippische week Exloo maar op

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:41

grapje hoor noor ;) (niet dat je nu helemaal diep bedroeft bent door mijn bijdehante gedrag :P )

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:45

Hoi,

Ik heb de manege weer overleefd. Was alleen want mijn ouders waren er niet. helaas was ik niet de enige om 9u op de manege. Heb de ruin eerst gelongeerd en daarna zo opgestapt. Ik was eerst gespannen maar hij deed echt zo van: baas doe normaal ik ben lief :D en dat was hij ook.. Daarna merrie zonder longeren gereden en die was alleen schrikkerig maar liep wel weer. Ook nog een kruisje gedaan dus ik ben weer blij. Binnenkort maar weer eens een laag parcoursje springen. De wei is helaas nog een ijsplaat dus ze blijven verplicht binnen.

@ mistid oh vandaar was ook al op zoek
@ Tg balen van je ring. Wel weer positief nieuws over de auto.

Rest lees ik straks bij. Even de haren in de verf zetten en douchen. Ik ruik heerlijk naar paard en mest hahaha

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:46

Goedemiddag vanuit de UB :O

Kim: Succes met je school-werk. Lekker dat je vandaag een dagje vrij bent :)
Noor: Veel plezier :D
Weule: Gedraag jij je eens een beetje :P
Karen: Wat verschrikkelijk zonde van je ring.. :(:)

Beetje een saai dagje aan het hebben maar hoort er helaas ook bij.. College gehad om 8.45 uur en nog even met een groepsgenootje aan een opdracht gezeten en ook nog even naar de bijbehorende docent gegaan omdat we er maar weinig van begrijpen.. Heb je ook echt 3x niks aan. Man rende nog net niet weg toen ie ons aan zag komen en stond echt een beetje schuchter en met zijn handen friemelend onze vragen te beantwoorden.. Enige wat er weer uit kwam was dat wij het in verhouding met de rest echt niet slecht gedaan hadden en meer commentaar/tips/tekst had hij niet.. |o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:54

Vief: Handig zulke docenten :7 .. Schiet je dus weer niks mee op.

Mirthe: Aah vandaar, naja ik had ook al een andere wedstrijd opgegeven. Het duurde me te lang. Dus nu ga ik met beide paarden dressuur rijden dat weekend :+. Daarna inderdaad ook naar Exloo 4 februari :).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:03

:wave:

Gisteravond weer met Avi gesprongen op de clubles. Het ging redelijk na zo'n lange tijd niet springen en ook nog eens op een dressuurzadel. Maar mee gesprongen tot een oxertje van 70cm :+ Daarna heeft supergroom Irene2 Zetje vast gezadeld en wat losgereden zodat ik zo op haar kon. Die alleen ff losgewerkt.
Vanmorgen weer beide mee gehad naar de manege en ze liepen fijn. Morgen doen ze niks en vrijdag ff longeren en dan zijn ze hopelijk klaar voor zaterdag. Daarna mag het van mij wel gaan dooien :D

@ Vief; Dat soort leraren heb je helaas helemaal niets aan. Soms kun je hun nog meer leren dan hun aan jou. Gaat het wel lukken met de opdracht?

@ Kim: balen van je beetje rotgevoel van de springles. K weet wat het is; Paard wil alles doen, maar zelf twijfel je en ga je lopen prutsen.
Succes met school en alvast je tentamen!

@ Karen: :(:) Dikke knuffel voor het kwijtraken van je ring. En hopen dat je een goede vervangende auto kan vinden! Je hebt er helaas maar heel kort van mogen genieten -O-

@ Caro: Heb je je paardjes alweer een aantal keer mee gehad naar de manege omdat je alweer ging springen?
Balen van je weide overigens. Bij ons is het niet veel beter, maar ze lopen er wel gewoon in. Maar de dooi komt eraan, dus hopelijk ben je er dit weekend van af.

@ Noor: veel plezier :D En ik las al wijze en 'boze' woorden van je moeder :D

En ik woon officieel nu samen, maar heb vannacht weer thuisgeslapen en dit weekend slaap ik ook thuis. T is maar net wat makkelijker uit komt :))

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:54

@ Rowo: fijn dat Avi goed ging. Goed voor het vertrouwen. En ik heb een héle strenge moeder ;)
Ik heb ook zin om weer een sprongetje te maken met Jer (zondag! :D ).
@ Vief: fijn zo'n docent...
@ Weule: was helemaal van mijn apropos... :P

Nou het was in 1 woord: brrrrrrrrrrrrrr..... :r
Wel aardige mensen en op zich de zaken goed voor elkaar. Zal straks nog even wat dingen voor ze uitzoeken. :)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:05

@ noor: je vond het toch niet wat ;)

@ rowo: top dat het goed ging, en ook wel leuk dat 'officiele' samenwonen!
@ vief: klinkt bekend :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:19

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:22

@ rowo de ruin heeft alleen een kwartier onder het zadel gestapt en gedraaft plus een rondje galop. De merrie was van het weekend 2x meegeweest. Heb alleen een laag kruisje en steiltje gesprongen. Niet hoger dan 60 cm. Had ze thuis wel af en toe gelongeerd. Voorlopig staat er geen wedstrijd in de planning maar wil nu wel proberen weer door te pakken qua rijden. Bij mij kunnen ze echt niet in de wei. is 1 ijsplaat en te gevaarlijk. leuk dat je nu officieel samenwoont..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:28

@ Jeroen: Ik ben officieel nu Enschedese :+ Nooit gedacht dat eens te kunnen zeggen... maar ik blijf het ook niet voor eeuwig hoor :P

@ Caro: oh dat van je merrie had ik niet meegekregen. En je ijsplaat wei is dit weekend vast verdwenen, als je kijkt naar wat voor temperaturen het wil worden. Maar waarsch wordt het dan omgetoverd in een zwembad -O-

@ Laura: leuk beest zeg! Wat loopt die nu?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:41

-O- maar goed dat ik de trailer heb weggebracht, koppeling was helemaal uitgesleten en het hele remgedeelte was lek ofzo. En nog wat dingetjes.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:42

Oeh heb je geluk mee dat je hem hebt weggebracht idd!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:54

Dat is geluk hebben Karen!

Rowo± Loopt nu M2 of Z1. Is een fijn beestje geworden, maar had toch veeeeel liever moeders. Daardoor viel ze ook gewoon zo tegen, omdat ik een 2de Sillian wilde hebben.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:58

Tja, dat heeft iedereen denk wel die uit een goede merrie fokt.

@ Karen: das zeker geluk hebben. Nu je het zegt: onze trailer is sinds we um gekocht hebben ook nog nooit na gekeken :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 17:05

TeeGee schreef:
-O- maar goed dat ik de trailer heb weggebracht, koppeling was helemaal uitgesleten en het hele remgedeelte was lek ofzo. En nog wat dingetjes.

Het zit je lekker mee zeg... :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 17:16

Nou inderdaad, denk dat week 1 2011 nog bij 2010 hoort :(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 17:20

Tg lekker but zeg!!!
Lau volgens mij ken ik dat meisje wat er op zit.. wie is dat?
Rowo en noor ik woon ook op "mezelf" vind het wel fijn als er mensen om me heen.. zijn maar net zo als van het weekend de pleur*s uit breekt met me pa heb ik wel zo iets heerlijk zo door de weeks alleen :o

Zo ben net zeeeer aan de tand gevoeld wat ik nu wil gaan doen.. word hoop ik toch een werken leren bedrijf.. men was het moeilijk zeg wat ik wil :(