Maar aan de andere kant, ook Noor krijgt genoeg stalorders hoor, en die worden ook (bijna) altijd gedaan.
Ze mag nog even van me genieten als ze straks (ooit) in haar eigen kasteel woont dan is het over (denk ik dus).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MargreetW schreef:Ja hoor Karen, dat gaat heeeeeel goed bij Noortje. Vooral als het meteen direct onmiddelijk en met spoed wordt uitgevoerd![]()
Maar aan de andere kant, ook Noor krijgt genoeg stalorders hoor, en die worden ook (bijna) altijd gedaan.
Ze mag nog even van me genieten als ze straks (ooit) in haar eigen kasteel woont dan is het over (denk ik dus).
(nog wel..)
achter de ramen
. Afijn, ik baal ontzettend omdat ik ervoor had gekozen om met Ultra daarheen te gaan en dan niet naar Hardenberg... Geven nu Hippische week Exloo maar op
(niet dat je nu helemaal diep bedroeft bent door mijn bijdehante gedrag
)
en dat was hij ook.. Daarna merrie zonder longeren gereden en die was alleen schrikkerig maar liep wel weer. Ook nog een kruisje gedaan dus ik ben weer blij. Binnenkort maar weer eens een laag parcoursje springen. De wei is helaas nog een ijsplaat dus ze blijven verplicht binnen.

Daarna heeft supergroom Irene2 Zetje vast gezadeld en wat losgereden zodat ik zo op haar kon. Die alleen ff losgewerkt.
Dikke knuffel voor het kwijtraken van je ring. En hopen dat je een goede vervangende auto kan vinden! Je hebt er helaas maar heel kort van mogen genieten 
En ik las al wijze en 'boze' woorden van je moeder 

). 

Nooit gedacht dat eens te kunnen zeggen... maar ik blijf het ook niet voor eeuwig hoor