[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:51

@Simmie: Lekker uitwaaien op het strand dus morgen! Heerlijk! Alvast veel plezier :D
@Lotte: Fijn dat je deze week waarschijnlijk weer wat meer tijd voor Wolin hebt, zal voor jezelf ook wel weer een fijner gevoel zijn!
@Snoekiej: Dat zijn inderdaad geen misselijke prijzen voor de aquatrainer! Door de zee stappen zou inderdaad ook een optie zijn. Wel fijn dat je instructrice Vorstin in ieder geval wil rijden in het begin.
@Caroline: Zo dat was een vroegertje vanmorgen :Z Jammer dat er niet al te denderend werd gereden.
@Vief: Ben benieuwd hoe vriendlief het ervan afbrengt tijdens de studentenwedstrijd! En fijn dat je weer even lekker buiten hebt kunnen rijden met Woll. En scheren kan nu nog wel hoor!
@Kim: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen dressuren met Sofie!

Vandaag bij Sander erg lekker kunnen rijden met Jipje, zijn tips hadden zeker een positieve uitwerking :D Jipje ging erg lekker sjouwen, dus ik was helemaal blij. Op een gegeven moment vroeg Sander hoe oud Jipje was, dus ik zij dat hij 19 jaar is, hij wou het toch niet echt geloven, Jipje zag/ziet er te goed uit voor zijn leeftijd volgens hem :D Vond ik wel erg grappig en leuk om te horen.
Vind het wel jammer dat hij zo ver weg woont, hopelijk komt hij nog een keer in de buurt.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:58

Dit is Daimler. Hij is van Johnson x Equador, uit de Utopiastam. Het is een halfbroer van het paard van mijn man. Het is de bruine. Hij wordt in maart 2. Ik hoop dat hij net als zijn broer nog lang blijft groeien, hij is nu nog wel erg klein.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Klinkt goed JN! Ik heb een paar maanden geleden ook een clinic bij Sander gereden. Vond het ook voor herhaling vatbaar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:05

Gave foto's Heleen!
Mooi dat je lekker hebt gereden bij Sander JN!

Sauna was lekker. Nu nog een smartie en zo lekker slapen...wat een rustige zaterdagavond zeg. Ook wel eens lekker!

:wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:10

JN op de site van Sander staat ook een foto van de clinic. Sta jij daar ook tussen??
Simmie: veel plezier op het strand!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:19

Wat een leuk dier Heleen ;) . We hebben ook een aantal Johnson's uit dezelfde jaargang in de opfok, zijn ook leuke dieren om te zien en in de omgang :j .

Benthe, wat een leuk compliment zeg!! :D

Noorwijdenes, lekker 'gesaunaat' dus :P . Slaap lekker ;) !! Ook wel eens lekker dat je op zaterdagavond vroeg je mandje in mag duiken :j .

Heb m'n roze snoepjes niet meer nodig.. heb vandaag niks ingenomen en heb ook geen last gehad :n . Let nog wel op met bukken enzo :j .

Slaap lekker!! :z

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:35

@ heleen: Gaaf dier!
@ jn: Fijn dat het zo goed ging
@ WL: Fijn dat je nu weer zonder de smatriesd afkan.

Ik ben gisteren heel de dag naar de TU in Eindhoven geweest voor een of andere masterclas wiskunde, was pas half 8 thuis en moest toen nog naar stal om Bam en het friesje te doen. Vandaag heel de dag opgepast en daarna gelijk doorgereden om het friesje te doen, Bam was al door moeders gereden en gevlochten.
Druk, druk druk en ga nu even laarzen poetsen en daarna lekker slapen , ik moet weer vroeg op voor wedstrijd :z

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:10

Grappig ding Heleen, hij is idd nog wel wat klein maar dat komt vast goed.
Wedstrijdgangers succes vandaag.

Grappig. Gister zag ik toevallig op SBS 6 dat de studentenband Hermes House Band haar 25 jarig jublileum viert en dat alle (vroegere) leden van de band weer een keer bij elkaar komen om nog eens op te treden. Judith Anssems-Jansen blijkt dus de zangeres te zijn geweest van de Hermes House Band. Ze werd nog geinterviewd.

Nou, ik ga richting stal en dan op naar het strand! :evaw:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:16

Leuke foto's Heleen :)
Benthe: Wat leuk dat je zo'n mooi compliment kreeg en lekker hebt gereden :)
Simmie: Veel plezier op het strand!!

Ik ga ook naar stal zo, eerst nog even snel een broodje. Bak is van 9-10 nog even een uurtje vrij en daarna pas vanaf 12 uur dus moet een beetje op gaan schieten bedacht ik me net :)

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:23

Goedemorgen!
Heerlijk geslapen. Sauna was een succes :j
Snel wat eten en dan naar stal om Jer een beetje op te knappen. Die neemt altijd de halve paddock aan zand mee naar binnen..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:00

Goede morgen!!

SNoek goede oplossing, ben benieuwd naar je borsttuig!
Bentje leuk dat het goed ging!!
Leuke foto's heleen!!
Simmie veel plezier op het strand ;)

Gister wezen springen, was een hele lange dag waar we niet op gerekend hadden.
Moest eigenlijk om even over 4 rijden maar dat werd dus al gouw half 5 :+
Maar goed, parcoursen stonden niet echt hoog (niet gek na vorige week :o )

Eerste parcour foutloos, en barage balkje omdat ik net te veel terug zat. stijl haf ik 46 (vind ik zelf niet echt hoog wil dat ik beter ga zitten )

2de parcour ook foutloos en de barage wist ik niet eens, want hadden amer tijd om te verkennen (liep al 30, a 40 min uit) Dus ik kreeg van een hele aardig mede ruiter alles toe geschreewt :o
Uit eindelijk 1 volte 1 balk en 1 voor tijds overschrijding :=

Maaaaaaar Ik ben 4de geworden en 6de en als klap op de vuurpijl OVERAL WINNAAR!!!!! _O-

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:04

Haha :D

Ik ben al weer terug. Weer naar buiten geweest want ik was even vergeten dat er een verkleed-spring-wedstrijd was.. :+
Nu eerst even lekker opwarmen met thee en een croissantje :9

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:06

Ja was echt blij jet en mil stonden heel hard te lachen ik ook, had niet echt verwacht :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:08

Kan ik me voorstellen! Gefeliciteerd :#

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:09

Ja, was erg grappig! :P

Ga snel naar jackson toe, kan ik vanmiddag nog even kijken daar waar ik gister moest springen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:12

Goed gedaan Corien :D

Vief: Je had niet de neiging om even mee te doen?? :P

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:37

Iedereen bedankt! :D

Goed gedaan Corien, wel lastig barrage rijden lijkt me. :D
Leuk beestje Heleen. :j
Mooizo JN, Sander lijkt me fijn lesgeven.

Wil eigenlijk wel even het bos in met Uk, maar de bodem is hier weer aardig hard en glad. :(
Ben vrijdag bij de fysio keihard onderuit gegleden, heb nu prachtige blauwe knietjes en overal spierpijn. := Heb gister ook maar niet gereden. :Y)
Bosritje leek me daarom wel fijn, kan al zo lang het bos niet in, bleh.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:46

Hoi,

@corienn gefeliciteerd
@ JN leuk dat Sander zo enthousiast was. Die oudjes kunnen het nog wel :D
@ heleen die schimmel is ook leuk. De bruine lijkt mij wel een boefje

Even spammen!
Iemand nog op zoek naar een gave E pony/klein paard. Hij staat op 1.56m maar is tegen de 1.60 http://www.sporthorses.nl/advertentie/pony/id/17697.
Is ons eigen fokproduct maar huidige ruiter is een dressuurruiter ipv een springer.. Dus als je oemand weet die eerst bij de pony's wil rijden en daarna bij de paarden wil. Heeft ook crosstrainingen gedaan en staat op manege Beukers.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:54

Corien, Waar moest je springen? Leuk dat je overall winnaar bent geworden!
JN, Zijn er foto's van je les gemaakt?
Vief, Lekker hoor, alweer een buitenrit gemaakt!
Caroline, Waarom wordt hij als E aangeboden terwijl het een paard is? Wel een aansprekend dier :j
Heleen, Leuke kop heeft hij. Hoe groot is hij nu?
WL, Fijn dat je geen last meer hebt! Hopelijk heb je straks meer tijd voor je paard

Gisteravond heb ik lekker gereden. Hij liep op het einde net zo ontspannen als tijdens de les *\o/* Vandaag weer van dat rotweer hier! Ga vanmiddag naar stal. Morgen weer les. Vanavond The Tudors kijken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:07

Geen idee. Maar dat gebeurd wel vaker. Ik denk dat hij op het randje zit qua maat. Ik heb hem zelf als E pony verkocht want hij bleef voor mij te klein |( . Ik heb normaal paarden rond de 1.70m en hij was 1.56m bij verkoop. Mijn ouders willen hem niet terugkopen ivm mijn schouder en ik geen 3 paarden kan rijden. Hij kan enorm goed springen. Het is een topper in de dop en een clown 1e klas. Als je iemand weet die voor weinig geld echt een goede springer zoekt! Zij vragen minder dan dat zij ervoor hebben betaald.

The tudors lijkt mij ook leuk en ga dat ook zeker kijken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:14

Gister avond een heerlijke film avond gehad. Lekker op de bank gelegen en films gekeken. Heerlijk :D.
Zal zometeen even een buitenritje maken met Sofie :). Even lekker de beentjes strekken.

Vief: Fijn dat je even lekker buiten hebt kunnen rijden :)

Hilde: Stom bos :( ;). Balen dat alles je nog zeer doet :P.

Corien had lekker gereden ;).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:23

Corien: Gefeliciteerd!
Heleen: Hij ziet er goed uit. M'n moeder compagnon heeft ook een héle mooi Johnson gefokt. Die is alleen beslist niet klein.
Shanouk: Mooi dat je en borsttuig hebt gevonden! En Apache is gaaf hè (ook daar hebben we een mooi veulen van).

Vanavond idd The Tudors kijken! Tudoriaanse tijdperk is één van de meest fascinerende uit de Engelse geschiedenis.

Ik ben nog steeds ziek :( Kan in ieder geval al weer zelfstandig opstaan, maar wordt hier niet vrolijk van. Klier is volledig weg, koorts ook, nu alleen die gewrichten... Ondertussen ook nog een rode uitslag over m'n hele lijf behalve m'n gezicht (godzijdank :) ) Gaat lekker hier dus...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:36

Hey Snoekie @ heb je een foto van dat 5 punts borsttuig ?? Ik ben er namelijk ook nog op zoek naar 1, maar wil idd ook wel klips eraan hebben, maar 100 euro is niet duur.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:28

Goeiemiddag!
Pfff, ik ben moe! Ik heb de hele ochtend op stal gewerkt. Ga nu aan mijn opdracht voor mijn studie.

Leuk compliment Benthe :D
Fijn dat het wat beter gaat met je rug Lotte!
Veel plezier Sim!
Wat goed Corien :D Gefeliciteerd!! Wat voor prijs kreeg je?
Ook lekker ff buiten rijden Vief :)
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Mo!
Sterkte PB :(:) Apache is inderdaad erg gaaf! Is het veulen eruit mooi?
Bianca, ik heb nog geen foto. Kan hem op internet ook nergens vinden. Misschien dat ik er van de week eentje maak

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:37

Goede middag..

Pff tis best frips!

Snoek, net ben ik even terug gegaan naar lisse, maar dat hadden ze dus in het prijzen geld gedaan.
Heb me stargeld terug dus das mooi :)

Mo.v.D Ik heb in lisse gereden, wintertulp!

Hilde ach, pijnlijk zeg! jammer dat je niet kan rijden in het bos.

Pb jeetje wel balen van je uitslag op je lichaam!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:42

Jammer dat je dan geen deken kreeg ofzo. Maar geld komt altijd van pas :D Het is inderdaad koud buiten!