@Lotte: Fijn dat je deze week waarschijnlijk weer wat meer tijd voor Wolin hebt, zal voor jezelf ook wel weer een fijner gevoel zijn!
@Snoekiej: Dat zijn inderdaad geen misselijke prijzen voor de aquatrainer! Door de zee stappen zou inderdaad ook een optie zijn. Wel fijn dat je instructrice Vorstin in ieder geval wil rijden in het begin.
@Caroline: Zo dat was een vroegertje vanmorgen
Jammer dat er niet al te denderend werd gereden.@Vief: Ben benieuwd hoe vriendlief het ervan afbrengt tijdens de studentenwedstrijd! En fijn dat je weer even lekker buiten hebt kunnen rijden met Woll. En scheren kan nu nog wel hoor!
@Kim: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen dressuren met Sofie!
Vandaag bij Sander erg lekker kunnen rijden met Jipje, zijn tips hadden zeker een positieve uitwerking
Jipje ging erg lekker sjouwen, dus ik was helemaal blij. Op een gegeven moment vroeg Sander hoe oud Jipje was, dus ik zij dat hij 19 jaar is, hij wou het toch niet echt geloven, Jipje zag/ziet er te goed uit voor zijn leeftijd volgens hem
Vond ik wel erg grappig en leuk om te horen.Vind het wel jammer dat hij zo ver weg woont, hopelijk komt hij nog een keer in de buurt.

. We hebben ook een aantal Johnson's uit dezelfde jaargang in de opfok, zijn ook leuke dieren om te zien en in de omgang
.
. Slaap lekker
. Let nog wel op met bukken enzo

) 

Vandaag weer van dat rotweer hier! Ga vanmiddag naar stal. Morgen weer les. Vanavond The Tudors kijken.
. Ik heb normaal paarden rond de 1.70m en hij was 1.56m bij verkoop. Mijn ouders willen hem niet terugkopen ivm mijn schouder en ik geen 3 paarden kan rijden. Hij kan enorm goed springen. Het is een topper in de dop en een clown 1e klas. Als je iemand weet die voor weinig geld echt een goede springer zoekt! Zij vragen minder dan dat zij ervoor hebben betaald.
Apache is inderdaad erg gaaf! Is het veulen eruit mooi?