pb: mooie foto's.. Het is wel een lekker ding hoor

Ik heb vanmiddag prive les bij Judith Ribbels. Wil me met Remember iets meer op de dressuur focussen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en lekker zeilen in Italië, dat klinkt goed zeg!!
.. Ze hoest er niet bij?
, evenals een virus.
, ik heb vandaag een studiedag.. en op mijn andere afdeling werkte je dan tot half 12 en ging je daarna naar huis om aan je studie te zitten. Hier krijg je een hele dag als studiedag, dus ik mocht lekker blijven liggen vanmorgen, bof ik even!! Vanmiddag mijn eindbeoordeling van mijn vorige afdeling, lekker op tijd
.. Dus moet wel nog even naar het ziekenhuis vanmiddag.
!!
en voor de eerste keer liep hij zonder te miepen het water in 
moet ik mijn broertje zijn pony ook maar starten want we zijn nog aan het wachten op de uitslag maar hij heeft waarschijnlijk Pfeiffer
Dikke complimenten.. wel leuk.. maar ben blij dat het allemaal nu klaar is.. Zit al twee weken op mijn nieuwe afdeling en normaal moet je eindbeoordeling 6 weken voor het einde van praktijkleeperiode. Dus het was behoorlijk laat.. Dan was die weer ziek, dan weer die... dus het bleef een beetje dooremmeren
en ze hadden alles allang nagekeken en goedgekeurd van mijn opdrachten, maar dan moet alles wel nóg een keer bekeken worden enz enz.. *beetje irritant is dat
*.
.
... Mijn zus heeft vanmiddag ook bloed laten prikken in het ziekenhuis.. Ook verdenking Pfeiffer. Dikke keel, extreem moe.. Morgen horen we meer.
.
.
Beterschap dan alvast!

)

Daarna alvast wat spullen klaar gemaakt voor Etten-Leur, dus van mij mag het weekend beginnen

Gelukkig ga ik morgen uit school wel meteen door naar de manege, even van het gezeur af! Even laatste x proefje oefenen voor Markelo (wil toch echt wel boven de 165 komen
) en dat ga ik rijden met.... Mijn nieuwe roze pad
Gekregen van mijn verzorgster die weg gaat