Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BuenaVista schreef:Ik kreeg vandaag nog een smsje van hem.. Hij schold me voor ik weet niet wat uit.. Heb gelijk zijn msn, hyves (ook van zijn vrienden) geblokkeerd.. Wil er niks meer mee te maken hebben..
BuenaVista schreef:Ik ga zo ff proberen lkkr te gaan slapen.. Ik beloof dat ik nu niet alleen maar zal kijken, maar ook wat zou typen
Citaat:Erg zielig om zo te gaan doen, terwijl hij zo fout bezig is gweest.
En dat van dat rijkere milieu dat klopt wel
BuenaVista schreef:Citaat:Erg zielig om zo te gaan doen, terwijl hij zo fout bezig is gweest.
Ik heb daar op zich niks op tegen, maar hij deed heel minachtend over het feit dat ik maar een kapster ben en dat ik van de boerderij kom!! Dat mijn ouders thuis werken etc... En hij heeft nog niet eens zijn havo!!!
Citaat:Erg zielig om zo te gaan doen, terwijl hij zo fout bezig is gweest.
Citaat:Ik heb daar op zich niks op tegen, maar hij deed heel minachtend over het feit dat ik maar een kapster ben en dat ik van de boerderij kom!! Dat mijn ouders thuis werken etc... En hij heeft nog niet eens zijn havo!!!
Citaat:Hahaha... met die mensen is verder zeker niks mis. Kan ze ssuper goed hebben, hele leuke mensen.
kimdepim schreef:Jeetje, blij dat je van hem af bent BV. Maar ik zou me goed genaaid voelen zeg maar.
rowo schreef:Hihi vroeg ik me idd ook al af. Denk niet dat hun het weten.... zou je het ze zeggen dan als je ze tegen kwam?
rowo schreef:kimdepim schreef:Jeetje, blij dat je van hem af bent BV. Maar ik zou me goed genaaid voelen zeg maar.
Het idee dat mijn vriend het met anderen zou doen en tegelijk met mij in bed zou liggen... bah krijg er al kippenvel van.
BuenaVista schreef:Dat heb ik dus al 2 dagen...
rowo schreef:BuenaVista schreef:Dat heb ik dus al 2 dagen...vind het echt stinkmodder voor je!!!
rowo schreef:Zo'n kerel moet gewoon een flink schop tussen zijn benen hebben....
Snoekiej schreef:@rowo, zag net in je naam dat je met Z-tje gaat starten binnenkort, gaaf man