Jammer van je balkjes Rowo! Ben benieuwd hoe BV het gedaan heeft! Das idd balen als ze zo beginnen te doen, Renske. Vaak hebben ze dan gewoon een klap nodig en gaan ze dan wel weer verder.
Vief: leuke foto's!! MM: gefeliciteerd met je wp-en Scum: super van je parcours! Snoekiej: heel veel plezier in Frankrijk IS: succes morgen Rowo: jammer van je balkjes en je tijdfout Renske: stoute Violin
Ik had vanmiddag ook concours, t was lekker warm Met inrijden liep kameel heel erg fijn en was ie goed aan de hulpen enzo en toen kwam ik in de proef en hij kwam alleen maar in verzet en zette het op een lopen enzo. En hij doet ook zn mond open tijdens het rijden en hij is al zo sterk dus dan hou ik er niks meer aan. Ik had de sperriem al extra strak gedaan maar die gaat volgende keer nog maar wat strakker. Ik had de eerste proef wonderbaarlijk genoeg nog een wp (had ik niet verwacht gezien de jury) en de 2e proef 166 Echt superslecht dus
Wij wilde net het vliegtuig instappen, en toen kwam er iemand van de douane (we mochten niet in het vliegtuig, omdat ik bij mijn moeder in het paspoort sta, en dat mag echt naar ALLE LANDEN behalve Amerika..) We waren echt all langs 3 mensen geweest, en die zeiden dat het allemaal goed was en dat het in orde was.. Nu ga ik Dinsdag waarschijnlijk naar Amsterdam voor een Visum, en dan vertrek ik Woensdag weer.. Of we gaan misschien een andere vkantieland boeken!
’s Ochtends al weer vroeg eruit zodat we om 7.45 uur op stal waren. Lipso wat brokjes gegeven met wat appelazijn met knoflook. Daarna goed gepoetst en vlechtjes erin gemaakt. Halfuurtje rijden en toen waren we er al weer. Opgezadeld en naar het losspringen gegaan. Waar Chantal ook al rondstapte met Valdi. Het BB liep wel een beetje uit (lees: zo’n 3 kwartier). Het losrijden ging fijn. Lipso stond goed in de hand. Ik mocht gelukkig als een van de eersten starten zodat ik niet in de knoop kwam met de dressuur. Het eerste parcours ging fijn. Foutloos en in de barrage ook foutloos 49 punten voor stijl.
Foto’s (gemaakt door Muriel )
Losspringen:
Parcours:
Toen gelijk door naar het progressief. Had de barrage nog niet verkend dus dat even via de schets gedaan. Parcours in en weer fijn foutloos Barrage idem. Binnen 10 minuten dus 4 foutloze rondjes gereden Daarna snel richting trailer omdat ik inmiddels al werd omgeroepen voor de dressuur. Snel even alles omgewisseld en nog eventjes losgereden. In de ring werd Lipso toch wel een beetje moe Bij de eerste keertwending was het dan ook erg verleidelijk om bijna stil te gaan staan. Tweede ging gelukkig wel fijn. Had ik een 7 op. Voor mijn gevoel ging het niet echt lekker, omdat hij niet meer zo scherp was. Maar het was zeker geen verkeerde proef.
Middel was dus lekker snel achter elkaar. In ongeveer een halfuur had ik alles erop zitten Lipso wat te drinken gegeven nog even bij het springen gekeken en toen zei mijn vader ga maar opzadelen voor de prijsuitreiking. Dus Lipso weer opgezadeld erop geklommen en even bij de dressuur gekeken wat de laatste waren nog aan het springen. Ook Jiska en Ice nog gezien. Ik wilde net naar Jiska's proefje gaan kijken toen mijn moeder eraan kwam. Was de prijsuitreiking al begonnen Dus snel naar de ring. Bleek ik tweede te zijn geworden
Na de prijsuitreiking weer snel eraf gegaan. Want ik werd omgeroepen in de tent. Bleek ik met de dresuur nog derde te zijn geworden van de M1/M2 met 186 punten En toen werd ik nog een keer omgeroepen. Was in het progressief ook nog vierde geworden
Goeiemiddag Pff.. lang niet meer hier geweest zeg ... School neemt op het moment al mijn tijd in beslag, zeker met het leren voor m'n examens... Alles goed hier?! Heb ook niet bijgelezen, iemand een samenvatting
Heb gistere weer eens dressuurwedstrijd gehad! 1e proef 192 punten en 2e en in de 2e proef 183 punten en 8e! Weer 2 wp's erbij dus !
Jack was erg heet toen ie aankwam. Hij liep te piafferen over het parkeerterrein richting het losrij-veld Tijdens het losrijden liet hij zich ietsjes meer los, maar eenmaal in de proef liet hij weer even zien wat voor macho hij af en toe kan zijn.. Ik kon er totaal niet aan rijden, als ik met teveel hand kwam kwam hij er tegenin en als ik teveel been gaf sprong hij gewoon in galop. De eerste wissel totaal verkloot, hij kwam steil de lucht in. Tweede wissel deed ie het weer, en toen was het net een bommetje. Het lukte dus totaal niet Voor de tweede proef maar eventjes goed doorgereden, zodat hij wat van zijn energie kwijt zou raken. Gelukkig heeft dat geholpen, want de tweede proef ging erg lekker. Hij was weer bij mij, kon hem fijn rijden. Dit resulteerde dan ook in 218 punten en een 5e prijs . Voor de eerste proef hadden we 191, ook zeer verdiend.
Vief; Super van al je prijzen! Gefeliciteerd! Loes; Gefeliciteerd met je wp's!
Ik was ook best kwaad na de 1e proef Hij was zooo opgefokt, dat is ie af en toe gewoon. Maar dat ie omhoog kwam Dat had ik totaal niet van hem verwacht. Achja, ik was ook wel erg tevreden over zijn 2e proef en dat heeft idd alles wel weer goedgemaakt. Heb je al iets meer gehoord van Kim, Vief?
Vief super zeg! Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen! Biem dat is wel erg balen zeg! IS jammer van je eerste proef en gefeliciteerd met je 2e proef LJ: Gefeliciteerd met je wps en prijzen!
En ik ben weer thuis van een erg leuke voetbal wedstrijd!