Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met inrijden liep kameel heel erg fijn en was ie goed aan de hulpen enzo en toen kwam ik in de proef en hij kwam alleen maar in verzet en zette het op een lopen enzo. En hij doet ook zn mond open tijdens het rijden en hij is al zo sterk dus dan hou ik er niks meer aan. Ik had de sperriem al extra strak gedaan maar die gaat volgende keer nog maar wat strakker. Ik had de eerste proef wonderbaarlijk genoeg nog een wp (had ik niet verwacht gezien de jury) en de 2e proef 166
Echt superslecht dus
volgende keer beter.
haha
49 punten voor stijl.
)
Barrage idem.
Daarna snel richting trailer omdat ik inmiddels al werd omgeroepen voor de dressuur. Snel even alles omgewisseld en nog eventjes losgereden. In de ring werd Lipso toch wel een beetje moe 

... School neemt op het moment al mijn tijd in beslag, zeker met het leren voor m'n examens...
! 

Ik kon er totaal niet aan rijden, als ik met teveel hand kwam kwam hij er tegenin en als ik teveel been gaf sprong hij gewoon in galop. De eerste wissel totaal verkloot, hij kwam steil de lucht in. Tweede wissel deed ie het weer, en toen was het net een bommetje. Het lukte dus totaal niet 
.
!

Hij was zooo opgefokt, dat is ie af en toe gewoon. Maar dat ie omhoog kwam
Dat had ik totaal niet van hem verwacht.