En das erg balen Hilde...!
Hahaha MJ! Nou ik weeg echt niks 50 kilo en kan snoepen en eten wat ik wil

Nou ben net naar Vieva haar les geweest

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
miss_jumpy schreef:@ GvdT, doe je wel voorzichtig??? Anders wordt het zondag weer geen meeting!!
Ik hoop dat je hand nog wel heel is!
marieketencate schreef:Even van een site gepikt, want die namen vergeet je nogal snel.
Playa Kalki - het strand ligt vol verkalkte koraalresten en voelt daarom aan als een kiezelstrand, minder geschikt om te zonnen maar hier kom je om te snorkelen of te duiken, veel koraal en de kleurrijkste vissen, gelegen in de uiterste westpunt van het eiland en vanwege de stroming niet ongevaarlijk.'
Citaat:Cas Abou - gedeeltelijk aangelegd strand met palmbomen en palmparasols, ruim, wat verder gelegen van de bewoonde wereld en daarom door de week redelijk rustig, prima strand om bruin te bakken en te snorkelen. Vanwege het vele koraal vind je hier zeer veel verschillende vissen, ook de iets grotere. Gelegen in Bándabou, bereikbaar via de Weg naar Santa Cruz
Citaat:Jaantchie - heel goed restaurant met Curaçaose gerechten (dradu, kabritu stobá, het liefst met funchi en gebakken bananen), gelegen op de Weg naar Westpunt, vlakbij Westpunt (het verst van Willemstad), een erg grappig ontspannen eethuisje, waarbij je kan eten tussen de vogeltjes (suikerdiefjes), alleen tijdens lunchuren open.
Citaat:Sarifundies - eten aan een rustig haventje met luxe jachten, heerlijke lokale visspecialiteiten, zoals piská kòrá, dradu en mulá, gelegen aan het Spaanse water, bij Brakkeput en Jan Sofat (ten oosten van Willemstad).
Citaat:Christoffelpark - mooi natuurgebied rond de Sint Christoffelberg in Bándabou in het westen van het eiland (zie 12 op de kaart), je vindt er rust, metershoge cactussen, hagedissen en mooie vogels. Je kan er een tocht met de auto doorheen maken (jeep aangeraden), maar mooier is het om te wandelen en de Christoffelberg te beklimmen. Dit moet je 's morgens doen want 's middags smelt je weg
Citaat:Bij De Heeren in Zuikertuintje (Cas Coraweg) kun je hele lekkere salades eten en super lekker toetje van warme appeltaartIk ging hier vaak heen omdat mijn appartementje hier best dicht bij lag.
Citaat:Mambo beach is natuurlijk mega toeristisch, maar naast mambo (als je vanaf zee kijkt links) heb je Kon Tiki, daar kun je wel grappig zitten om te eten, romantische hoekjes!
Citaat:Bij Sarifundies zit je op van die vlotten boven het water, lekker rustgevend!
Citaat:Christoffelpark vond ik ook erg gaaf, kijk je zo over het hele eiland heen!
Citaat:Met wie gaan jullie?
Citaat:De wijk Girouette ligt ten oosten van Willemstad, halverwege Punda en Jan Thiel; gelegen tussen Janwe en Toni Kunchi, in het voormalige gebied Rijkenberg. Het landhuis Girouette ligt vlakbij.