[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:51

pfff Bt dat is wel geluk hebben dat je haar weer te pakken kreeg!! Allebei niks aan over gehouden?

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:52

BT: oei, gelukkig is et goed afgelopen!

De SGW-ers heersen dus in de Paard en Sport? Ik ga hem eens even zoeken, ben namelijk het hele weekend eigenlijk niet thuis geweest
We hebben gisteren het hockeyfeest gehad en ik was er 's morgens om 10 uur, vanmiddag 4 uur was ik weer thuis. Het was erg gezellig!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:55

Afbeelding
Heb ze geen knap koppie??

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:56

Nouu ik kan weer lopen haha vandaag eventjes naar samos geweest wou m longeren maar de grond was te hard..
Ik heb nog 3 foto's vban vorige week..ze zijn een beetje onduidelijk maar mn zus zou echt nog een keer meegaan fotos maken!!

Afbeelding

Afbeelding
naar de buurvrouw kijken want dat is wel zoooon lekkerding en jaah zijn manen moeten eraf haha

Afbeelding

Bitwise

Re: [HK] Segway of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 19:00

Talida schreef:
toch nog maar eens zoeken daar waar vriendlief al gezocht heeft, want mannen en zoeken gaat niet samen!

Heb je ze al gevonden? Ik heb eigenlijk toch hele andere ervaringen met zoeken.

BT, een beetje geluk bij een ongeluk. Mij breekt het echt aan alle kanten uit als ik achter mijn paard aan moet hollen en maar moet hopen dat er niets gebeurt.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:07

ja het 1e wat ik dacht was: Oh niet rennen aub blijf staan lief paard
en het 2e: goh wat is het ook een mooi paard (ze stond zo stoer!)

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:10

Biertabje schreef:

Gelukkig dat het goed is afgelopen BT!
Toch altijd schrikken zoiets.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:12

Nope, morgen maar even aangifte doen en nieuwe documenten aanvragen ofzo, weet niet precies hoe het werkt.

ondertussen is wel mn auto en die van vriendlief helemaal opgeruimd en gezogen, handig man zo'n zoekactie!

Ik zou daar ook niet vrolijk van worden, als ik mn kind in de verte zag verdwijnen! Gelukkig met die 2x dat onze wegen scheidde buiten, stond ze me echt zo aan te kijken van huh wat doe jij daar nou op de grond?

**nog 7 weken en dan is de eerste training**

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:13

Jullie gaan ook lekker vandaag! Zo maar eens weer bijlezen

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:52

Oja, ik weet niet meer precies wie het zei (ik dacht Canter) maar het lukt mij niet meer om mijn ava opnieuw te plaatsen. Ik doe de foto uploaden bij imageshack, maar als ik de link dan plaats in het upc zegt ie dat de opgegeven bestandslocatie ongeldig is.
Ik blijf dus nog effe ava-loos tot ik heb uitgevogeld hoe het wel lukt.

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:53

Talida schreef:
Nope, morgen maar even aangifte doen en nieuwe documenten aanvragen ofzo, weet niet precies hoe het werkt.

ondertussen is wel mn auto en die van vriendlief helemaal opgeruimd en gezogen, handig man zo'n zoekactie!

Misschien ligt ie wel in mijn auto, kun je ook even komen zoeken?
En dan natuurlijk wel grondig zoeken...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:54

handig zo'n grote zoekactie. kom oude foto's tegen, en heb toch meer cross ervaring dan ik zelf dacht (maar meer dan de keren op de foto's is er dus ook niet geweest )
Afbeelding

en met mn grote kanjer Evendi (de oom van Tal)
Afbeelding

Nee ik ben klaar met zoeken

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:59

Biertabje schreef:
ja het 1e wat ik dacht was: Oh niet rennen aub blijf staan lief paard

Jeetje BT, dat was toch weer mazzel dat ze bleef staan.
Had je je camera niet bij je

Ik heb vanmiddag met die indoctro ook even een buitenritje gemaakt, omdat daar de buitenbak ook knoerthard was. Nou die was dus ook superfris, maar gelukkig wel hanteerbaar. Gister met die3 springles was ze ook al zo lekker fris. Volgens mij zit ze op dit moment wel heel lekker in haar vel.

Leuke fotos Taliada!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:02

Simmie schreef:
Minnie Muis, er zijn meestal wel keuzes in de oefencross (makkelijke en moeilijke variant). Is die er niet kun je de hindernis nog altijd voorbij rijden. Tis maar een oefencross, dus uitgesloten wordt je niet!

Talida, ik was "al" 33 toen ik pas begon met crossen.

Mijn opa en oma waren in de 40 toen ze begonnen met rijden

@ Reeskees, leuke tip, misschien moet ik me ook wat meer op de eerste balk concentreren, vind het inschatten van een sprong op een lange lijn ook best lastig.
Fijn dat je zo veel geleerd hebt

@ Simmie: Ik duim voor je hoor

@ Chantal, soms is het inderdaad wel eens goed om iets even helemaal verkeerd te doen. De volgende keer let je er dan automatisch veel beter op!

@ Miss_Jumpy, leuk dat er foto’s gemaakt zijn
Dapper hoor, lijkt me erg moeilijk als iemand anders zijn tekst opeens kwijt is. Toneel lijkt me sowieso al niet echt wat voor mij

@ GvdT, gatver

@ Jollyjoker, fijn dat het allemaal zo lekker gaat 

@ BT, eng verhaal.. Gelukkig dat jullie er allebei zo goed vanaf zijn gekomen. Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt. Ik had een nieuwe pony die eigenlijk alleen nog even gekeurd moest worden voordat we hem echt zouden kopen. Ik had er een keer op gereden en vond het echt een leuke pony. Verder was ik er nog een keer heen geweest toen ie lekker in de bak liep.
Ik wilde toen nog een keer gaan rijden en we besloten naar de manege te stappen (die was erg dichtbij) na een poosje ernaast gelopen te hebben, was toch een jonge pony en ik wist niet of hij raar zou doen in het bos, besloot ik erop te gaan, hij was immers zo braaf. Dus ik erop, rustig gaan zitten en 1 seconde hierna steigerde hij heel hoog en liet hij zichzelf achterover vallen
Mijn moeder had hem nog steeds goed vast en werd dus ook meegesleurd en eindigde uiteindelijk op z’n buik, ik was er gelukkig een stuk door de lucht gevlogen zodat ie niet op me terecht was gekomen.
Het was toen winter en alles was bevroren, was echt bont en blauw.
De handelaar vroeg toen of ze ons even met de trailer naar de manege moest brengen, de pony was volgens haar gewoon uitgegleden. Ik zo nou oke, wilde zo graag even op m’n nieuwe pony rijden en dacht eigenlijk al niet meer na over hoe dat steigeren nou precies was gegaan het was ook zo snel gegaan..

In de manege aangekomen naar de grote bak gegaan. Daar waren nog wat andere mensen aan het rijden, maar de pony was heel relaxt.. Dus ik zou er weer opgaan. Mijn moeder zei nog ga maar iets verder van de bakrand vandaan. Ik zou oke, dus ik er weer op. Weer zachtjes gaan zitten en twee tellen later steigerde ze weer zo hoog en liet ze zich weer achterover vallen!
Weer gelukkig niks gebeurd, maar ik was me echt doodgeschrokken!!
De mensen die in de bak reden hadden helemaal niks gemerkt en eigenlijk zag je ook niks aan de pony, ze steigerde liet zich vallen en stond weer op en snuffelde rustig aan je mouw
Uiteindelijk heeft de handelaar het beest nog wel weer weten te verkopen 

@ Anja, Talida en MM: Leuke foto(‘s)

Zo heb volgens mij wel overal op gereageerd
Nu eerst maar even eten, vertel zo wel hoe m'n wedstrijd is gegaan.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:06

oh dat is ook raar ja!!! je zal er maar mee verongelukken

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:15

Even nog een vraagje over die trainingen, kunnen er leden van de Talliefanclub mee en kunnen er ook foto's gemaakt worden, of hebben ze dat liever niet of is het t elastig ofzo?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:28

Talida, mijn vriend maakt ook altijd foto's, kan prima!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:36

miss_jumpy schreef:
Talida, mijn vriend maakt ook altijd foto's, kan prima!

okee, leuk!

vertel eens wat over de oefencross uit je onderschrift?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:04

dat is een terreinrit. Je rijdt dan alleen een crossparcours, op ongeveer 70 cm denk ik, met enkele sprongen die op B hoogte blijven staan. Verder mag je elke hindernis overslaan, dan loop je 10 punten mis.

Alle punten worden opgeteld. Eventuele tijdstrafpunten worden afgetrokken en dan de persoon met de hoogste punten die wint.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:06

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
ik was op zolder nog wat verder aan het herindelen, kwam de hippische agenda van vorig jaar tegen, en raad eens wat daar in zat???
logisch toch???

@miss jumpy vond sommige sprongen van 2005 er al zo hoog uitzien, maar daar kunnen we dus altijd langs

en voor waterhindernissen draaien wij onze hoefjes niet voorom, kunnen we weer wat inhalen haha

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:06

BT --> Heb jij ff geluk dat het zo goed afliep!

minnie --> Dat is zeker wel een lief koppie!

Mijn zusje heeft het vandaag weer helemaal goed gemaakt door 3e te worden met 171 punten!!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:36

Fijn dat je het gevonden hebt

Mijn wedstrijdverslagje:
Nadat we parcours gelopen hadden en weer opgewarmd waren in de kantine gingen mijn vader en ik Sam maar eens even uit de trailer halen.. Het was maar goed dat we hem eruit gingen halen, want er kwamen net twee pony's over de straat gedraafd en van het geluid van hun ijzers raakte die nogal overstuur
Al briesend en stampend kwam hij de trailer uit en ook met het losrijden deed ie heel debiel.. Heel druk en zenuwachtig en heel hard op de hindernissen aantrekken
Anders vind ie het ook wel leuk, maar hij was nu echt helemaal hyper. In het parcours was ie alleen iets minder dapper, toen was het opeens weer het kleine bange Sammetje, die alle enge balken in de hoek toch wel heel spannend vond
Het parcours ging niet heel fijn, hij was erg loperig en niet alles kwam even goed door. Toch wist ik hem elke keer toch nog wel fatsoenlijk voor de sprong te plaatsen en waren we foutloos

Na een poos wachten dan eindelijk de barrage, Sam was gelukkig al een stuk normaler geworden
In de barrage ging het goed, alleen verloor ik een beetje tijd door tussen twee hindernissen met boompjes door te gaan. Hij wist even niet of hij er nou wel tussendoor moest en hierdoor een beetje tijdsverlies. Had ook de andere kant op gekunt, maar dan had ik een hele rare slinger moeten maken en vond het eigenlijk wel leuk om door zo'n smal poortje te gaan
Maar de hindernis hierna stond op een lange lijn, maar moest ik wel heel schuin aanrijden om nog voor de oxer erachter langs te kunnen. Dat lukte uiteindelijk wel, alleen had ik hem niet goed geplaatst en omdat ie ook nog zo schuin moest springen nam ie een balkje mee. Maar erg tevreden en uiteindelijk nog een 8e prijs
Helaas was het niet goed genoeg voor de Regio, maar ik heb wel lekker gereden dus dat is wel het belangrijkste
Gaan we ons gewoon helemaal op de dressuur storten

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:38

Chantal: Netjes van Muriël!

Vief: netjes hoor en gefeliciteerd met je prijs

Hebben jullie die botsing tussen Carl Verheijen en Jochem Uytdehaage gezien op het EK Allround (schaatsen)? Jeetje, dat zag er behoorlijk pijnlijk uit!

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:40

Gefeliciteerd met je prijs!

nee geen botsing gezien, ben nog steeds op zolder bezig, kijken wat voor leuke dingen ik vind!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:42

Haha dat is ook leuk! Maar die botsing wordt vast wel weer tig keer herhaald.

Ik ga slapen, ik heb wat in te halen na een kort nachtje slaap