Al weer een beetje afgekoeld van het rijden met jasje? Ik wist niet eens dat je mee mocht doen.
@ Simmie, navel piercing??

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nadinetjuhh schreef:Wow een navelpiercing wel stoer hoordikke bling bling er in
Ik wou ok altijd maar met turnen is dat best lastig, moet je het steeds afplakken...en aangezien de vetrolletjes ook steeds verder toenemen
viefdepief schreef:miss_jumpy schreef:Oke, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met ideen en spullen!
We hebben binnenkort puzzelrit van de vereniging, en ik doe dus ook mee met een vriendin. Nou is er een thema, en kan je je ook verkleden voor originaliteitsprijs en extra punten. Dus dat vinden wij wel leuk. Maar we zijn niet heel creatief…
Het thema is Disney!
Ons idee:
Twee mensen als winnie de pooh en tijgetje, twee paarden als knorretje en ior.
Leuk idee, maar hoe uit te voeren????
Dus tips zijn meer dan welkom!!!
Uhhm heel kort een paar dingetjes die ik net bedacht heb:
* Je zou bij de kruidvat ofzo een goedkope haarband kunnen komen en daar dan de oortjes op kunnen maken (van stof met ijzerdraadje erin of gewoon van karton, kun je heel makkelijk op je cap zetten)
* Van een pluizig stofje is het ook leuk om ezelsoren te maken die je gewoon aan het hoofdstel vastmaakt
* Staartje aan je rijbroek
* Met oogpotlood snorharen op je wangen maken..
Hoop dat je hier iets aan hebt
miss_jumpy schreef:Leuk dan he, dat wij op onze wedstrijd van 20 en 21 aug. nog vet geld hebben uitgereikt ihkv de rabo eventing trophy!
Dus we gaan nog even flink zeiken bij de knhs, over te weinig info vooraf en dat we achteraf niet eens meer meetelden voor de competitie!!
KNHS...
Jiska schreef:
Ik was wel blij met dat extra geld! haha. Ik vond het ook een beetje jammer dat ze de selectiewedstrijden geschrapt hadden. Er waren er twee. In HM was ik tweede en ik vlietland 1e dus ik stond er heel erg goed voor...![]()
Nadinetjuhh schreef:Wow kim ik zit net ff in je profiel te kijken en zie dat je 15 bent..hahah ik dacht echt dat je 17 ofzo was
Citaat:Welcome to the 2005 Land Rover Burghley Horse Trials which got underway with the first Strongid-P horse inspection at 4.00pm. All the horses forward passed and 63 go forward to dressage starting tomorrow under the eyes of the ground jury of Angela Tucker (GBR), Alain James (FRA) and Rulli Brill (NED).