[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Bitwise

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 23:33

He, Die kop ken ik. Daar heb ik samen een strandrit in vrouwenpolder mee gereden. Wat een eer voor Ankie dat ze met Muriel op de foto mag!

Al weer een beetje afgekoeld van het rijden met jasje? Ik wist niet eens dat je mee mocht doen.

@ Simmie, navel piercing?? , was mijn nog niet opgevallen. Veel plezier op de (korte) vakantie

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 00:15

Nadinetjuhh schreef:
Wow een navelpiercing wel stoer hoor dikke bling bling er in
Ik wou ok altijd maar met turnen is dat best lastig, moet je het steeds afplakken...en aangezien de vetrolletjes ook steeds verder toenemen

jah bling bling
neej niet handig met turnen..
vetrolletjes ?? jij .. haha grapjas..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 00:20

veel plezier simmie..
weltrusten allemaal

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 00:26

Veel plezier, Simmie!!!

Leuk dat je zusje op de foto mocht met hun, Chantal.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 00:46

ik ben er even, zal er de komende dagen niet zoveel zijn want ik ga idd - net als Simmie - naar Burghley We vliegen vrijdagavond (vanaf Ehv en dat is zo lekker dichtbij voor ons, 10 minuten rijden ) en zijn zondagavond weer thuis

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 06:56

iedereen veel plezier in Burgley.

Chantal, jullie zien er stoer uit. Nog een vraagje, wanneer kreeg jij die uitnodiging voor de finale van de rabotalenten trophy??

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 07:04

Lielle, gaaf zeg jij ook al! Veel plezier!!

Ik kreeg de uitnodiging voor de Rabotalenten trophy finala 20 augustus.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 07:08

Leuk dan he, dat wij op onze wedstrijd van 20 en 21 aug. nog vet geld hebben uitgereikt ihkv de rabo eventing trophy!

Dus we gaan nog even flink zeiken bij de knhs, over te weinig info vooraf en dat we achteraf niet eens meer meetelden voor de competitie!!

KNHS...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 07:09

viefdepief schreef:
miss_jumpy schreef:
Oke, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met ideen en spullen!

We hebben binnenkort puzzelrit van de vereniging, en ik doe dus ook mee met een vriendin. Nou is er een thema, en kan je je ook verkleden voor originaliteitsprijs en extra punten. Dus dat vinden wij wel leuk. Maar we zijn niet heel creatief…

Het thema is Disney!

Ons idee:
Twee mensen als winnie de pooh en tijgetje, twee paarden als knorretje en ior.

Leuk idee, maar hoe uit te voeren????

Dus tips zijn meer dan welkom!!!

Uhhm heel kort een paar dingetjes die ik net bedacht heb:

* Je zou bij de kruidvat ofzo een goedkope haarband kunnen komen en daar dan de oortjes op kunnen maken (van stof met ijzerdraadje erin of gewoon van karton, kun je heel makkelijk op je cap zetten)

* Van een pluizig stofje is het ook leuk om ezelsoren te maken die je gewoon aan het hoofdstel vastmaakt

* Staartje aan je rijbroek
* Met oogpotlood snorharen op je wangen maken..

Hoop dat je hier iets aan hebt

Thanx, lekker praktische tips!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 08:02

Ach dat hele rabobank gedoe....dit is dan voor de aankomende talenten he....en dan doet Huub ook mee, terwijl die al in talententeam zit, de eerste paar hebben al allemaal EK's gereden, dus waar gáát dat over??

Aankomende talenten: mensen die nog niet dit jaar in een team zitten, maar eventueel volgende jaren wel. En dan komen daar mensen in zoals Annemiek Wieken en Petra v. Esch.....die dus allebei al in het echte talententeam gezeten hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het die mensen van harte, maar mij maak je niet wijs dat alle talenten toevallig al in een EK team zitten

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 08:45

Daar kan ik me wel bij aansluiten Marieke. Als je naar de namen kijkt bij die uitslagen.....

Gelukkig zijn de bokkers in Burghley goed vertegenwoordigd . Volgende keer rijden er vast een paar van oms daar mee

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 08:49

Ik mis nog Muriel, Pindakaas en Peanutbutter voor het Subforum

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 08:52

Eens Marieke. Maar de verwarring komt ook omdat het ooit bedoeld was om niet gespotte talenten verder te helpen en dat is inmiddels veranderd in het ondersteunen van jonge teamruiters. Is voor de Rabobank natuurlijk veel interessanter maar als gemiddeld talentje met geen sponsors en/of rijke ouders is het wel frustrerend.

Net zoiets trouwens als die actie van begin dit jaar waarin jeugdige talenten werden geholpen in de overstap van LT naar GP dmv een tussenproef. Belangrijke deelnemer was Marlies van Baalen die net had meegedaan in Athene

Miss_jumpy, helaas ben ik niet echt creatief

Chantal, stoere foto's hoor!

Ik snap idd ook niet hoe je eerst in het team kunt zitten en daarna in het aankomende team Bovendien ken ik een van die aankomende talenten goed staat bij mij op stal en die mag nog niet op mijn paard, al lag ze erom te smeken.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 08:59

woow chantal, dat zal wel warm geweest zijn! die jas staat je in iedergeval wel goed

iedereen die dit weekend in Burgley is veel plezier.
ik vertrek morgenochtend/middag naar Deurne, mn vader moet mennen en aangezien dit de laatste wedstrijd is van het seizoen gaan we met de hele crew mee. de rechtervoorpony is weer helemaal rad dus dat moet helemaal goedkomen.
1 nadeel is wel dat ik 4 pony's moet vlechten met die hitte

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 09:16

Chantal, ziet er super chiekkie uit en heel professioneel

Burghley, daar had ik ook wel naar toe gewild. Iedereen die heen gaat ontzettend veel plezier daar!

Ik ben gisteravond weer even naar mijn beessie geweest en totaal geen verbetering in zijn situatie. Hij is hartstikke kreupel aan zijn linker achterbeen. Hij sleept echt met zijn been in plaats van hem op te tillen.
Ik ga denk ik maar even contact zoeken met de Fysiotherapeut want het lijkt vanuit zijn rugspieren te komen.
Dat wordt waarschijnlijk geen Gorssel voor mij

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 09:18

Dat klinkt niet fijn ukkie Lijkt me zeker iets om een DA bij te halen.

PP, heel veel plezier in Deurne. Mooie wedstrijd daar, ik ben een paar jaar terug komen kijken

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 09:33

heb heerlijk drie dagen op t strand gelegen! en ben nu verbrand

ukkie> balen dat ie nog niet goed is, zag er idd niet lekker uit zoals ie liep

chantal>leuke foto's, ziet er echt wel gaaf uit!

gvdt> gomag is de buurman van mijn paardje

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 10:12

Wow kim ik zit net ff in je profiel te kijken en zie dat je 15 bent..hahah ik dacht echt dat je 17 ofzo was

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:23

miss_jumpy schreef:
Leuk dan he, dat wij op onze wedstrijd van 20 en 21 aug. nog vet geld hebben uitgereikt ihkv de rabo eventing trophy!

Dus we gaan nog even flink zeiken bij de knhs, over te weinig info vooraf en dat we achteraf niet eens meer meetelden voor de competitie!!

KNHS...

Ik was wel blij met dat extra geld! haha. Ik vond het ook een beetje jammer dat ze de selectiewedstrijden geschrapt hadden. Er waren er twee. In HM was ik tweede en ik vlietland 1e dus ik stond er heel erg goed voor...
De selectiedagen waren erg leuk en erg HEET!! De dressuur ging erg goed. Kreeg les van Jan van Beek en hij vond het een 7 waard. Ik ben niet zo'n dressuur ster dus was daar helemaal happy mee. Mijnj crosscijfer viel erg tegen. Ik had een 6. Het ging ook niet zo goed als normaal. Hij was erg fel doordat hij een tijdje niets gedaan had vm blessure. En daardoor heb ik het niet gered want met een punt hoger had ik bij de trainingen gezeten. Best jammer maar volgende keer beter. en we hebben ook de vive la vie nog... Daar sta ik nog wel aardig goed voor dus een top 10 klassering moet wel lukken denk ik.

Jullie moeten niet zo snel beppen want ik ben een dag niet online en ik kan weer 6 pagina's bijlezen!!

@ chantal -> wil je dat stukje uit de hoefslag nog naar me mailen? of anders komt het met gorsel wel. en ik ben mn spijkerjasje kwijt heb ik die bij jou laten liggen??

Wie doen er allemaal mee in gorsel? wel aardig veel toch? zijn er al tijden bekent??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:31

Jiska schreef:

Ik was wel blij met dat extra geld! haha. Ik vond het ook een beetje jammer dat ze de selectiewedstrijden geschrapt hadden. Er waren er twee. In HM was ik tweede en ik vlietland 1e dus ik stond er heel erg goed voor...

Dat kan ik me natuurlijk wel voorstellen!
Maar voor ons stelt het nu niks voor en kost het wel geld, dus een belachelijke actie van de KNHS!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:50

Nadinetjuhh schreef:
Wow kim ik zit net ff in je profiel te kijken en zie dat je 15 bent..hahah ik dacht echt dat je 17 ofzo was

haha serieuws .. hihi dat denken wel meer..
nee ik ben echt 15

(nog maar net.. --> juli)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 11:56

Citaat:
Welcome to the 2005 Land Rover Burghley Horse Trials which got underway with the first Strongid-P horse inspection at 4.00pm. All the horses forward passed and 63 go forward to dressage starting tomorrow under the eyes of the ground jury of Angela Tucker (GBR), Alain James (FRA) and Rulli Brill (NED).

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:59

Rulli rules!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 14:04

Ik ben best wel jaloers op de mensen die naar Burghley gaan.
Ik had er ook wel eens willen kijken.

Veel plezier in ieder geval.

Als alternatief ga ik maar naar de Tersksale van de Kossack stud. Even de pony zijn vader bekijken.

Omax, hoe oud is ie nou? Ik heb ooit eens, denk 10 jaar terug, tegen hem gereden. Hij werd toen gereden door Paulien Tervoort.
Mijn pony is inmiddels 14. Is ie nog hengst?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 14:09

'Rulli' ken ik wel, een paar stalgenoten hebben les van hem.

Best lastig hoor, die Nederlandse namen. De Franse omroeper in Compiègne heeft nu vast nog steeds blaren op zijn tong.