Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tiahastrona schreef:Was vandaag weer erg fit, lag er mooi naast. Daarna heeft ze even los gegalloppeerd voor ik haar kon pakken. Toen ging het wel. Ben alleen wel uit mijn broek gescheurd
. Zeker 15 min in volle galop over het strand, heerlijk! En goed voor z'n conditie!
Weer een leermomentje!
Joya vind het water alleen nog heeel eng haha.
) en toen sprong ze wel netjes! Ze liet zich in ieder geval wel wat beter rijden, soms kan ze echt enorm ongecontroleerd gaan racen
Heb tot nu toe nog geen verschil gemerkt met de rustgevende druppels, maar wie weet duurt dat wat langer.. 

Succes met z'n been. Heb je zondag training in Winterswijk?
met m'n vorige paard zat ik nog in de oude regeling, dus vaak maar 1 wp bij foutloos parcours. Toen ik 10 wp had veranderde de regeling weer naar het fijnere systeem. En nu zit ik met m'n nieuwe paard waarmee ik van t zomer B wil gaan springen wordt t systeem weer zo vervelend
Zin in! 
Leuk, je zit bij r.i.a in de groep ofniet? Dat is mijn instructrice en sta ik bij op stal...ze is vaak zoo blij met twal z'n dominantie en karakter *not* haha. Succes vanmiddag!!
. Mok is irritant. Bij Fa is het eindelijkkkk weg
Ga je morgen springen/dressuren?
. Handig zo'n nulmeting, jullie zijn goed bezig

. Daarna dan gewoon lekker in de B blijven hangen tot we aan de L toe zijn, maar dan is die punt in ieder geval binnen.

Tiahastrona schreef:Voor de vorige verandering, die weer is terug gedraaid, had je als je foutloos was 2 winstpunten. Die punt rijd je makkelijk met de halve meter lucht die Ed over houdt
. Had je een beetje redelijke punten? madelein schreef:Tiahastrona schreef:Voor de vorige verandering, die weer is terug gedraaid, had je als je foutloos was 2 winstpunten. Die punt rijd je makkelijk met de halve meter lucht die Ed over houdt
Haha ed pakt nog regelmatig een balkje mee. Valt ook niet mee voor een atactisch paard om 10 hindernissen goed erbij te blijven. We zijn pas 1x foutloos geweest.
Idd zoals het nu is heb je gelijk 2 punten als je foutloos bent, maar je moet dan wel boven de 60 stijl rijden toch? Is die eis van stijlpunten dan later toegevoegd?
@nikki: ach als ze 4 zijn mag dat nog. Had je een beetje redelijke punten?
Ik moet komende zondag weer, en heb geen lezer. Ik krijg de proeven maar niet in m'n hoofd dus hoop heel erg dat ik een lezer daar vind!
Ik heb ook liever wel iemand die leest, anders moet ik zoveel dingen tegelijk bedenken
Fijn dat je training goed ging
Ziet er fijn uit!
Als ik er te weinig mee doe is ze enorm lastig te rijden dus even kijken hoe het zo gaat! madelein schreef:@nikki: vind ik nog nette punten hoor! Net geen winst, maar toch zeker ook niet slecht. Ik kan idd tijdens het rijden van de proef niet bedenken waar ik heen moet. Erg irritant. En helaas sta ik op een western stal waar ik de enige Engels rijdende ruiter ben dus ken verder ook weinig mensen die me kunnen helpen. Maar meestal is er wel iemand die wel wil lezen gelukkig.
Ow dat is jammer inderdaad maar fijn dat er meestal toch iemand wil lezen!