Dat doe ik meestal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:suikermeisje schreef:Ik ga niet naar Ermelo, net thuis over gehad. Die zaterdag is in Renswoude oefencross dus ga die met het jonge paard rijdenLeukere uitdaging voor mij en voor het paard ook goed. Maar dan nog niet teveel druk erop.
De oefencross is een week verzet. Staat op de site.

The Edge en ik hebben de lol in de gewone parcoursen weer terug en het staken is er bijna helemaal uit. Dus nu is het eindelijk tijd om weer te gaan crossen. Ermelo, Renswoude en WW B en daarna hoop ik zo veel vertrouwen in de parcoursen te hebben, dat we Lisse L gaan starten.
Freggle_Edge schreef:Klopt iid, WW 1 Juni.
Renswoude is morgen open toch?
Voor mij gaat het seizoen eindelijk beginnen.The Edge en ik hebben de lol in de gewone parcoursen weer terug en het staken is er bijna helemaal uit. Dus nu is het eindelijk tijd om weer te gaan crossen. Ermelo, Renswoude en WW B en daarna hoop ik zo veel vertrouwen in de parcoursen te hebben, dat we Lisse L gaan starten.
ga oefencross in RW niet doen, past niet in de planning dus dan een keer een lesje.
ik denk geen Renswoude voor ons...
Dan zijn de gelderse kampioenschappen, en Geert en ik zitten beide in het zestal... En meneer wil zich, na zijn goede dressuur resultaten proberen te selecteren voor de gelderse... dacht toch echt dat ik elke avond naast een stoere eventingruiter lag, maar het lijkt nu toch akelig veel op een dressuur prikker te worden