hennydehart schreef:@ Mirthe, hij had er wel oor naar! Die link laatst met je crosswei is toch de vos??!
Klopt!
Yuk, asperges. Ze zijn nu bij de C1000 in de aanbieding dus ik kijk al de hele week tegen die stokken aan
Caro, ik ga niet over het geld. Heb hem volgens mij 4 jaar geleden al aan mijn ouders verkocht, zodat ik een paard kon kopen. Toen ik een vraagprijs opperde was dat veel te veel volgens mam.
Margreet, Noa is echt een mooi kindje!
net lekker ritje gemaakt. Staat al 1 foto op fb
Geert vond de wortelkanaalbehandeling heeeeel erg meevallen
Toen naar stal. Edge begon vandaag erg braaf in de bak dus dacht wel ff de weg op te kunnen, nou dat had ik mooi mis.
Na 2x afstappen kreeg ik hem toch zover dat we nog even lekker hebben kunnen galopperen, maar mijn humeur was al naar het nulpunt gedaald. Toen ik thuis kwam lag vriendje heerlijk net als MM en Geert een middagdutje te doen. Helaas had ik daar geen tijd voor. Toen naar mijn zus, die is jarig. Ik met mijn goede ideeen besloten dat we wel op de fiets konden. Wat een tegenwind! Net klaar met eten, viel het stukje vlees enorm tegen.
Vriendje gaat zo met zijn maat op stap, Joey naar de scouting, kan ik ff lekker balen zonder dat iemand er last van heeft. Hopelijk is één van de katten zo vriendelijk om naast mij plaats te nemen, dat ontstresst altijd wel lekker.