Die rose bloemenschoenen zijn echt super vet! Helemaal mijn ding met dat printje zo. Helaas kan ik ook niet op hakken lopen, ik zwik dan altijd mijn enkels om
Ik heb wel twee paar echt hoge pumps en soms trek ik die naar school aan omdat ik ze zo mooi vind, op school moet ik toch alleen maar zitten. Aan het eind van de dag zijn mijn tenen alleen dan echt niet blij.Ben wel benieuwd over wat voor broek jullie het hebben.
Lau leuk een nieuw paardje!
Bloeduitslag Vies is er nog niet, dus ik ga er morgen even achteraan bellen. Hij was vandaag met het rijden in elk geval heeeel erg vrolijk.

Maar 7 à 8 cm is wat lopen betreft wel de max hoor voor mij. En een beetje teenruimte wordt ook wel op prijs gesteld 
. Wel de Z tafel en de punt voor het Z gedaan. was een nieuwe smalle V sprong. Opsprong enz was geen probleem maar een sluisje door over een simpele greppen helaas wel. Geen idee hoe ik dit moet oplossen want een ander paard volgen doet zij niet
Mijn grote tenen kunnen helaas niet omhoog buigen, dus hoge hakken doen zo verschrikkelijk zeer. Kan dan op een gegeven moment echt niet meer op mijn voeten staan en de dag erna voelt alsof ik een marathon gelopen heb. Maar voor heel af en toe, naar zit-feestjes wil ik ze nog wel eens aantrekken 
Op hakken lopen gaat mij steeds beter af, maar niet 2 dagen achter elkaar hoor
, half 10.