Tientjuh: aaah jullie gaan bij zonata kijken of begrijp ik het nou niet goed
?Margriet: jammer dat je Wonderland gaat verkopen zeg!
MM: hihihi mooie actie van zeus!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
Sannnn schreef:Is dat tijdens Indoor Tolbert Mirthe? Altijd leuk concours toen ik daar op stal stond.Succes!
Start morgen nog op de gewone donderdagwedstrijd met Ul in het M en volgende week vrijdag Indoor Tolbert ook M. 
Vermoeiend zoiets.
Dat doet hij nou altijd. Als ik de sprongen apart neem, dus schuin, dan is er niets aan de hand en springt hij met veel lucht, maar een dubbel vindt hij gewoon heeeel erg lastig. Jammer genoeg dus ook niet echt op kunnen bouwen, ik wilde eigenlijk een beetje hoogte springen vanwege mijn (waarschijnlijk) B-debuut zondag.
Tja... gewoon maar zien hoe het zondag gaat dus!Joki schreef:Mag ik me hier ook melden? Voorlopig moet ik het nog houden bij crosstrainingen en zo af en toe een oefencross maar ik heb nog hoop dat ik in de toekomst een keer officieel kan gaan starten
Jaaaah gezellig Joki! 
Donderdagavond wedstrijden was ik er ook wel te vinden om te helpen/ kijken. Red pas net weer na mijn ongeluk. Dus springen lukte toen nog niet!
En anders is het denk ik pech.. Of moeders moet nog gecharmeerd worden van What en hem willen vlechten.
). Bij mijn springinstructrice probeert ze ook wel te staken maar die is veel handiger en kan het dus voorkomen. Wel start ik op haar aanraden nog zo af en toe BB als oefening in springen op ander terrein. SGW volgen we trainingen bij Rob en gaan af en toe naar oefencrossen en ik hoop dat als ik haar genoeg laat zien er een dag komt dat ze gewoon wil gaan meewerken.
Sannnn schreef:Ehm, even denken. Denk 2/ 3 jaar geleden Mirthe. Studeerte toen nog in Groningen!Donderdagavond wedstrijden was ik er ook wel te vinden om te helpen/ kijken. Red pas net weer na mijn ongeluk. Dus springen lukte toen nog niet!

Maar hij deed wel weer zijn best gelukkig.
). Mijn moeder mocht ook even in de stal komen om hem te aaien. Het is een lief en nieuwsgierig ventje. 
lang niet gezien hier
En na het rijden de snee goed schoon gespoeld en gewassen met Betadine shampoo. Gelukkig heeft hij er niet veel last/pijn aan, mocht er gewoon aanzitten.
Maarja, mannen zijn hier niet. Moet dus maar snel op zoek naar een vent.
Foto's van halstertje bij KJ? _Noor schreef:@ Annetje: jij helaas niet lekker gesprongen. Haastige spoed....
Ja, ik had het van te voren kunnen weten...

) Die wil nog wel eens bijna door het draad gaan. Maar dat komt ook omdat Beat zo kan terroriseren, we hebben marieke al 16 jaar maar Beat domineert echt. Arme marieke