[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:08

Welkom Joki :D

Tientjuh: aaah jullie gaan bij zonata kijken of begrijp ik het nou niet goed :+ ?
Margriet: jammer dat je Wonderland gaat verkopen zeg!
MM: hihihi mooie actie van zeus!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:09

Hopelijk komt er wel snel 1 waar je wel mee kan crossen Margriet en krijgt Wonderland een goed baasje.
Welkom Joki!
Gelderse kampioenschappen SGW zijn trouwens in Neede dit jaar. Leuk dat ik alleen vrijdag 23 september een bruiloft heb waar ik daggast bij ben. Ben dus benieuwd welke klasses op welke dag worden gereden. :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:11

ik zit net te kijken Sannn overijsselse utrechtse zijn ook in Neede.
Welkom Joki.
Sannn das moeilijk kiezen...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:14

Sannnn schreef:
Is dat tijdens Indoor Tolbert Mirthe? Altijd leuk concours toen ik daar op stal stond. :) Succes!

Ja :D Start morgen nog op de gewone donderdagwedstrijd met Ul in het M en volgende week vrijdag Indoor Tolbert ook M.
Hoe lang geleden stond jij daar op stal? Ik kwam daar vroeger regelmatig op oefenparcoursen (eerst met mijn kleine scheurijzertje, daarna met Yoeri & een valkje en later met Kino en nog later met de Vos), tegenwoordig zelden.

Welkom Joki!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:15

Hilde ik heb hem ingevuld

Leuk topic trouwens die hier neer werd gezet. Heeft me weer een half uur vermaakt :)

Ik had net gesprongen, maar dat had ik misschien beter niet kunnen doen. Ik had maar weinig tijd, want om kwart over ging ik de bak in en om 6 uur moest ik (en het matriaal) er alweer uit zijn ivbm de volgende les. De resulteerde in een mega hete Vies en als Vies heet is, werkt het allemaal niet zo handig. Hij bokte weer met aangaloperen, stond op de plek te galoperen wanneer ik tussen de sprongen door een middendraf wilde rijden en ging een keer bijna over de hindernis heen toen ik gewoon een volte maakte. :roll: Vermoeiend zoiets.
Ik had een dubbel neergezet omdat we daar altijd moeite mee hebben, maar toen ik het ietsjes hoger ging zetten, lukte het niet meer en tikte hij steeds de tweede aan :( Dat doet hij nou altijd. Als ik de sprongen apart neem, dus schuin, dan is er niets aan de hand en springt hij met veel lucht, maar een dubbel vindt hij gewoon heeeel erg lastig. Jammer genoeg dus ook niet echt op kunnen bouwen, ik wilde eigenlijk een beetje hoogte springen vanwege mijn (waarschijnlijk) B-debuut zondag. :+ Tja... gewoon maar zien hoe het zondag gaat dus!

Joki schreef:
Mag ik me hier ook melden? Voorlopig moet ik het nog houden bij crosstrainingen en zo af en toe een oefencross maar ik heb nog hoop dat ik in de toekomst een keer officieel kan gaan starten

:):) Jaaaah gezellig Joki! :D

Ik doe trouwens altijd zolang over een bericht tikken, dat er ondertussen weer tig berichten bij zijn. Dus nog even: Margriet leuke fotos en Joki welkom! Ben je zondag ook in Heteren?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:27

Ehm, even denken. Denk 2/ 3 jaar geleden Mirthe. Studeerte toen nog in Groningen! :) Donderdagavond wedstrijden was ik er ook wel te vinden om te helpen/ kijken. Red pas net weer na mijn ongeluk. Dus springen lukte toen nog niet!
Oh, alles is in Neede dus, dat wist ik niet. Diepenheim heeft het dus niet meer? Nou ja, kiezen zit er niet in. Bruiloft is van 1 van mijn beste vriendinnen, ben ook daggast. Dus daar ga ik gewoon heen. Daarom hopen dat zondag de klasse is waarin ik wil starten. :o En anders is het denk ik pech.. Of moeders moet nog gecharmeerd worden van What en hem willen vlechten. :D
Ik wou het net zeggen Annetje, had op school bij gelezen dus nog niet dat topic bekeken. Bekeek hem net, kostelijk vermaakt! Succes zondag, komt vast goed!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 30-03-11 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:28

Sluit me aan bij alle bijlees acties!

Jantien leuk dat je daar gaat kijken!
Margriet jammer dat W weg gaat!
sann word neede dan zwaar(der) gebouwt?
Joki welkom even voorstellen :D

Heb heeeeeeerlijk met lau en hetje gereden op het strand :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:28

Dank jullie voor het hartelijke welkom!

Ik zal me ook nog even netjes voorstellen. Ik ben Barbara. Ik studeer rechten en moet alleen mijn scriptie nog (maar dat duurt al heel lang omdat ik geen discipline heb en het totaal niet met mijn verplichte begeleider kan vinden).

Ik heb zelf 1 paard, Ferrose. Zij is nu 7 jaar en ik start M1 dressuur met haar (nog 1 puntje te gaan). Ik ben B springen gestart (nog geen wp) en het springen gaat nu zo slecht dat ik voorlopig met mijn springinstructrice heb afgesproken dat zij in mijn lessen Ferrose eerst springt en dat ik dan nog een paar rondjes maak, omdat ik niet handig genoeg ben om haar dominatieprobleempje in het parcours op te lossen. Ze springt een tijdje braaf rond en dan gaat ze staken, net zo lang tot ik me helemaal geen raad meer met haar weet (anders dan haar gewoon aan een boom binden :+ ). Bij mijn springinstructrice probeert ze ook wel te staken maar die is veel handiger en kan het dus voorkomen. Wel start ik op haar aanraden nog zo af en toe BB als oefening in springen op ander terrein. SGW volgen we trainingen bij Rob en gaan af en toe naar oefencrossen en ik hoop dat als ik haar genoeg laat zien er een dag komt dat ze gewoon wil gaan meewerken.

EDIT: Anne ik start zondag wel maar alleen de BB (en eigenlijk vind ik dat al eng, maar goed ze is afgelopen maandag flink aangepakt door mijn instructrice dus ik hoop dat ze weer eens een parcours kan lopen zonder te staken). Stoer je B-debuut!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:40

Ff gauw. Ben net donders nat geregend. Was met Winola aan het rijden. Ging super. Toen ik bijna klaar was kwam een bekende langs die even een stap buitenritje ging maken.
Ik gezellig mee, nou we waren nog geen kilometer van huis en hoppa... REGENEN!!!
Echt tot aan de sokken, hempje en boxershort zeikesnat..

Btw Marijke: Hoezo kijken????? Niet nieuwsgierig hoor ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:41

Sannnn schreef:
Ehm, even denken. Denk 2/ 3 jaar geleden Mirthe. Studeerte toen nog in Groningen! :) Donderdagavond wedstrijden was ik er ook wel te vinden om te helpen/ kijken. Red pas net weer na mijn ongeluk. Dus springen lukte toen nog niet!

Hmmz dan heb ik je vast wel eens gezien daar, je komt me namelijk zo bekend voor op foto's!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:45

Dat denk ik ook wel, je kwam mij ook al heel bekend voor. Klein wereldje die paardenwereld. :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:01

Haha inderdaad!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 21:04

Avond!
@ Margriet: jammer van W, maar je hebt nog wel wat leuks op stal staan toch? Leuke foto's van je oude pownie!
@ Joki: welkom! Nog een rechten-nerd in ons midden. Vervelend dat je het niet met je scriptiebegeleider kan vinden. Had ik destijds ook, kon dat mens wel wurgen op een gegeven moment :o
@ BV: flink hoosbui dus >;)
@ Sannn: is je moeder nog niet zo gek van What? Ik vind Vero's wond er al best mooi uitzien :j
@ Snoek: lekker gesprongen dus :)
@ Annetje: jij helaas niet lekker gesprongen. Haastige spoed.... ;)
@ Lautje: hoe staat het met de ex en de spullen? :O

Nou, Jer is back hoor pfffffffff. Bijna alleen maar gegalopeerd... %) Maar hij deed wel weer zijn best gelukkig.
Nudine was ook al een stuk braver met poetsen. Kon heel makkelijk een halstertje om doen bij KJ, véél te groot natuurlijk. Moet wel even een gaatje bij (ergens 15 cm verderop :+ ). Mijn moeder mocht ook even in de stal komen om hem te aaien. Het is een lief en nieuwsgierig ventje.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:12

Avond !!!

Hier zijn een paar nat geregend, ik gelukkig niet :D
Sannn: die eerste foto van Vero ziet er niet echt smakelijk uit. De 2e foto ziet er al een stuk beter uit! En lastig dat What praatjes krijgt, was bij ons ook. Gewoon doorzetten, gaat wel weer over.
Margriet: Jammer dat je W gaat verkopen. Ga je dan weer opzoek naar een nieuw paardje ??
Joki: Welkom *\o/*
Weule: Welkom terug :P lang niet gezien hier
Ik zag inderdaad ook al dat in Neede de regiokampioenschappen zijn van Gelderland/Utrecht/Overijssel. Dat komt mooi uit want die stond al op de planning. Ik hoop dan ook al stiekem L te zijn. Maar na zaterdag kan ik dat beter inschatten!

Net gereden, ben ik aan het borstelen, zie ik dat meneer op het rechterbeen ten hoogte van de knie een flinke snee heeft opgelopen. Ben benieuwd hoe hij dat weer heeft gedaan. Eerst maar wat zalf op gedaan en gaan rijden. Wat overigens weer super ging :D En na het rijden de snee goed schoon gespoeld en gewassen met Betadine shampoo. Gelukkig heeft hij er niet veel last/pijn aan, mocht er gewoon aanzitten.
Zo nog even aantal opdrachten maken uit bio boek en dan slapen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:16

Nee Noor, moet hem van mijn moeder meer aanpakken. Hij zette het op een draven naar de stal toen zij hem binnen haalde. (Vero stond al binnen) Maar bij mij doet hij dat niet, kan hem halt laten houden, wachten en alles. Dus ik kan hem wel aanpakken, maar dat heeft geen nut. Hij heeft beetje door dat ze er niet heel erg van houdt. Daarbij is What ook echt mannen gewend, dat kan ik echt merken. Met de trailer ook, komt er man bij en hij loopt erin. :+ Maarja, mannen zijn hier niet. Moet dus maar snel op zoek naar een vent. :P
Super dat Jer terug is! Op naar Westerbork. :D Foto's van halstertje bij KJ?

Paardensport op tv voor de liefhebbers.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:19

_Noor schreef:
@ Annetje: jij helaas niet lekker gesprongen. Haastige spoed.... ;)

:o Ja, ik had het van te voren kunnen weten...

Fijn dat jullie allebei de stal in konden en het halster omdoen goed ging! Ga je deze toekomstige crosstopper trouwens zeker weten houden?

Sannn lastig dat hij bij je moeder wat vervelend is. Ik kan me voorstellen dat het voor haar dan ook lastig (spannend) is om hem binnen te moeten zetten. Vies is ook zo'n flauwert. Niets aan de hand, tot een wat angstige manegeruiter hem wel even naar de wei wil brengen. Tja, dan is Vies al in de wei voordat zij goed en wel het poortje naar het pad door is :+

Barbara: Leuk dat je ook BB doet! Ik heb me dus voor BB en B opgegeven. Ik ga sowieso voor een rondje BB en als het eerste rondje lekker genoeg gaat en ik het aandurf, rijd ik daarna nog een ronde B. Eerst maar eens zien hoe het gaat
Jammer trouwens dat het je zelf nog niet zo goed lukt. Gaat het weer slechter dan voorheen?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:21

Snap het ook hoor van m'n moeder. Die zit dankzij mij met 2 paarden opgescheept, ben dus allang blij dat ze dat allemaal voor mij willen doen. :)
What went vanzelf wel, Vero was in het begin ook zo. Alleen de trailer dan niet, maar verder ook. Ga de 1e paar keren nu gewoon samen met moeders. Zij What en ik Vero. Kan ik ingrijpen mocht het nodig zijn.
Vies is ook zo'n draak dus. :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:26

welkom Barbara!
Wat een rechten studenten/afgestuurde ondertussen hier hahaha :+
BV: aaah kletsnat dus :Y)
Sann: hier ook zo'n moeder hoor, gelukkig hebben wij echt hele fijne paarden met binnen zetten, op onze gehaktbal op pootjes na; marieke (een te dikke haf :Y) ) Die wil nog wel eens bijna door het draad gaan. Maar dat komt ook omdat Beat zo kan terroriseren, we hebben marieke al 16 jaar maar Beat domineert echt. Arme marieke :(:)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:28

@ BV dat was dan wel een hele hoosbui.
@ Noor Ik kan mijn begeleider ook wel wurgen. Niks is goed genoeg. Laatst zei hij je moet meer doorschrijven (en dat klopt) en toen zei ik dat ik het heel eng vond om iets in te leveren bij hem. Zegt hij nou het moet toch af. Hoezo meelevend. Fijn Noor dat je het halster om kreeg.
@ San goede reden om op zoek te gaan naar een vent toch :+
@ Anne Het gaat weer net zo slecht en ik kan het niet oplossen. Al mijn werk van een half jaar geleden is weg, maar nu is ze niet bang meer van het hout maar ze gaat gewoon staan van ik wil niet, ik ga niet, donder maar op. Mijn springinstructrice krijgt haar daar wel doorheen geworsteld, maar zegt zelf ook ik kan haar niet rijden in parcours. Je bent alleen maar bezig nog om over de sprong te komen. Dus die gaat haar eerst leren dat ze absoluut gehoorzaam moet zijn en alles moet springen wat er voor haar voeten komt en daarna dat ze ook in het parcours weer rijdbaar wordt. En ik rijd voorlopig dus alleen een beetje na zodat ik ook nog wat springen leer :+
Laatst bijgewerkt door Joki op 30-03-11 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:32

Hebben jullie toevallig net ook bouwval gezocht gekeken?
dat huisje ben ik wezen kijken als bezichtiging in december... erg grappig om nu zo te zien.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:33

Zo kon net 6 pagina´s bijlezen ongeveer!!
Niet echt de fut meer om overal op te reageren.

Heb een heerlijk strandrit gemaakt met Corien en Jack. Hetje gedroeg zich echt super!! Hij moet alleen nog leren dat als we gaan galopperen hij niet vlakchter de kont van Jack moet lopen waardoor ik flink zond kon happen.... Naastt of voor Jack galopperen was natuurlijk dooooooodeng. Kneus.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:53

hahaha lau had der verzameling stippen uitgebreid tot op der gezicht zadel en borst van het :D
Was echt lekker snel weer een x!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:00

Haha, klinkt goed Lau en Corien!
Marktplaats is langzaam :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:03

Ja was wel even een leuk momentje :P
Mo alles nu wel weg.. ga je met corion nog richting jeroen?
Ik heb wel intresse in die gpa dingen!!! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:22

Pff, paard op MP en sporthorses krijgen is nog best moeilijk!