[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:51

rowo schreef:
Vriendlief wil ze sowieso wel, maar hij heeft makkelijk banketstaaf want hij hoeft ze niet uit te poepen. En dat laatste is net waar ik het allerergst tegenop zie.

Maar idd, eerst samen een huisje, goede baan en nog lang gnieten en dan zien we wel.

Amen! Zo denk ik er dus ook over. Dan zien we wel OF het uberhaupt gebeurt! :D

IVF is een collega van mij nu mee bezig. Voor hem hoop ik dat het lukt, voor mezelf zou het ook niets zijn denk ik!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:58

Hier ook nog 1 die niks met kinderen heeft :o Nu ben ik ook nog maar 23 en nog steeds vrijgezel, maar denk niet dat ik zo gauw over stag ga :P Kan ook niet zo denderend goed met kinderen overweg...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:05

TIENTJEH @ mooi buikje hoor, maar idd voor mij ook ff niet weggelegd.. :P
JN @ altijd vervelend een pony weg doen maar hij krijgt het goed zo te horen. Veel succes HE ;)

Kinderen ???mmhh...mij niet gezien... :D dus ook zo'n oude bokker.. :D en word al 31 jaar in januari dus te laat ben ik dan toch al. := een een kerel heb ik ook niet, date weleens wat (ook via RP trouwens en speeddaten), maar die echte klik komt er niet echt geloof ik. Ben er ook niet echt druk mee, heb kerels zat op de kazerne.. :D :D
Ik ga dus met Roos mee ( ik zou het nu ook weghalen als het me zou overkomen) alhoewel ik natuurlijk nooit kan zeggen wat ik misschien doe als ik bijna 40 word en wel een fijne relatie heb, maar dan word je ook al echt oud... :P (voor kinderen dan.. :D ) dus ook gelijk een reden om het dan toch niet te doen..
Maar voor nu zie ik kinderen idd ook als een last en ze kreisen en zeuren alleen maar, mij niet gezien, krijg er al de kriebels van als er een klasje met kinderen een rondleiding wil op onze kazerne... :o
en vasthouden hoef ik ze al helemaal niet... _-:(

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:08

Ik vraag me ook wel eens af wat ik zou doen als ik nu zwanger zou blijken te zijn. Ik geloof dat ik dat echt heel erg zou vinden :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:17

Mmmmja, wel heel erg. Maar weghalen.... mmmmnee.
:oo

JN: sterkte vandaag. :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:18

Ik zeg nu wel dat ik het wg zou halen, geen idee of ik dat zou doen op het moment dat het zo is.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:26

Wat een geklep over kinderen, ik ben nog te jong om er echt serieus mee bezig te zijn maar vind het wel grapppig om erover na te denken. Als ik nu zwanger zou worden zou ik ook voor abortus kiezen, maar ben dan ook nog maar 17.
Simmie, Scum en Roos: Ik kan me jullie keuze ook heel goed voorstellen, ik zou het denk ik ook niet zo erg vinden om kinderloos te zijn later.(althans zo denk ik er nu over)

Ik pas ook vaak op (en dan bedoel ik niet tv-kijken terwijl de kinderen al op bed liggen, maar gewoon van 9 tot 7 uur s'avonds) en ik moet zeggen, ik ben achter 2 dingen:
- Ik zou het erg leuk vinden om kinderen te krijgen, als echter niet op de normale manier wil lukken hoeft het voor mij echt niet.
- Het mag wel nog heel wat jaartjes duren voordat ik daadwerkelijk moeder wil worden :Y) , ik vind kinderen erg leuk maar ze zijn erg vermoeiend en slokken veel tijd op, de komde zoveel jaar wil ik nog lekker paardrijden en opleidingen volgen/ werken.

Ik snap wel dat het voor de meesten hier al wat serieuzer is, aangezien de gemiddelde leeftijd hier wel (bij sommigen) klepperende eierstokken op zal gaan leveren/levert := .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:27

Dat is ook weer zo. Laten we het over een ander (leuker) onderwerp hebben: het weer :P
systeem vliegt er ook vandaag weer steeds uit, dus produceer toch al weinig

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:27

Hier kijk ik naar buiten naar een blauwe lucht met wat wolkjes :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:28

Het weer is prachtig idd :n

Ik heb nog maar weinig te doen vandaag :O Tijd uitzitten is het vooral

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:28

_Noor schreef:
Dat is ook weer zo. Laten we het over een ander (leuker) onderwerp hebben: het weer :P
systeem vliegt er ook vandaag weer steeds uit, dus produceer toch al weinig

Iets leuks ?? het WEER .... -:(- ggrrr....regent alleen maar...ik ga denk ik zo ff lekker douchen en op de bank een boek lezen.
Bull heb ik al wat laten stappen en draven vanmorgen dus die staat heerlijk buiten met een dekentje op.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:29

ik heb me even uitgeleefd :))

Ik ben trouwens vanaf zeg maar vanmiddag weer even Afbeelding. Vanavond Afbeelding van Afbeelding, morgen naar Limburg Afbeelding voor de roemruchte Afbeelding Afbeelding tocht (dit jaar ben ik Afbeelding ;) ). We logeren bij Afbeelding madelene Afbeelding op de camping Afbeelding, zaterdag ga ik dus groomen Afbeelding en lekker Afbeelding in Afbeelding (in mijn Afbeelding). Zondag met de Afbeelding naar Afbeelding voor een weekje Afbeelding, omgeving Seattle. Afbeelding. Ik ben er al vaker geweest, dus genoeg leuke Afbeelding te bedenken (naast drie dagen hard Afbeelding. Zaterdag ben ik weer Afbeelding Afbeelding, dan is het uitrusten Afbeelding, museumnacht Afbeelding bezoeken en zondag de Afbeelding rijden, want op 1 oktober is het Afbeelding kampioenschap in Afbeelding. Afbeelding loopt de open wedstrijd in het Afbeelding, Afbeelding en Afbeelding starten respectievelijk Afbeelding en Afbeelding. De week ervoor is dus nog veel Afbeelding, Afbeelding en maandag de 27e nog wat Afbeelding op Afbeelding.

Ik ben trouwens vanaf zeg maar vanmiddag weer even missing . Vanavond crossles van Rob , morgen naar Limburg voor de roemruchte MH2D MTB tocht (dit jaar ben ik supporter). We logeren bij bokker madelene op de camping , zaterdag ga ik dus groomen en lekker stadten in Maastricht (in mijn uppie), en zondag met de NS naar Schiphol voor een weekje US , omgeving Seattle. Ik ben er al vaker geweest, dus genoeg leuke uitjes te bedenken naast drie dagen hard werken. Zaterdag ben ik weer thuis , dan is het uitrusten , museumnacht bezoeken en zondag de beestjes rijden, want op 1 oktober is het KNHS kampioenschap in Ysselsteyn . Ukkie loopt de open wedstrijd in het B , Raimaer en Ojee starten respectievelijk M en L. De week ervoor is dus nog veel trainen, dressuurmutsen en maandag de 27e nog wat spelen op boompjes.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:30

Het weer is mooi, ga zo lekekr naar stal en proberen of Bam wel rustig wil blijven als ik erop ga stappen.
Vast niet :Y) ....

edit:
Lielle leuk verhaaltje _O-.
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 16-09-10 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:31

Geweldig Lielle!!

rowo

Hahaha Lielle, wat ben je productief bezig gweest :D Ik had je verhaaltje goed begrepen!

TeeGee

ZO Lielle, wat een werk!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:32

_O-
Jij moet je echt verveeld hebben Lielle :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:33

LIELLE @.... _O- zo jij bent wel heel erg crea bea geweest.... :D :D ge-wel-dig !!!!!! veel plezier bij MADDIE.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:34

haha lielle! Niets te doen op het moment? Of gewoon geen zin?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:34

nou, het liep een beetje uit de hand. Ik had een paar fotootjes gezocht ter illustratie van de melding dat ik een weekje weg ben, maar dat werd eigenlijk steeds leuker en steeds meer :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:39

Whahaha, leuk Lielle!! Hoe verzin je het! :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:40

wat gaaf lielle!
Ik herken de camping van madelene, ben daar al heel vaak geweest :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:42

Je kan er zo een rebus van maken en opsturen naar de paardensport :PB :Y) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 14:56

Veel plezier in Limburg en succes met je les. Hilde is er gisteren twee keer afgevallen bij Rob :o
Stalgenootje van mij is trouwens een goede vriendin van Madelene en heeft van haar leren paardrijden _O- Wat is de wereld toch klein!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:58

vooral NL is erg klein :P