Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mo_van_dijk schreef:Dat wist ik niet heleen....
Ga jij, of je man, hem rijden?

Jer was weer lekker ontspannen, later nog een parcoursje gesprongen toen werd ie wel weer wat heet maar wel te sturen gelukkig.
Mooie hengsten en mooie shows. We hebben nog een hengst gezien die wel op Vorstin zou mogen: Apache. Errug heet maar ook errug gaaf. Het afscheid van Gribaldi was ook leuk, inclusief Painted Black en Totilas.
Ik heb iig wel al met mijn instructrice afgesproken dat zij Vorstin gaat opbouwen als ik weer mag rijden, zodat ze gelijk goed gereden wordt.

Bevalt jouw borsttuig trouwens nog steeds?
Ben benieuwd hoe dat gaat idd!
. Fijn dat je eindelijk de goede borsttuig hebt kunnen vinden
.
.
.
. Snoekiej schreef:De site is nog niet klaar: http://www.aquaprohorsetherapy.nl/
Zwemmen schijnt niet zo goed te zijn voor de rug Caroline!
Dat is wat mijn instructrice me ook steeds duidelijk probeert te maken. Daarom heb ik vandaag afgesproken dat zij Vorstin in het begin gaat rijden, en daarna blijft ze Vorstin denk ik 1x in de week rijden. Als ik weer mag rijden wil ik ook zeker wat vaker richting het water! Nog een extra reden om naar het strand te moeten
,
, en fijn dat je instructrice hem ook wil gaan rijden!!!
Dit heeft mijn instructrice ook gedaan, haar paard had namelijk dezelfde blessure als Vorstin. (En zij heeft dus ook voor de Aquatrainer gekozen en haar paard is weer helemaal goed, ze gaat dit seizoen weer crossen met haar paard
)
!!
, lekker dat je gaat uitwaaien, zal jullie vast goed doen
.
. Ben benieuwd hoe je vriend het doet op de studentenwedstrijd
.
.. Daarna gauw naar stal, beetje weinig tijd voor de paardjes gehad.. Werd opgehaald van stal door vriendin, bij haar lekker gekookt (biefstukkie met champignonnen-saus
, met chocolademousse als toetje
) en lekker filmpje gekeken..
, wil echt weer frequenter op Wo stappen
. Heb nu schoolweek, dus een week volop tijd voor m'n paardenkind
.