Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Martine__ schreef:Ik zal het wel gemist hebben Ingridje.. Maar wanneer heb je Vol weer naar zijn oude eigenaren gedaan?
haha! Heb je ge'pbt Ingridje!
Toen ik terug was heb ik nog even gereden, voor het eerst in maanden weer eens thuis! Eindelijk was de bak weer een beetje opgedroogd. Nog niet geweldig, maar er was iig in te rijden. Voodoo had het er zwaar mee, na 20 minuten zweette hij al. Ben toen ook al vrij snel gestopt, in die kleine bak en ook nog zo zwaar is het niet nodig om een uur te rijden. Snoekiej schreef:Ik vind het niet raar dat ze hem weer te koop hebben staan, ze wilden hem toch verkopen? Nu hij weer terug is zegt niet dat ze hem nu wel willen houden. Het verhaal staat er gewoon netjes bij zie ik, geen probleem dan toch

. Loempia gedroeg zich wel goed
.
.
het is zo'n maf beest, laat alles over zich heen komen. Morgen een wat ouder zadeltje erop, eerst beetje moemaken aan de longeerlijn, dan ik er maar op. Ik heb alleen wel een voorgevoel dat het opstappen niet vlekkeloos gaat verlopen, dus bodyprotector aan en er via het hek op, dan hang ik er niet aan
.
Kan ik altijd drinken

BuenaVista schreef:Verveel me gruwelijk.. Mag nie eens autorijden, niks.. Het enige voordeel is in het weekendKan ik altijd drinken ;)
Maar moet wel zeggen dat ik er wel een beetje moe van wordt hoor.. De hele tijd vervoer regelen etc... 
BuenaVista schreef:Idd nie vervelend!!!!Maar moet wel zeggen dat ik er wel een beetje moe van wordt hoor.. De hele tijd vervoer regelen etc...
mistid schreef:Rosalie; je nachtmerrie komt uit! Binnenkort gaan wij met de hele klas naar het Terracottaleger van Xci Ann ofzo kijken, bij jou in het museum. Toch??
Leuk dat je komt kijken! Op welke dag? Ik ben er alleen woe, do en vrij namelijk
En ik ben er meestal wel bij als er scholen zijn, ga ik met jullie knutselen ofzo

Tom?? Broer van Miriam?? Heeft hij je dat geflikt?
BuenaVista schreef:Jah.. Erg hij.. triest he... Had ik egt nooit van hem verwacht
Rosalie123 schreef:mistid schreef:Rosalie; je nachtmerrie komt uit! Binnenkort gaan wij met de hele klas naar het Terracottaleger van Xci Ann ofzo kijken, bij jou in het museum. Toch??
" Xi'an "Leuk dat je komt kijken! Op welke dag? Ik ben er alleen woe, do en vrij namelijk
En ik ben er meestal wel bij als er scholen zijn, ga ik met jullie knutselen ofzo