Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Martine__ schreef:Ik zal het wel gemist hebben Ingridje.. Maar wanneer heb je Vol weer naar zijn oude eigenaren gedaan?
Snoekiej schreef:Ik vind het niet raar dat ze hem weer te koop hebben staan, ze wilden hem toch verkopen? Nu hij weer terug is zegt niet dat ze hem nu wel willen houden. Het verhaal staat er gewoon netjes bij zie ik, geen probleem dan toch
BuenaVista schreef:Verveel me gruwelijk.. Mag nie eens autorijden, niks.. Het enige voordeel is in het weekendKan ik altijd drinken ;)
BuenaVista schreef:Idd nie vervelend!!!!Maar moet wel zeggen dat ik er wel een beetje moe van wordt hoor.. De hele tijd vervoer regelen etc...
mistid schreef:Rosalie; je nachtmerrie komt uit! Binnenkort gaan wij met de hele klas naar het Terracottaleger van Xci Ann ofzo kijken, bij jou in het museum. Toch??
BuenaVista schreef:Jah.. Erg hij.. triest he... Had ik egt nooit van hem verwacht
Rosalie123 schreef:mistid schreef:Rosalie; je nachtmerrie komt uit! Binnenkort gaan wij met de hele klas naar het Terracottaleger van Xci Ann ofzo kijken, bij jou in het museum. Toch??
" Xi'an "Leuk dat je komt kijken! Op welke dag? Ik ben er alleen woe, do en vrij namelijk
En ik ben er meestal wel bij als er scholen zijn, ga ik met jullie knutselen ofzo