Vief: Fijn dat het leuk was bij Bussloo

Ik ben gisteren met Sunny naar Bussloo geweest, vooral omdat ze slootjes best eng vindt, maar ze pakte het echt super op! Ze had er echt heel veel zin in!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En nog wat foutjes. De 2e proef ging middenstap fout omdat ik iets t eveel been gaf en toen gingen we draven. En de 2e galop viel hij over de buitenschouder weg en kon niet meer corrigeren dus kwamen we een bordje tegen en gingen we in draf verder. Dus helemaal niet zo'n goed gevoel erover. Maar de jury vond van wel. Ik hd nog 184 en 182.
Dus weer 2 punten erbij!
:D:D
? IndianSummer schreef:Fijn dat Os nu wel weer goed loopt! Misschien had ie zich iets verdraaid oid?
Iemand eigenlijk al wat gehoord van Kim? Ben benieuwd hoe ze het doet in Texel! Dus; Hilde; Vief?

HIj kan niet om springen dus moest steeds terug naar draf, daardoor was ik buiten de tijd.
Zowel mijn pa als Harrie hadden niet eens doorgehad dat ik een balk had. Erg jammer want hij sprong weer super.

Ze heeft echt het karakter van haar oma en toen die vijf was, heeft ze een keer precies hetzelfde gedaan!