ik verheug me zelfs al op een seizoen met 1 paard, helemaal voor mezelf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En zeker goed getimed, op naar de crossen
minnie_muis schreef:Tutje heeft ook een halfjaar rust. Ben benieuwd hoe ze zometeen is!

Lielle schreef:Maar 5 weken of effectief 6 maanden scheelt nogal
Hij pakt het nu wel weer heel goed op, moet echt oppassen dat ik zijn been nog niet teveel zijwaarts belast. en hij ken allemaal van die leuke Z2 kunstjes
Ik ga over een week of 2 maar weer met wijken beginnen.
nu zie je eens hoe slecht ik typ

Ik ben mss een beetje te jong (17) maar ik hou die andere topics echt niet bij !!
Ik zat eerst bij '' De Grote Haflinger Gekte'' maar die kletsen rustig een paar pagina's vol in een kwartier...
En hier zal het vast net zo gezellig zijn, dus kom ik hier !! Ik ben btw Anne-Sophie (irl) voor degenen die het willen weten.
gezellig
Volgens mij weet hij dat wanneer hij in z'n stoere jacht-coupe geschoren wordt dat het weer gaat beginnen. Volgende week maar eens in Ysselsteyn gaan oefenen. Heb wat recreatieruiters op de manege waar ik lesgeef, aangestoken en zij gaan graag mee om de lagere hindernissen te springen. Heb er al helemaal zin in !!
eeeuhh NOT !! Grote berg strijkwas en een volle wasmand naast de machine. Helaas woont mam zover weg, bij mijn zus helpt ze vaak want die is ook zwanger en heeft last van selectieve zwangerschapsprobleempjes, vooral als er gepoetst en gestreken moet worden

Dat geeft hoop.
Overigens hoef ik ze niet alle 3 helemaal zelf te rijden, Laquinta rijdt de eigenaresse het meest en Pablo + Raimaer doe ik samen met mijn moeder. Anders was het wel een beetje veel.
.