@Antonius: sinds deze zomer rijd er ik maar 2, omdat Colorado sinds dan stil staat. Maar voorlopig vind ik het ook niet erg, paarden staan nog steeds bij mijn ouders dus is telkens hen en weer rijden, heb ook veel last aan mijn rug.
Dinsdag was het de laatste keer onderzoek in Merelbeke voor Colo. Ze gingen normaal specifiek verdoven in de kogel om te kijken welke zone het daar is. Nu was hij nog amper mank enkel nog wat stijf dus konden ze dat onderzoek niet meer doen, het ging geen duidelijk verschil geven. Wel nog extra foto's genomen en een echo maar niets te zien. Enerzijds goed nieuws, er is geen duidelijk groot letsel, anderzijds is er wel iets geweest dat ervoor heft gezorgd dat hij telkens zijn achterbeen op rust zet. Nu lijkt dus alles over te zijn, ik ga hem wel nog rust geven tot het voorjaar en dan rustig beginnen. Het is dan ook een leukere periode om terug op te bouwen, kan dan gaan wandelen etc.
@ Hanne, ja inderdaad gewonnen met Iskander, ik ging nochtans niet zo snel maar hij kan echt mega kort draaien in de barrage. Op training kan hij zelfs als hij verschiet een pirouette doen en hij direct 180 graden gedraaid staan, dat is wel niet positief maar goed