Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, gaaaafffff. Ik vind het al stoer dat ik planning hebt, jij hebt er al 3 opgegeven
. Zijn voor mij allemaal te ver weg. Wanneer is de eerste ?
, maar daarna toch gedaan wat hij moest doen. Balen van Daimler zijn dressuurproef
) En als je zelf fijn hebt gereden niet teveel aantrekken van de jury
. Veel succes morgen
, nu even kijken waar ik nog meer wil rijden
. Planning is om hemelvaart eerste cross te rijden in Heerjansdam, dan Vrouwenpolder, dan Vlietland. Daarna even verder kijken. Ik kan nog nergens voor inschrijven, maar heb de data dat ik kan inschrijven al in mijn telefoon staan. hoop dat het op die momenten ook allemaal lukt met inschrijven. Is ook al hele sport als ik het zo hoor de laatste tijd
Tweede rondje ging gelukkig iets beter! Vandaag oefencross gehad in zeeland: het rondje springen was ze weer veel te zenuwachtig en ook met inspringen van de cross, maar wonder boven wonder hebben we de cross foutloos uit gereden
Fijn dat het zo goed gaat.

Daarna nog een ander paardje gereden dus mn beweging weer gehad voor vandaag haha

__Rianne schreef:Nikki: Ja gaat nu weer best goed. Ze heeft een nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Zware hersenschudding, veel beurs en spierpijn en grote stukken kwijt.. maar met rust komt ze er wel weer overheen gelukkig.
Gaaf om eens op zo'n paard te zitten die alle trucjes al kent zeg!
Madelein: Toch niet slecht voor de eerste keer. Iets meer neusje eruit en dan vliegen de punten vast binnen, ziet er verder wel ontspannen uit!

fairfax geen ervaring mee maar moet een wereld van verschil zijn. Spring of dressuur singel?

. "Gaat hij opgevolgd worden"??????? hoe bedoel je dat? Jammer dat Frieda en Just te koop staan, maar ook logisch. Zit maar 24 uur in een dag, geld groeit helaas ook niet aan een boom.
. Ik heb geen foto's, hagelde met opzadelen heel erg, dus camera in de auto gelaten. Gelukkig wel droog gereden
. Hoe bevalt de singel? Hoor daar altijd goede verhalen over. Gelukkig gaat het al beter met je vriendin.
. Die van mij zakt er soms ook nog teveel in, als ze moe wordt, is kwestie van spierballen kweken.
respect.

Inderdaad lekker veel km maken, maar toch fijn dat ik wel merk dat we vooruit gaan 
Volgens mij de meeste wel ja, anders staat het geloof ik wel bij de info van de cross in mijnknhs
Ik had eerst Etten en Chaam staan, maar Chaam sta ik dus op de wachtlijst dus voorlopig is het alleen Etten maar heel misschien dat ik nog wel eentje op geef als het allemaal goed gaat. Zijn er een paar richting juni waarvan ik nog even kan nadenken om in te schrijven
Vrouwenpolder of Schaijk zijn nog wel opties voor mij
En anders lekker verder trainen!
Geen pijn gedaan?
Al vind ik de nieuwe regeling van het springen in de B niet zo voordelig
Goede conditie heeft ze zeker! Na de cross zei de dierenarts dat ze nog lang niet moe was haha 

en was echt scheur van cm of 20