Ik kan op vrijdag en zaterdag niet ivm werk. Dus ik ga naar Hoogenweg. En Hoogenweg al L starten dan?
SplashIsLief
Geplaatst: 23-05-13 12:19
Bedankt voor jullie lieve berichtjes Uiteraard blijf ik jullie ontwikkelingen gewoon volgen en het info topic bijwerken
Laatst bijgewerkt door SplashIsLief op 23-05-13 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt
muts_marijke
Geplaatst: 23-05-13 12:21
tientjeh schreef:
Ik kan op vrijdag en zaterdag niet ivm werk. Dus ik ga naar Hoogenweg. En Hoogenweg al L starten dan?
Liever niet, want ik wilde Renswoude nog mee pakken in de B en heb nog een aantal -schop-onder-mn-hol-lessen nodig
P01
Geplaatst: 23-05-13 12:27
muts_marijke schreef:
Wat onwijs k u t Splash! BAH!
Hm twijfel twijfel, ik wil erg graag naar Ermelo, in de b want dan blijven we lekker aan de gang, maar het is wel een hele drukke tijd op vriendjes zn werk en ik heb dus geen idee of hij vrij krijgt...
Balen Splash! Goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Hopelijk knapt ie wel weer op.
suikermeisje
Geplaatst: 23-05-13 14:13
Zit zelf te twijfelen of ik Ermelo L ga starten... Gister begon hij opeens te weigeren op een simpele trakhener. Het ligt aan mij. Maar liever met deze gewoon simpel uitrijden dan dat ik een Dis krijg want hoef met deze toch niet meer te behalen dan ik al behaald heb (L+2)
jipje_niekje
Geplaatst: 23-05-13 14:13
Balen Splash, maar o zo herkenbaar helaas Je eigen gevoel blijven volgen in dit soort dingen blijf ik o zo belangrijk vinden en helaas is je eigen gevoel toch vaak juist..... Hopelijk over 3 maanden toch positief nieuws voor jullie!
muts_marijke
Geplaatst: 23-05-13 14:14
Hm zie nu dat het veul dichterbij is dan ik dacht! Maar 70km! Ik ga dus naar Hoogenweg, blijven we lekker aan de gang, meer km is alleen maar goed. Start er wel gewoon B, mijn vertrouwen mag namelijk nog veel groter en hoe groter dat is hoe beter voor mijn L debuut
Ik ga niet naar Ermelo, net thuis over gehad. Die zaterdag is in Renswoude oefencross dus ga die met het jonge paard rijden Leukere uitdaging voor mij en voor het paard ook goed. Maar dan nog niet teveel druk erop.