Haha ik word daar ook altijd kriebelig van Floor. Maar dat moet je zo oplossen dat de streber de eindcontrole van een opdracht doet en dan heeft hij/zij weinig te zeuren. Op zich is er niets mis met uberstreberige nerds, maar vaak wel als je ermee moet samenwerken.
Samenwerken gaat prima... Maar we hebben vanmiddag allebei presentatie en ze kan dat zo lang blijven doorzeuren over nutteloze dingen die ze niet weet en het feit dat ze haar presentatie voor de heel veelste keer moet oefenen. Prima dat ze dat doet, maar val mij er niet mee lastig..
Woll gister iets te fijn en te fanatiek gereden, die had nogal een spierpijn Maar relaxt wat rond getuft en van het weekend krijgt ze toch vrij omdat ik zo richting Pesse vertrek. Lang weekendje weg met 12 vriendinnen
We zijn allemaal in het zelfde jaar aan onze Bachelor Communicatiewetenschap begonnen. En dat communiceren kunnen we allemaal iets te goed als we bij elkaar zijn.. Dat wordt echt een groot kippenhok Gaan zaterdag nog wel op stap (denk Hoogeveen?) en verder eigenlijk niks gepland.
Kriss: Note vind ik ook heel erg leuk en mooi, maar ben bang dat ik 'm na verloop van tijd te groot ga vinden. (En meer dan 3 opties om uit te kiezen kan ik niet aan ) Vief: mooie outfit! en veel plezier met je weekendje weg. Marijke: wat leuk een geboortekaartje! Margriet_ kan geen cupcakes meer zien zometeen Tientjeh en henny: hele mooie foto's beide EvelienH: wat eng van die mannen. Niks voor mij dat soort dingen, ik ben echt een bangeschijterd. (als in; met mama in londen, in de metro, man met hele hoge tulband en superbaard a la taliban, brrr ik wou die metro niet in, overtuigd van een bomaanslag haha) Texelse: klinkt allemaal niet fijn zeg.. Mirthe: mooi dat je enkel opknapt! nu heel blijven de komende tijd he. Margreet: wat een mooi meisje zeg
Ik heb een tijdje 2 paarden gehad, maar dat was best lastig naast m'n studie en 4 uur reizen om te kunnen rijden haha. Was ook niet de bedoeling, maar pony was nog niet verkocht toen paard kwam. Nu is 1 meer dan genoeg, in het weekend doe ik toch vaak zat voor andere mensen 1 of 2 erbij.
Vandaag terugkomdag, was een leraar ziek (oooh wat vervelend) dus ipv 4 uur was ik 12 uur al klaar. Nu weekend! Zo richting huis, trainen en vlechten voor wedstrijd morgen. En mama's verjaardag vieren dit weekend.