bvw schreef:diepenheim in de L is trouwens wel weer heel uitdagend! Ik had dit jaar in de B dat de cross werd onderschat, waren geloof ik ook heel veel fouten in. Barchem ben ik helaas nog nooit geweest en dit jaar past hij ook niet in de planning.
Wat ik wel heel leuk vond aan Diepenheim vorig jaar was dat je veel alternatieven had in de L. Dan kon je het toch wat eenvoudiger maken voor jezelf - kostte alleen meer tijd. Maar als je alles 'rechtuit' deed was ie inderdaad heel uitdagend!
Neede vond ik in de L daarentegen niet helemaal fair met die dubbel van puntjes-picknicktafels in de L - daar zat geen alternatief op, en het was voor veel paarden (lees ruiters) een lastige opgaaf. De rest van de L-cross was wel heel goed te doen daar.
De L cross in Markelo vond ik een heerlijke inkomer zo aan het begin van het seizoen! Het water was bijna te makkelijk met alleen maar een inloop! De enige 'enge' sprong was voor mijn gevoel de ski-jump - daar landde je echt een stuk lager en je kwam er ook best lastig naar toe zo uit de bocht de heuvel op. Maar ik geloof niet dat het echt voor problemen heeft gezorgd. Veel foutloze ritten in de L. Door de bulten is het alleen moeilijker om de tijd te halen.