[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:15

Hoi hoi

WEEEEEEKKKKKEEEEEENNNDDDDD!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

@ Karen leuk weekendje in het vooruitzicht dus! Veel plezier met shoppen!
filmpje van die val wil ik niet bekijken, heb genoeg nare vallen gezien en wil nu alleen maar dingen zien die goed gaan :o
@ Kris hoe ging je dressuur les?
@ Joki heeel veel km maken, dat het straks normaal is om te doen. Die wp voor Chaam moet lukken toch?
airjacket komt er hier ook zowiezo voor het volgende cross seizoen!
@ Snoekiej fijn dat ze beter loopt nu de ijzers er af zijn, wat voor speciale spatijzers waren dat?
@ Noor wat irritant dat Jer zich niet wou gedragen!
@ Mirthe wat balen van je rug, is een osteopaat ook niets voor je?
@ Evony gaaf dat je een nieuwe bril hebt besteld, wat voor iets?
@ Danielle wat raar van die hond, domme eigenaar.

Wij hebben of woensdag of donderdags les. Populaire avond blijkt wel.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:21

What liep lekker!! <3 Als die vrijdag zo gaat lopen dan maakt die cross me weinig meer uit, begint eindelijk beetje te kauwen op het bit.
Nu even gauw eten maken, rijst met kerrie saus. :~
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 26-10-11 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:21

:wave:

@ Karen: Maastricht is leukk!! Veel plezier alvast!

@ Evony: nu moet je natuurlijk wel ff een foto van je nieuwe bril showen he!

@ Danielle: ik heb altijd heel voorzichtig met die honden. Zo ineens kunnen ze je achterna gaan. Gelukkig trof jij een goede eigenaar, want de meesten worden boos op ons.

@ Marijke: hoe relax hee! Ik wil ook weekend, maar moet nog 2 dagen!

Vanmiddag Zetje weer meegenomen naar het bos om te zien of ze nu wel uit zichzelf aan wou trekken op de lange paden. Nou.... mijn gaspedaal was iig niet zoek, mijn rem des te meer. K hoop echt dat ze dat zondag ook doet!
Avi lekker gelongeerd en veel caveletti's meegenomen. Zometeen ledenvergadering van de rijvereniging.

Net met vriendlief voor een orienterend hypotheek gesprek naar de bank geweest. Nu hebben we een idee wat we kunnen als we willen kopen. En jeetje, wat is het ons mega mee gevallen :D We kunnen veel meer krijgen dan verwacht.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:45

Jeetje hebben jullie vakantie of zo?
Ik kan het bijna niet bijhouden. Op het werk is het aso druk. De hele dag megawachtrijen aan de telefoon gehad. Al 2 dagen overgewerkt maar morgen doe ik dat niet. Cjib is een inhaalslag aan het houden en iedereen belt naar ons |( |(

Over rijstijljury's afgelopen keer in westerbork zat er een jury die normaal aleen springen jureerd. Hij heeft een prachtige dag gehad en wil het graag weer doen. Aparte bijscholing heeft hij niet gehad.
Blackberry heeft ook een soort wordfeud maar dan wordrival en is alleen in het engels maar wel leuk.

@ Evony gefeliciteerd met je prijs. Fred loopt daar elke week rond.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:50

Marijke, dat weet ik niet. Osteopaat gaat toch meer bezig met de oorzaak en manueel therapeut zet de boel weer goed door er veel kracht op te zetten? Zoiets dacht ik gister van de paardenosteopaat te horen :+ . Ik ga eerst weer naar de dokter morgen, daar ga ik de boel goed doorspreken en dan ook weer om een MRI vragen. Lijkt me niet dat dit goed is.
Jeetje Caro, wat een drama op je werk!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:51

Caro: ja klopt kom hem erg vaak tegen!

Foto van bril kan pas over 10 dagen, glas enzo moet er in gezet worden :Y)

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:09

Nou Evony, had inderdaad beter met jou mee kunnen gaan afgelopen zaterdag... Ben nu in de disco plat achterover met m'n rug en ribben op een stenen trap geklapt! :+ Pfff, zeiden ze toen ik ze gebroken had nog dat kneuzen meer pijn deed, kan ik het nu mooi vergelijken! :') en ik had m'n lenzen gewoon in...

Trainen op de motorcrossbaan is wel erg goede oefening, maar extra gewicht in de staart dan weer niet! Netjes opgelost zo, maar wel schrikken!

Hier ook al langer in bezit van een AJ. Met een hele familie die meer in de motorsport zit (daar hebben ze die dingen al veel langer) was de vraag niet of ie d'r kwam, maar hoe snel. Echt levensreddende dingen. En ja, ook bij de genoemde ruiter in het filmpje is het ding nog open gegaan. Dat is zelfs één van de crashes die Point Two vaak aanhaalt als reclame.

En nou je toch vraagt hoe het met de jongste gaat :D
Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:11

Vervelend dat het nog niet zo wil Mirthe! :(:)
Evony: wat zonde van je jas en bril := fijn dat je nieuwe onderweg is!
Mandy: fijn dat het jullie zo meeviel bij de hypotheeladviseur..

Mijn moeder (dressuurjury) heeft dit jaar ook een cross op stijl gejureerd :') ze heeft het nog nagevraagd, maar het was echt goed volgens die mensen. Maar goed dat ze er door mij en mijn papa eerder nog wat van weet :D

Tele2 heeft ons vandaag maar gewoon gezegd dat we beter over konden stappen naar een ander voor internet. Wat een gelazer en idioten daar :(

muts_marijke

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:15

@ Mirthe mijn osteopaat is altijd flink aan het breken, kraakt echt onwijs maar heb nooit geweten dat het normaal was dat je je nek zover kon draaien :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:24

mistid schreef:
Marijke, dat weet ik niet. Osteopaat gaat toch meer bezig met de oorzaak en manueel therapeut zet de boel weer goed door er veel kracht op te zetten? Zoiets dacht ik gister van de paardenosteopaat te horen :+ . Ik ga eerst weer naar de dokter morgen, daar ga ik de boel goed doorspreken en dan ook weer om een MRI vragen. Lijkt me niet dat dit goed is.

Een goede manuele therapeut gaat ook bezig met de oorzaak. :) Het verschil tussen die 2 is dat een manueel therapeut kijkt naar het bewegingsapparaat, dus de botten en spieren. Een osteopaat kijkt meer holistisch, kijkt ook naar de organen etc. Dat is het verschil. Met een osteopaat moet je alleen wel oppassen dat je de goede hebt, iedereen mag zich osteopaat noemen namelijk.
Vervelend dat je er nog zo'n last van hebt Mirthe, had je niet al een MRI gehad? Sterkte iig.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:26

oooh echt waar??? Gelukkig had ik de goede ;) kan me veel makkelijker bewegen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:34

Hmm lastig dat. De MRI die ik zou krijgen heb ik niet gehad, omdat ik te goed voelde toen...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:35

Marijke welke osteo ga je heen? Kerkemeijer?

Pff, hier bezig met de kur op muziek. Lastig hoor. Uk zijn minie pasjes lijken nergens bij de passen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:36

MRI zou zeker niet verkeerd zijn bij jou. Laat ze eerst maar eens de oorzaak vinden want die duurt al veels te lang.
Hoe is het met Ultra trouwens alweer in training?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:41

Ik ga naar Klein Holkenborg in Eibergen Jantine. :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:43

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:45

Nou heb me dag weer gehad vandaag!!!
Van me werk mocht ik niet op gesprek dus het is nu verplaatst naar als vrijdag...

Ben dus zwaar sago en nu lekker op bed, paardje liep weer lekker.

Einde klaag bericht.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:55

caro29 schreef:
MRI zou zeker niet verkeerd zijn bij jou. Laat ze eerst maar eens de oorzaak vinden want die duurt al veels te lang.
Hoe is het met Ultra trouwens alweer in training?

Pijn is wel even nagenoeg weggeweest, maar duurt inderdaad veels te lang.
Ul is nog niet in training, maandag krijgt 'ie de osteopaat. Ze kan er wel al op, maar denk dat het voor het paard fijner is om eerste de osteopaat even te hebben, en voor haar zelf ook zodat ze er niet net pas weer op gaat en dan eerst weer een paar dagen stil moet.

Jantine, ik vind Comptine du aute ete van Yann Tiersen erg mooi, maar weet niet of dat al te zoetsappig is. Denk het haast wel.
Corine, wat heb jij een poedersuiker baan! Gelukkig kan het gesprek nu vrijdag.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:59

Geef je jezelf wel rust Mirthe? Is er wel eens op je houding gelet, daar kunnen ook een groot deel van je klachten vandaan komen? Vaak zie je dat bij mensen op jouw leeftijd. :)

Goed balen Corien, succes vrijdag iig!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:07

Pff Mistid, op jou leeftijd zou je niet met zoveel pijn rond moeten lopen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:08

Ja, ik neem af en toe wel eens wat rust, maar het gaat toch verder allemaal. Moet dagelijks naar school en ik kan niet op die stoelen zitten daar. Houding heeft de manueel therapeut naar gekeken en die zei dat die verder wel goed was. Ik baal er zo van, achteraf denk ik "was ik maar blijven liggen tijdens het ongeluk", maar ik ben toen opgestaan, de mensen die me wilden helpen afgewimpeld en ben weer op de pony gestapt. En het meest vervelende vind ik nogsteeds dat ik niet weet wat er gebeurd is. De enigen die het echt goed hebben gezien is de standhouder. Denk dat de jury's (waaronder Caro) daarna het het best hebben gezien. Ik ben dat stukje gewoon kwijt.

Mijn pijnstillers zijn al even op, maar op pijnstillers leven is ook niks.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:09

Marijke, lekker hoor! Ik mag morgen en zaterdag nog.
Tody, leuke foto!
Corien :(:)
Mirthe, doe maar rustig aan.. Klinkt niet goed,

Caap heeft een dikke kogel linksvoor. Het is echt alleen aan de binnenkant dik, gelukkig is hij niet kreupel. Maar even gelongeerd en in de klei gezet. Na het longeren was het al wel dunner.
Hij zal wel weer debiel gedaan hebben in de wei. 8)7

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:09

Welk ongeluk Mirthe??

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:19

Heb vorig jaar een ongeluk met de vos gehad op concours. Ben met m achterover geklapt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:22

Dat ze toen nooit een MRI gemaakt hebben Mirthe. Hopelijk wordt die snel gemaakt en is er meer duidelijk. :(:)
Klinkt niet fijn van Caap Eef.