Noor: ik zou me alvast snel inschrijven voor over 4,5 jaar met KJ want de inschrijvingen gaan steeds harder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

laatste tentamen 14 april en dan verder alleen nog maar afstuderen!!!! yeah...
) 

weule schreef:@ noor: hahaha hij oefent alvast! altijd leuk met veulens, zeker als ze voor het eerst stroom krijgen

weule schreef:en ik heb een zere kop en al 3 dagen geen bier gezien...., even uurtje plat en dan nog uurtje vergaderen op de club (jaja... sinds 1,5 week ben ik voorzitter bij ons...!!!!, dus prijzen tijdens de cross zullen door mij worden uitgereikt.. ALLEMAAL INSCHRIJVEN DUS!!!
recht van vrije meningsuiting is 1 van de grondrechten
, dus ik mag het lekker zelf weten
. Het is niet voor niks een ex geworden. Hopelijk komen jullie er snel uit en kun je alles afsluiten.
. Morgen weer een dag en hopelijk zet mijn vader ze even binnen voor ik kom.

super dat hij van crossen houdt!
Hij is nu 18 of 19. 

Daarna zelf met Vorstin nog even gesprongen. Ze was er fijn aan, wel voorwaarts maar goed te controleren. Op de lage sprongetjes ging het super. Toen het 1 gaatje hoger stond ging ik even mutsen en liet ik haar te veel lopen, maar gelukkig was ik me daar gelijk van bewust en kon ik dat omzetten 

Hopelijk krijg je ze nu ook echt
?
? Oudje ziet er goed uit!
Heb geleerd voor DA assi, maar helaas geen werk erin gevonden. Heb daarbij 3 maanden stage gelopen bij de paardenkliniek in Wolvega, nou als er een kolieker was en ik kreeg honger ging ik echt wel eten. 
Hij loop ook nog in de wedstrijden, ze rijdt ongeveer Z met hem. Afgelopen zomer waren ze nog regionaal kampioen.
Jammer dat je geen werk als dierenartsassistente kon vinden. Misschien later nog.

.. Waarschijnlijk komen we elkaar wel tegen in Maaarkel.
heeft een 2e cross paard! Dat zijn de echte Noor!!
Zooo leuk.tientjeh schreef:Mistid, kan zijn dat we binnenkort jullie kant op komen om paard te kijken. Maar natuurlijk wil ik dan ook jou toppers aanschouwen. ( als dat mag natuurlijk)
(zijn bovendien niet te missen als je al bij Zonanta bent aangekomen tenzij je de achterdeur neemt, ze staat namelijk in de achterste box en die van mij verspreid door de hele schuur
)
Succes!