[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:40

Vief: aha en waar haalt ze dat recht precies vandaan :+
Noor: ik zou me alvast snel inschrijven voor over 4,5 jaar met KJ want de inschrijvingen gaan steeds harder :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:53

Vief: dat zou toch een leuke verrassing zijn als de post morgen een pakje brengt!! En waar komen die 30 dagen vandaan?? nog nooit van gehoord, maar er zijn hier natuurlijk een paar bokkers die hier precies weten hoe het zit.
Wat het soppen betreft: dat is voor vandaag klaar!! vrijdag weer verder. Maar het schiet op, we zijn over de helft!
Zweedse balletjes sla ik over, maar we gaan morgenochtend vroeg, dus lekker ontbijten vind ik wel heel leuk bij Ikea.

@ Noor: Yeah!! een crosser!! dat gaat goed Noor! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen!
En dat Nudine wacht tot KJ de box uit is, is heel normaal hoor. Dat doen ze (volgens mij, bijna) allemaal.
Goed moederinstinct.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:55

leuk verhaal vief... maar 30 dagen recht om op te sturen,... klinkt mij vreemd... dan had ze/hij dat ook eerder kunnen zeggen..
@ noor: hahaha hij oefent alvast! altijd leuk met veulens, zeker als ze voor het eerst stroom krijgen :P

vanmiddag vermoedelijk mijn laatste college ooit gehad :P laatste tentamen 14 april en dan verder alleen nog maar afstuderen!!!! yeah...

en ik heb een zere kop en al 3 dagen geen bier gezien...., even uurtje plat en dan nog uurtje vergaderen op de club (jaja... sinds 1,5 week ben ik voorzitter bij ons...!!!!, dus prijzen tijdens de cross zullen door mij worden uitgereikt.. ALLEMAAL INSCHRIJVEN DUS!!! ;)

en daarna nog met paar kameraden bij elkaar zitten voor versieren ivm 25 jarige verjaardag, 12 april, 19 april, 30 april en zelf wordt ik 6 mei 25.. (daar hoef ik dan niet bij te wezen ;) )

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:56

Genoeg leuke dingen in het vooruitzicht Jeroen! En met prijzen uitreiken al die meiden lekker een dikke zoen natuurlijk!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:57

heel bokt schrijft zich spontaan in :+

Drukke tijd jeroen!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:16

even kijken of dat kan/mag... (ik dat wil) niet alle meiden zijn even leuk natuurlijk :P
hahaha....

22 en 23 oktober trouwens... dus duurt nog even ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:19

weule schreef:
@ noor: hahaha hij oefent alvast! altijd leuk met veulens, zeker als ze voor het eerst stroom krijgen :P

Sadist }>

weule schreef:
en ik heb een zere kop en al 3 dagen geen bier gezien...., even uurtje plat en dan nog uurtje vergaderen op de club (jaja... sinds 1,5 week ben ik voorzitter bij ons...!!!!, dus prijzen tijdens de cross zullen door mij worden uitgereikt.. ALLEMAAL INSCHRIJVEN DUS!!! ;)

Wat leuk! Gefeliciteerd.
Enne, afkickverschijnselen? ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:21

Mistid, kan zijn dat we binnenkort jullie kant op komen om paard te kijken. Maar natuurlijk wil ik dan ook jou toppers aanschouwen. ( als dat mag natuurlijk)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:37

Geen idee waar dat vandaan komt. Maar ik heb net haar telefoonnummer gekregen en mag haar morgenavond bellen..
In ieder geval weer reactie van haar kant. Al hoop ik nergens meer op. Eerst zien, dan geloven.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:41

aparte situatie vief!

Jeroen: niet kieskeurig worden hea! Alles of niets :Y)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:46

hmmmmm, wel kieskeurig.... :P recht van vrije meningsuiting is 1 van de grondrechten :P , dus ik mag het lekker zelf weten ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:19

Zo even een korte bijleesactie :D

@ Sussie gecondoleersd
@ Vief je heb weer gave jasjes te koop. Oscar lijkt mij een erg fijn paard en woll blijft gewoon een aparte tante. Hopelijk krijg je nu eindelijk datgene wat je gekocht heb opgestuurd.
@ Evelien wat balen van Capri II
@ Lau exen zijn vaak niet leuk :( . Het is niet voor niks een ex geworden. Hopelijk komen jullie er snel uit en kun je alles afsluiten.
@ Margreet en Noor King John ziet er goed uit. Fijn dat jullie ook een positief gevoel hebben over gehouden voor grote John. Leuke foto's van baby John
@ Mootje je heb momenteel heftige beslissingen genomen. Sterkte ermee. Gelukkig heb je vriendlief nu...
@ Marjan leuk dat je de sleutel krijgt
@ Mistid jammer dat Ilse ermee stopt. Zonanta is wel een leuke..

De rest wel gelezen...
Ben vanmiddag driekwartier bezig geweest om die domme schimmels op stal te krijgen. Als je een lange dag heb gewerkt dan word je daar niet vrolijk van. Ik heb vanwege mijn humeur uiteindelijk maar 10 min op paard gezeten :( . Morgen weer een dag en hopelijk zet mijn vader ze even binnen voor ik kom.
Vrijdag ga ik eindelijk weer naar springles en zaterdag cross trainen in Loningen-Ehren. Ik heb er zin in. Eigenaar had liever dat ik zaterdag kwam ivm de lessen op vrijdag en nu heb ik het hele terrein voor mij alleen.... ben benieuw hoe merrielief zal zijn.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:24

Hallo!
Ik heb mijn portemonee iig gevonden! :)
Sussie gevondoleerd! :(:)
Mootje moeilijke beslissing sterkte! Van ilse wist ik het al, zonanta is een leuk paard. Wel erg moeilijk zo'n beslissing.
Welkom terug Jeroen!
Vief nou hopen maar dat je morgen je pakje krijgt!
Noor *\o/* super dat hij van crossen houdt!

En hier zeer waarschijnlijk ook een beslissing genomen... Dat is dat W weg gaat deze zomer. Denk dat westerbork mijn laatste cross met hem wordt. Of ik geef me nog op voor Oudkarspel en M'bergen. Stiekum dan! ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:26

Hopelijk houdt ze zich er nu nu aan Vief en krijg je je spullen morgen!
Top dat het crosspaard in spe is Noor. :D
Moeilijke beslissing Margriet. :(:)

What krijgt steeds meer praatjes, de draak. Vandaag dacht hij even te kijken of ik zou stoppen als hij de stal niet uit ging. Maar wel lekker gereden! Dressuur wordt wel iets beter, nog genoeg te doen. Maar kan merken dat hij snel leert. :)
Ga morgen Vero voor het eerst weer doen, ben benieuwd. Vrijdag mogen als het goed is de nietjes eruit!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 30-03-11 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:33

Het viel te proberen hé! Het niet uit de stal krijgen! Spannend dus met Vero! Hoe ziet er het er nu uit?

Mijn oude pony in Italie. :) Hij is nu 18 of 19.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:37

Wat leuk dat je daar nog foto's van krijgt! Ziet er goed uit op zijn oude dag. :)
Met Vero gaat het goed, ze wil alleen aan het werk. Maar mag nu pas weer bij d'r hoofd komen, dus heb even gewacht. Het zag er eerst zo uit: http://www.mijnalbum.nl/Foto-4L3KPME4.jpg en nu ziet het er zo uit: http://www.mijnalbum.nl/Foto-7VV8CNHX.jpg
Die 1e foto is beetje vies, dus als je er niet tegen kan moet je hem niet openen. ;)
Maar het gaat goed, denk ook dat de nietjes er wel uit kunnen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:42

Goedenavond!
Ik heb springles gegeven aan een meisje bij ons op stal. Ging weer supergoed :D Daarna zelf met Vorstin nog even gesprongen. Ze was er fijn aan, wel voorwaarts maar goed te controleren. Op de lage sprongetjes ging het super. Toen het 1 gaatje hoger stond ging ik even mutsen en liet ik haar te veel lopen, maar gelukkig was ik me daar gelijk van bewust en kon ik dat omzetten :)

Ahww Annetje, sneu dat jullie hondje zo gebrekkig is geworden :(:)
Echt heel jammer Mootje, maar ik hoop voor je dat je alle veranderingen goed uitpakken
Heb hem ingevuld Hilde!
Alvast shop ze morgen Texelse! Of het nou Vervloed is of de Ikea :D
Goh, wel heeel toevallig ineens Vief :+ Hopelijk krijg je ze nu ook echt
Wauw Noor, topper in spe :D
Veel plezier Jeroen
Hadden ze nog geen zin Caro :=?
Fijn dat je portemonnee weer gevonden is Margriet! En toch W weg :(:)? Oudje ziet er goed uit!
Haha Sannn, What is een dondersteen :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:44

Haha nee ik kan er prima tegen! ;) Heb geleerd voor DA assi, maar helaas geen werk erin gevonden. Heb daarbij 3 maanden stage gelopen bij de paardenkliniek in Wolvega, nou als er een kolieker was en ik kreeg honger ging ik echt wel eten. :+

Maar ziet er iig al een stuk rustiger uit. Kan me ook voorstellen dat ze het niet een goed idee vond dat je bij der hoofd kwam. Tutje heeft ooit een splinter in haar oor gehad, daar wordt het ook niet beter op.

Ja ze zit ook op facebook, dus zo nu en dan komen er weer foto's op! :D Hij loop ook nog in de wedstrijden, ze rijdt ongeveer Z met hem. Afgelopen zomer waren ze nog regionaal kampioen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:49

Haha, dacht zeg het even voor het geval dat je er niet tegen kan. Maar geen probleem dus. ;) Jammer dat je geen werk als dierenartsassistente kon vinden. Misschien later nog. :)
Dat is echt super leuk om zo op de hoogte te blijven van je oude pony, gaaf ook dat ze nog steeds zo fanatiek met hem rijdt.
Klinkt goed Snoek! Leuk dat je aan het les geven bent. Gaat weer beter met Vorstin dus? Top. :)

Ik moet aan de studie, maar dan is bokt geen goed idee. :Y)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 30-03-11 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:49

Hoi hoi

@ Mootje wat een moeilijke beslissing heb je genomen.
@ Lautje wat een l*l. Ergens maar goed dat je er van af bent. En die spijkerbroek had ie van mij in zijn hol mogen stoppen :7
@ Weule .... jaaaaaa hij leeft nog hij leeft nog. }:0 .. Waarschijnlijk komen we elkaar wel tegen in Maaarkel.
@ Mendy beterschap met je voet.
@ Marjan1984 gefeliciteerd met de sleutel.
@ Vief lekker fanatiek bezig met je wasjes.
@ Jantine wat je van Roeli in 1 avond leert kun je zo een maand of 3 op door teren. Hij is meer dan goed.
@ Vief ... ik koop nog weleens wat via bokt, over wie heb jij het? Dan kan ik er rekening mee houden. (misschien heb je al wel aangegeven dat niet te willen vertellen maar daar heb ik dan over heen gelezen)
@ Annetje super dat je singel er is. En je eigenlijk wel aan staat. Sneu van je hondje. Hopelijk kan ze het nog een lange tijd volhouden.
@ Sim heb je al een foto van het jasje?
@ Jantine jammer dat je zusje nog niet geslaagd is.
@ Evony hahahahaha dat topic. _/-\o_
@ noor *\o/* heeft een 2e cross paard! Dat zijn de echte Noor!! *D
@ Weule jij als voorzitter... als dat maar goed gaat. Waarschijnlijk kom ik dinsdag avond ''even''op de vereniging kijken :7
@ Caro :(:)
@ Margriet das snel je laatste cross.
@ Sannn denk wel dat het mooi zou genezen. Zit weinig spanning of druk op.

Ik heb vandaag lekker gewerkt. Het was rustig en heb vandaag 2 goede kennissen in de winkel gehad dus heb lekker even bij kunnen kletsen. Wat een zwaar dagje :+
Kom ik net thuis, zie ik meneer Zeus in de wei met zijn grote donderkop. Geert boos want hij kon hem weer niet pakken. Dus ik roep heee Zeus doe jij weer baasje plagen. Van achteruit de hoek full speed naar me toe komen. Vrouwtje ik ben toch noooooit stout. }:0 Zooo leuk.
Vanavond nog dressuur les met deze zelfde donderkop dus het zal mij benieuwen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:51

tientjeh schreef:
Mistid, kan zijn dat we binnenkort jullie kant op komen om paard te kijken. Maar natuurlijk wil ik dan ook jou toppers aanschouwen. ( als dat mag natuurlijk)

Gezellig! Natuurlijk mag dat :D (zijn bovendien niet te missen als je al bij Zonanta bent aangekomen tenzij je de achterdeur neemt, ze staat namelijk in de achterste box en die van mij verspreid door de hele schuur _O- )

Leuk Caro! Even trainen in DLD
Begrijpelijk Margriet, maar wel jammer!
Ouwe poownie ziet er nog goed uit!
Aww arme Vero!

Beau en Ul gereden, die gingen lekker. Daarna voor (kwade) verzopen kat gespeeld, paarden moesten nog binnen. Wel goed voor de bak dit weer.
Ik heb Beau opgegeven voor de 4 jarigen showrubriek in Tolbert komende dinsdag. Rijd je met +- 5 tegelijk in de bak en ga je lijntjes springen en daar worden ze op beoordeeld. Hindernissen van max 80cm. Leert ze alleen maar van! Startkaart was ook binnen

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:55

Is dat tijdens Indoor Tolbert Mirthe? Altijd leuk concours toen ik daar op stal stond. :) Succes!
Geweldige actie van Zeus MM. :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:58

Mag ik me hier ook melden? Voorlopig moet ik het nog houden bij crosstrainingen en zo af en toe een oefencross maar ik heb nog hoop dat ik in de toekomst een keer officieel kan gaan starten

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:03

Ja idd Sannn, wie weet! :)
Hahaha MM en hoe keek Geert toen??
Natuurlijk Joki! Welkom!

Ach ja wel even moeilijk, en zal het ook niet leuk vinden als hij dan echt weg gaat, maar stil zitten doe ik niet. Dus dan kun je je zinnen snel verzetten. Aline (Karandasj x Wisconsin) is het halfzusje van dat gave paard met dat witte hoofd. Dus wie weet zit er ook zoiets in haar. Jammer dat ze watervrees heeft. Met Carella mag ik vast niet crossen, want die is natuurlijk al elite.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:07

@ Margriet... Vanaf vandaag vind Geert Zeus stom. :D :j _/-\o_ *\o/*