Ik vind ook niet zoveel aan dat soort hondjes. Alle puppies zijn natuurlijk lief om te zien, maar ze worden wel groot... Geef mij maar een stoere rotweiler. Meer mijn type.
*edit * zie dat het Mootje-pestdag is vandaag.
Laatst bijgewerkt door Sim op 04-01-11 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben meer van de grote honden. Wij (vooral mijn ouders maar het is meer de familiehond) hebben een gave blauwe duitse dog. Helaas alweer 6 jaar oud. Hopelijk kunnen we nog er nog een paar jaar van genieten
Ik heb netjes bijgelezen, maar geen verslag, dat was me iets te veel van het goeie. Even kort Roos, waardeloos dat je je dispensatie niet krijgt! Lieve pup Eef! Er wordt hier veel gehapt En er is 1 of andere randebiel tegen Lau tekeer gegaan...
Ik ben heulemaal kapot na weer 2 dagen in Zuidbroek te hebben gezeten. Ul deed het een stuk braver op dit bit maar had nog niet echt goede prestaties... 1e parcours 3 pechbalken, 2e parcours 24 punten van de 36 over (progressief), er was wat gebeurd in de inrijbak wat ik niet meer kon herstellen omdat ik toen de ring in moest&ik mocht als eerste starten dus zo'n mooie openingstune. Vandaag fijn gereden in het jachtparcours, redelijk snelle tijd maar 1 balk omdat ik hem iets te snel door een lijn reed en toen er nog een galopssprong er bij in moest maken.