[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:33

We zijn de afgelopen dagen wel grootverbruiker van DE roze smartie... Enne, als hij niet helpt, moet je 2 uur later paracetamol nemen, dat versterkt de Ibuprofen :D

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:37

Dat noem ik nog eens een goede tip! :j

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:06

Goedemorgen!
Ik heb zo mijn laatste tentamen, daarna een weekje vrij :D

Corien: Balen van je kies :(:)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:13

Goeiemorgen!
Veel mensen hier aan DE roze/witte smarties :(:) Beterschap voor jullie allemaal!!
@Evie: Gefeliciteerd met je winstpunt, fijn dat je de tweede proef zelf ook meer kon ontspannen en daardoor toch een stuk fijner hebt kunnen rijden!
@Hilde: Gefeliciteerd met je P!! Moet toch ook wel een hele opluchting zijn!
@Mistid: Jammer dat Meno het eerste parcours niet wou aanpakken! Maar gelukkig had je nog een herkansing die beter ging zo te lezen!
@Snoekiej: Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de kosten van de aquatrainer, hopelijk is het wat voor jou en Vorstin!
@Caroline: Wat fijn dat je weer even op de merrie hebt gereden!! Wel erg balen van je poes! Ik zou ook niet zo goed weten wat ik zou doen, sterkte in elk geval!
@Mo: Fijn dat je een nieuw zadel hebt gevonden!
@Jantine: Fijn dat Uk het weer zo lekker op pakt de laatste tijd! Moet je toch ook wel een erg goed gevoel geven!
@Mandy: :(:) Er moeilijk lijkt me dat soort zaken inderdaad, hopelijk kunnen jullie wel een steen vinden die aan jullie eisen en wensen voldoet! En fijn dat Avi het zo gemakkelijk oppakt allemaal!

Ik ben gisteren heerlijk een dagje wezen relaxen in de zwaluwhoeve, was helemaal niet zo druk en ben weer even lekker bijgetankt :D Nu ga ik eerst Jipje even rijden, dan de stalletjes mesten, schimmeltje doen en vanmiddag om 15.00 heb ik nog een communicatietraining op school :( En tussendoor ook nog naar de fysio, kortom ik ga me weer niet vervelen :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:37

Corien en NOor sterkte met de kiespijn.
Evie: Gefeliciteerd met je winstpunt.
Anthea: Succes met je tentamen!

opgeknapt ben ik nog niet echt. Althans heb geen koorts meer, alleen ontsettend pijn aan mn gewrichten en hoofd. Loop als een oud wijf en kan niet slapen.
Volgens HA moet het na het weekend over zijn zijn, dus dat zou wel fijn zijn.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:39

Jeetje wat een narigheid hier allemaal :(:)

Anthea: Hoe ging je tentamen?
Noor: Is het al iets weggetrokken?
Evie: Gefeliciteerd!

Ik ben een lekker dagje aan het hebben, vanochtend al 2 afspraken op de uni gehad en net even naar de Divoza gefietst (heerlijk zo dichtbij) voor een nieuw liksteen voor Woll :) Zo maar even boodschappen doen, hoeft dat morgen niet meer en vanavond lekker rijden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:06

Ibuprofen en Paracetamol zijn niet aan te slepen hier geloof ik :)) .. ;)

@Evie: Gefeli!! ;)
@PB: Balen dat je nog niet echt opgeknapt bent :\ ..
@Benthe: Druk dagje dus vandaag!! Succes!! ;)
@Vief: Ideaal zo'n winkel dichtbij!! :)

Ben vandaag niet gaan werken, m'n rug veroorzaakt nog echt overlast :\ .. Ben dus koekjes aan het bakken, ben vandeweek nog even gauw naar de IKEA gesjeest om koekvormpjes te halen. Nu eerst American Chocolat-chip cookies en heb ook nog spullen staan voor peperkoek, beetje versieren met glazuur ofso.. :) . Vandaag even niet bukken etc.. Wordt dus ook een dagje stallen opstrooien vandaag.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:44

Mijn tentamen ging wel goed geloof ik.
Heb net even recht nagekeken en ik heb net 1 fout teveel. Baal daar wel van want 1 vraag heb ik fout terwijl ik die uit het wetboek heb gehaald :( Wiskunde ook nagekeken (alleen daar had ik de antwoorden niet van opgeschreven dus kon het niet heel goed nakijken) maar zoals het nu lijkt een kleine kans dat ik die wel gehaald heb!!! Bedrijfseconomie niet, maar het valt me nog mee dat ik nog zoveel goed had. Dat tentamen was echt heel erg moeilijk.

Lekker zeg Lotte :D Maar wel balen van je rug natuurlijk

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:54

Avond!
@ Corien, kiespijn al weg?
@ Anthea: veel plezier met je weekje vrij!
@ WL: :(:) - maar waren de koekjes lekker??

Kies is weer wat beter gelukkig. Vanmiddag Jer weer even gereden, hij was een beetje loperig maar op zich liep ie wel fijn. Morgen weer een springen, dat is een tijd geleden!!
Ga nu naar een housewarming van een vriendin. Zal maar een beetje rustig aan doen met de borrel, straks begint er weer wat te bloeden... :r

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:18

WL, Hoe waren de koekjes? Hopelijk gaat het met je rug al iets beter.
Anthea, Balen van die vraag :(:) Veel plezier de aankomende week, lekker vrij!
Noor, Ik hoop dat je wond niet is gaan bloeden tijdens de housewarming. Veel plezier met springen morgen
PB, Dan maar hopen dat het na het weekend weer over is!
Corien, Hoe gaat het met je kiespijn?
Snoekiej, Al iets wijzer geworden van de mogelijkheden van aquatraining?

Vanavond beugels, beugelriemen en een singel voor mijn nieuwe zadel gekocht. 15 maart komt de zadelmaker. Paard heeft vandaag losgestaan, ik heb met hem gewandeld en ik heb hem gelongeerd. Longeren vind hij echt niet leuk. Uiteindelijk liep hij fijn ontspannen.

Ik zit nu lekker aan de warme chocomel met een scheut drank :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:36

Wat een zieken en mensen met lastige dingen hier zeg! voor iedereen sterkte en beterschap!
Mo, weer lekker fanatiek aan de gang geweest dus?

verschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:59

inderdaad een hoop zieken .
ik ben eindelijk weer beter .
morgen dressuurwedstrijd heb er weer zin in

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:07

Idd fanatiek Mo!
Fijn dat je kies weer beter is Noor!
Succes morgen verschuur.

Kino liep vandaag fijn, eerste parcours (klassiek gelijk op tijd) had ik gewoon gereden, wel vrij kort&snel omdat de tijd krap stond. Had ik 1 balkje, ging te hard naar de dubbel en nam toen iets teveel terug. Tweede parcour was 2-fasen en als je dan een balk hebt +3 seconden, eerste fase foutloos, 2e fase supersnel maar een balkje. Wel balen, had de snelste basistijd. Maar met 3 seconden erbij had ik nog een 6e prijs :) . Mega lint gewonnen (erg mooi, en had nog niet zo'n grote), en nog wat geld.

Morgen Grote Prijs.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:13

verschuur schreef:
inderdaad een hoop zieken .
ik ben eindelijk weer beter .
morgen dressuurwedstrijd heb er weer zin in

Heb ik wat gemist of heb jij je al wél voorgesteld in het topic? Ben daar gewoon benieuwd naar namelijk :) ....
Zo niet.. vertel, wie ben je ;) !

Ehm.. de eerste lading koekjes waren niet heel fantastisch :P , hierna waren ze lekker!! :D

Succes morgen Mistid en fijn van je rondjes van vandaag!! +:)+
Mo, heb je straks dus fijn een compleet zadel ;) !! Lekker hoor warme choco :9 !!

Mijn rug gaat weer beter, ik moet echt letten op hoe ik buk of iets pak.. :j Denk dat ik te weinig paard heb gereden de laatste weken :)) , mijn rug/buikspieren worden slapper :') .. Wo dikke knuffels gegeven vandaag, lekker dier. Heb die grote (Shanouk weet wel hoe groot ie is :D ) gelongeerd en een cavaletti neergelegd voor 'm, hoefde niks te doen.. hij vond het helemaal geweldig :)) !!

verschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:32

WolinLotte schreef:
Heb ik wat gemist of heb jij je al wél voorgesteld in het topic? Ben daar gewoon benieuwd naar namelijk ....

ik heb me wel voorgesteld .
maar doordat het slect gaat met de opa van mijn vriend niet veel gepost.
ik en nicky 22 en woon in rheden .
ik heb met mijn oude paard wat nu lekker in de wei van zijn pesioen aan het genieten is M gecrost .
en mijn moeder met hem cic 3 ster een goede leermeester .
heb nu een lusitano uit portugal ( je gelooft het niet maar een goed springpaard )
ga in dit jaar crossen heb barchem al met hem gereden vorig jaar .
ben als groom mt mijn moeder naar internatinaale wedstrijden geweest .
onder andere drie ek landelijke ruiters en boekelo .

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:39

@Mo: Fijn dat je je zadel nu in ieder geval compleet hebt! Duurt trouwens wel lang voordat de zadelmaker kan komen!
@WL: Balen dat je rug zo opspeelde vandaag! Maar die koekjes klinken ook wel erg lekker! En fijn dat je lekker hebt geknuffeld met Wolin en de reus lekker in de rondte hebt kunnen slingeren!
@Verschuur: Fijn dat je weer beter bent! Veel succes morgen met wedstrijd!
@Mistid: Jammer van je balkjes, maar gelukkig wel fijn kunnen rijden zo te lezen ;)
@Anthea: Balen dat je 1 fout te veel hebt bij je tentamen, hopelijk heb je de rest wel gehaald!

Ik ben eindelijk klaar voor vandaag. Communicatietraining op school was weer erg nutteloos :( baalde er van dat ik erheen gegaan was. Daarna nog vergadering gehad op de vereniging en daar kwam ik pas om 22.30 vandaan :o Daarna nog de paarden gevoerd en mezelf onder de douche gezet, nu lekker in mijn bedje :Z
Morgen ga ik een clinic bij Sander Marijnissen rijden met Jipje, is even kijken wat hij ervan zegt :D Dus zal hem morgen ochtend nog even een beetje fatsoeren, hij zit nu van top tot teen onder de modder :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:47

verschuur schreef:
WolinLotte schreef:
Heb ik wat gemist of heb jij je al wél voorgesteld in het topic? Ben daar gewoon benieuwd naar namelijk ....

ik heb me wel voorgesteld .
maar doordat het slect gaat met de opa van mijn vriend niet veel gepost.
ik en nicky 22 en woon in rheden .
ik heb met mijn oude paard wat nu lekker in de wei van zijn pesioen aan het genieten is M gecrost .
en mijn moeder met hem cic 3 ster een goede leermeester .
heb nu een lusitano uit portugal ( je gelooft het niet maar een goed springpaard )
ga in dit jaar crossen heb barchem al met hem gereden vorig jaar .
ben als groom mt mijn moeder naar internatinaale wedstrijden geweest .
onder andere drie ek landelijke ruiters en boekelo .

Ah oké :j . Sterkte ermee :(:) !!
Ik zal het denk ik gemist hebben dan, excuses... Leuk dat je een Lusitano hebt, de vriendin van mijn broertje heeft er ook een en wil er ook mee springen en crossen!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 01:05

Goede avond!!

Heb vanmiddag in me pauze even geshopt, heb een nieuwe broek van hilfinger voor 50 euro *D
En een zwart coubertje (hoe je het ook schrijft) en een mooi lang shirtje, wat je evnt ook als rokje kan gebruiken. Voor er onder :) Volgende week weer even kijken voor nog een broek er bij want hij zit errrg leker :)

Nou ja heb poedervorm van DE roze smartie's en drink zo nog een glas :+ heerlijk voel niks meer.
Ben al 2 weken aan het kwakelen, denk ook wel door me verkoudheid (wat ik krijg als ik veel gehuilt heb :o ) en dan slaan alle holtes op hol :+
Hoop dat ik morgen beetje kan presteren ( en geen doping test doen want dan ben ik denk positief _O- )

He mensen heb eigenlijk een best leuk nieuwtje :P
lang verhaal kort te maken, bij dit bedrijf waar ik werk begon ik met 6 maanden, daarna heb ik 3 maanden er bij gekregen om te kijken of het goed ging, en vandaag kreeg ik te horen dat ze me zeker nog 1 jaar willen houden *\o/* Dus ik lachte als een boer met kiespijn vandaag maar dan wel figuurlijk :)

Ga snel op bed, morgen ochtend vroeg op

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 01:12

Beterschap voor iedereen die het hier nodig heeft ;)
Klinkt goed Corien, gefeliciteerd.
Leuk Verschuur, zo'n crossende moeder en Lusitano.

Onze bijna 2-jarige Johnson-hengst heeft gisteren een 16-jarige ruin geprobeerd te verkrachten %)
Ik denk dat zijn ballen snel zullen verdwijnen...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 01:14

Ach heleen haha, arm paard :P

Ik ga to bed :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 10:41

heleenxx schreef:
Onze bijna 2-jarige Johnson-hengst heeft gisteren een 16-jarige ruin geprobeerd te verkrachten %)
Ik denk dat zijn ballen snel zullen verdwijnen...

_O-

@ Corien: gefeliciteerd, dat is goed nieuws! En lekker geshopt :D
@ J_N: leuk les van Sander Marijnissen! Mijn instructrice heeft ook les van hem en ben wel een meegeweest, was erg leuk (wel aanpoten haha)
@ Mistid: Succes!
@ Verschuur: Ook succes!

Geen bloed tijdens de housewarming, alleen na een paar borreltjes sloegen ze toch wel in als een bom! :# Koekoek, dat zal wel door die smarties komen (wel ik de laatste rond 1 uur s middags had genomen - vooruitziende blik als ik heb). Dus toen maar aan het water. Vanmorgen dus ook weer fris en fruitig ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 10:55

Morgen :wave:

Benthe: Wat leuk! Veel plezier vandaag bij Sander :D
Anthea: Wat balen zeg, 1 foutje te veel is echt heel zuur :(:)
Noor: Haha :D Vooruitziende blik idd! Fijn dat je gewoon fris en fruitig de dag hebt kunnen beginnen ;)
Corien: Wat super van je werk! Fijn hoor :j

Ik had eigenlijk wel zin in een buitenritje. Of iig een poging, denk namelijk dat het net kan nu het zo gedooid heeft.. Helaas is het hier alleen heel erg mistig.. :\ Durf het zo niet aan :n Merk trouwens dat Woll het heel erg warm heeft met haar wollige vachtje. Misschien toch maar alsnog scheren? 't Zal nu toch wel eens klaar zijn met alle sneeuw? Of zou dat te laat zijn??

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:26

Hoi,

Alle zieken beterschap :(:) .
Mistid gefeliciteerd.
JN leuk een les van Sander. Hier zijn amper clinics helaas. Wil daar ook wel eens aan meedoen.
Anthea jammer van de fout.
heleen het is duidelijk waar de Johnson op valt. Zeker een knap paard die ruin _O-
Corien dat is een heel leuk nieuwtje zeker in deze tijd waar je er eerder uit ligt dan mlijvenag b

Heb al een halve dag erop zitten. 6.15 op weg naar Sneek jureren en ben ook al weer thuis maar wat een mist onderweg zowel heen als terug :+ . C pony's waren niet denderend. Niemand 60% D/E pony's 3 uitschieters de rest erg matig. Wel heel leuk en zat behoorlijk gelijk met de andere jury.
Rijden gaat goed. Nerges last van en heb mij toch opgegeven voor westerbork! Simpel crossje moet kunnen :D .
Met mijn kat gaat het goed. Heeft 2 aanvallen gehad waar ik bij was en denk nog 1 's nachts. Heeft wel minder zicht want loopt doodleuk tegen de muur op. Met da afgesproken dat zolang het zo blijft haar lekker laat lopen. Krijgt zij meer aanvallen dan langskomen.
Ga morgen wat speciale aandacht geven aan de ruin want hij is erg nijdig omdat de merrie wel aandacht krijgt en mee mag maar hij niet. Maandag gaat hij ook mee om te longeren of er moet een wonder gebeuren dat de bak begaanbaar is maar dat zal wel niet :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:54

Corien, Wat leuk dat je nog een jaar mag blijven, gefeliciteerd!
JN, Veel plezier bij Sander, we wachten op de foto's :D De zadelmaker komt voor een stalgenootje, dus dan doe ik ook mee... Ik heb geen haast met mijn dressuurzadel, omdat ik de balans van het springzadel nu nog nodig heb :o
Caroline, Jeetje, jij bent eerder thuis van jureren dan ik uit mijn bed. Ik werd 10minuten geleden wakker :+ Is jouw buitenbaan nog niet begaanbaar. De onze is al weer vol in gebruik!
Heleen, Kleine identiteitscrisis. Houden jullie hem of is hij voor de verkoop?
Vief, Is je paard nog niet in de rui? Die van mij is verschrikkelijk aan het verharen. Ik had hem eigelijk nog een keer moeten scheren, maar mijn instructeur vond dat niet zo'n goed plan!

Ik wilde buiten de poort wandelen vandaag, maar net als Vief durf ik dat niet aan.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 14:01

mo_van_dijk schreef:
Heleen, Kleine identiteitscrisis. Houden jullie hem of is hij voor de verkoop?

Uhh, we houden hem. We hebben hem namelijk zelf als veulen gekocht :D

Zo Caroiline, jij was al vroeg op pad!