Leuk dier Mistid!!
Wij hebben onze rubberboot maar weer van zolder gesjouwd en opgeblazen, moter er achter en varen maar
, ergens in april wordt de zeilboot weer te water gelaten geloof ik.. maar weer eens even mijn zeilkunsten oefenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ergens in april wordt de zeilboot weer te water gelaten geloof ik.. maar weer eens even mijn zeilkunsten oefenen
leuk, vind zeilen erg gaaf heb het zelf ook gedaan
Doe het altijd samen met mijn vader hier vlakbij op de Kaag!! Beetje wind, lekker weer en gaan met die banaan
me papa is 16 jaar lang kaptein geweest van een zeil school in friesland

Ik denk dat het wel leuk gaat worden met jullie 2!!!
)
Makkelijk bokken op school ging niet echt 
Zooooo balen dat het daar alleen maar voor ponies is!
het scherm heeft alle kleuren gezien
)

. Het tweede parcours was progresief meteen op tijd. Loempia ging heel fijn kort + grote gallopsprongen resulteerde een heel snelle tijd. Helaas 1 balkje. Was wel 3 seconde sneller dan degene die uiteindelijk nummer 1 is geworden
. Maargoed, een balk is een balk
. Maar wel fijn gevoel iig. Sofie ging ook goed, met haar werd ik nog 3e. Mag vrijdag met haar de Finale rijden
.

Rosalie123 schreef:Vief, gefeliciteerd met je verjaardag!
Even vraagje tussendoor; is lijnzaad een dikmaker? Aangezien ik tegenwoordig elke dag mijn paard beweging geef en hij nog steeds best dik is... Hij krijg verder eigenlijk al heel weinig voer, 2 keer per dag een handje biks en een handje muesli. En natuurlijk hooi. Ik snap er niks meer van, hij had al veel meer afgevallen moeten zijn. Ik weet ook niet hoe ik anders aan de slag moet.
, het bevordert de stoelgang
en zorgt voor een goede vacht.
, weet niet hoe hij hiervoor was.. Wel is het belangrijk om de duur en intensiteit van de inspanningen ook op te bouwen om de reserves van het paard aan te spreken, gewone training spreekt geen reserves aan van het paard, omdat de spieren al gewend zijn aan de intensiteit van de training. Zodra de intensiteit van de training wat meer opgehoogd wordt ga je de reserves aanspreken en valt je paard dus af. Of de duur langer maken van de training (bijvoorbeeld 45 minuten galop training) of de intensiteit van de training ophogen (bijvoorbeeld 20 minuten heuveltraining, op stappen en galopperen)
Hahaha)
Vrees dat mijn dagje dan alweer voorbij is
Mogguh
van het weekend word het wel 20 graden!! echt heerlijk