tientjeh schreef:Kan je ook geen auto lenen van iemand rowo?
Eventueel wel voor mezelf, maar niet voor 2 paarden in de trailer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tientjeh schreef:Kan je ook geen auto lenen van iemand rowo?

tientjeh schreef:mmh lastig, ik heb wel plek in de trailer, maar om nou eerst naar haaksbergen te rijden

. Zaterdag avond had ik springwedstrijd in Harich. Liep allemaal wat uit
. Met losspringen was er een ander paard heel vervelend, heel de tijd op zn achterbenen. Loempia werd daar heel druk van. Dus losspringen ging niet super fijn, hij sprong wel braaf
. In het parcours sprong hij wel fijn
. Ik had alleen op de laatste hindernis een balkje. Dat was wel jammer. Maar wel tevreden
. Het tweede parcours ging ook wel fijn
(beide parcoursen klassiek). Ook hier had ik op de laatste een balkje
. Maar toch niet ontevreden
.
.
. Ben benieuwd hoe die dat gaat vinden (eerste keer binnen dit jaar
)
, was hij nog niet thuis, dus ik smste. En toen zat hij bij de laatste 8 (van de 54 ofzo). Dus ik maar naar die kroeg gegaan. En toen won hij ook nog
. Hij blij, 245 euro gewonnen. Tja dat is toch wel lekker
.
). Eind van de middag met wat vrienden naar kroegje gegaan. Daar ook gegeten en daarna even wezen bowlen. Was wel gezellig
.
. Dat vak heb ik nu afgerond met een 8. Verder mijn tussenstand van cijfers gezien. Ik sta op Engels en AK na overal boven de 6.5 op
.
Maar ja, terreinen zijn nog best wel nat. Ik ben vorig jaar ook een keer naar Bussloo geweest, vond dat harstikke leuk. Als het weer opknapt wil graag gaan lessen, we zijn zo groen als gras en de tripalon in Gorssel wordt onze vuurdoop voor Westerbork.

[SGW] Regiotrainingen Regio West, data bekend!