Waren blijkbaar ook 3 mensen ontsnapt uit dat psychiatrisch centrum in Boxtel en die waren alledrie voor de trein gesprongen.. En ergens anders was er ook nog iemand (of meerdere mensen) voor de trein gesprongen
pas geleden was er een bekende van mij,25 jaar zijn eigen opgehangen,na een maand toch overleden... 10 jaar terug zijn zus door hersen vlies ondsteking.. Erg voor die ouders zo heb je in eens geen kinderen meer
Jeetje Jitske, lijkt me heel eng als je in de trein zit en er springt iemand voor!
Ik ben vandaag ook heel nederland door gereist. Vanochtend college in Enschede. Toen snel naar Bathmen om de paarden te rijden. Daarna door naar oegstgeest (bij leiden) want mijn nicht is afgestudeerd en nu ben ik weer in Enschede. Morgen om half 9 college....
Jeetje Jitske, lijkt me heel eng als je in de trein zit en er springt iemand voor!
Merk je niets van over het algemeen, behalve dan een noodstop en dat je de eerste 1,5-2 uur nog wel in die trein doorbrengt ivm het politieonderzoek en de opruimwerkzaamheden...
Ik ga slapen, lees morgen wel bij. Moet kwart over vijf weer op dus ik vind het wel even mooi geweest
Ik heb zometeen de eerste 4 uur weer communicatie en dat begint om 8.30 al. Echt te erg eigenlijk, ik heb zo'n hekel aan dat vak! Ik heb ook al 2 nachten heel slecht geslapen, heb elke keer kramp in mijn kuit en dat gaat maar niet weg. Gisteren dus ook maar de paardjes gelongeerd in plaats van erop gezeten. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter.
Goedemorge! Het waait weer flink vandaag joepi. heb al weer helemaal zin om me fietse 2 pakken. En ik heb vandaag alleen maar 2 uur lichamelijke opvoeding
Ah, nu snap ik hem... Da's niet zo handig inderdaad. Rowo: Ik zou niet weten waarom ik Ultra niet zou kunnen scheren, maar ik ben daar nooit zo van. Als ik dan in de winter 's avonds wil gaan rijden in de kou ben ik zo bang dat het bommetjes worden!
Morgen! Ben vandaag vrij dus heb lekker uitgeslapen Maar ik moet zometeen maar even flink aan het werk want ik heb genoeg te doen...
Wat naar zeg Jitske. Een paar weken geleden is er heir iemand op het spoor voor de trein gesprongen. M'n broertje en m'n vriend hebben flink getoeter en piepende remmen gehoord, dan schrik je toch ook wel
Oja! Ik heb gisteren springles gehad bij m'n instructeur thuis, hij heeft er een heel parcours staan, eigenlijk bijna wel twee Het eerste rondje was ze echt te fel, gewoon niet fijn in een lekker ritme te rijden. Daarna een kwartier gestapt waarbij ze haar blaas geleegd heeft, sprong ze het 2e rondje echt super! Heel fijn ritme en overal lekker voor, vertrouwen is nu ook wel weer terug na m'n val