@ hilde: arme teentje

Ik ga zo ook maar es wat dingetjes klaar maken voor concours in Eibergen. Moet nog een bikini zien te vinden in Haaksbergen, wat een drama!
Ik ga maar es koffie drinken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:@ vief:kun je goed buiten rijden in Bussloo? Is dat iets om een keer met de trailer heen te gaan?
IndianSummer schreef:
Gister hier niet geweest. Gistermiddag de stad in geweest, nieuwe bikini gehaald, all-stars, 2 shirtjes, jasje, riem en slippers gehaald
IndianSummer schreef:Ik had je ook niet gezien
Ik was er van 2 tot 5, ben zo ongeveer heel de stad doorgeweest
Als je eens een keer wil buitenrijden, kun je ook gerust hierheen komen hoor! Is niet zo ver voor jou, en je kunt hier ook uren wegblijven! In de buurt zit ook een vennetje, kun je ook met het paard in, al is dat niet toegestaanDie ik toch altijd
.
Ik denk dat mijn vader het dan ook wel goed vindt, als je dat zou willen, dat jij dan hier een keer onze crosshindernissen springt. Je moet maar een gil geven
andrea16 schreef:Fijn dat je er toch nog 1 hebt gevonden, en dan nog wel in je eigen city
Succes op wedstrijd iedereen!
rowo schreef:andrea16 schreef:Fijn dat je er toch nog 1 hebt gevonden, en dan nog wel in je eigen city
Succes op wedstrijd iedereen!
Haha, ja dat heb ik nou altijd! Ik dacht trouwens dat hardenberg net zo groot was als haaksbergen. Bleek me toch goed vergist te hebben. We reden door hardenberg naar westerbork en toen vertelde mijn pa dat er 20.000 mensen meer wonenKlein beetje groter maar
Ik ga maar eens de paarden wassen! Ze lopen nog buiten...