Laat mij maar mooi springen en een beetje SGW erbij voor de fun
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gomir schreef:Citaat:Veel meer dan af en toe een oefencrossje zal het niet worden schat ik zo
Dat riepen we allemaal...
Talida schreef:ben veelste oud om een nieuwe carriere in te gaan![]()
en veelste schijterig haha
Twinkie, wat een lief koppie heeft Mike! En mijn kat heet ook Bummie, maar dan van Bumper
Wij hebben hem niet tot Buurman gedoopt hoor
Een van zijn velen ex-baasjes had de kat van een Buurman gekregen
Nu is hij gezellig bij ons en hoeft hij niet meer steeds te verhuizen!
Wie weet ben je lichamelijk net zo in orde als Jan Bakker (65) en kun je toch nog fijn wat jaartjes meerijden
(Kan zo even je leeftijd niet vinden in je profiel)
Twinkie schreef:Heel slimIk heb trouwens eindelijk mijn moeder weten te overtuigen dat we niet vanalles te gelijk moeten doen met Mike maar 1 of 2 dingen gewoon góed![]()

Citaat:Gaan er trouwens nog mensen naar de oefencross bij Ronald Beukers ?
Mijn moeder heeft mij gister in geschreven met King,ziet Ronald zijn oude ponytje ook nog eens
.
Tien schreef:Ik kijk vast heel scheel, maar ik kan het niet vinden![]()
Welke bladzijde?
)reeskees schreef:Vanmiddag met de Indoctro meegereden in een springclinic door Hans van Kalsbeek. Veel kleine dingetjes geleerd. Was super leerzaam!!
o.a. Zelf vind ik het behoorlijk moeilijk om over een langere lijn een dikke oxer van boven de 1.20 aan te rijden. Ik ga dan allemaal gekke dingen doen die ik niet moet doen....
Vaak kijk je in het aanrijden naar de breedte/diepte van zon hindernis. Maar hij zei, kijk gewoon maar naar de voorste bovenste balk. Daar moet ie overheen en met de breedte redt ie zich wel... Simpel toch...![]()
Op het eind nog een parcoursje gesprongen op 1.15 - 1.25 En idd het WERKT!!!!
Maar het werkt absoluut!Dat kon ik niet meer aan je vragen dus ik heb zelf maar de groetjes gedaanCitaat:BT, je krijgt de groeten terug van Hans.
) dus ik ga er vanuit dat ik niet meedoe met die oefencross.

!

, die ik voor een blaadje aanzag en er uit viste.

).Hij wist nog niet precies wat er allemaal in zou komen te staan,maar hij dacht dat de cross iets van 8000 meter zou worden (de binnenbak is 100 x 30 m) Hij zou nog even kijken of hij het in ging delen in verschillende hoogten.
Ik zal aankomende vrijdag even vragen of er al meer bekend is.