Laat mij maar mooi springen en een beetje SGW erbij voor de fun

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Citaat:Veel meer dan af en toe een oefencrossje zal het niet worden schat ik zo
Dat riepen we allemaal...
Talida schreef:ben veelste oud om een nieuwe carriere in te gaan![]()
en veelste schijterig haha
Twinkie, wat een lief koppie heeft Mike! En mijn kat heet ook Bummie, maar dan van Bumper
Twinkie schreef:Heel slimIk heb trouwens eindelijk mijn moeder weten te overtuigen dat we niet vanalles te gelijk moeten doen met Mike maar 1 of 2 dingen gewoon góed![]()
Citaat:Gaan er trouwens nog mensen naar de oefencross bij Ronald Beukers ?
Mijn moeder heeft mij gister in geschreven met King,ziet Ronald zijn oude ponytje ook nog eens
Tien schreef:Ik kijk vast heel scheel, maar ik kan het niet vinden![]()
Welke bladzijde?
reeskees schreef:Vanmiddag met de Indoctro meegereden in een springclinic door Hans van Kalsbeek. Veel kleine dingetjes geleerd. Was super leerzaam!!
o.a. Zelf vind ik het behoorlijk moeilijk om over een langere lijn een dikke oxer van boven de 1.20 aan te rijden. Ik ga dan allemaal gekke dingen doen die ik niet moet doen....
Vaak kijk je in het aanrijden naar de breedte/diepte van zon hindernis. Maar hij zei, kijk gewoon maar naar de voorste bovenste balk. Daar moet ie overheen en met de breedte redt ie zich wel... Simpel toch...![]()
Op het eind nog een parcoursje gesprongen op 1.15 - 1.25 En idd het WERKT!!!!
Dat kon ik niet meer aan je vragen dus ik heb zelf maar de groetjes gedaanCitaat:BT, je krijgt de groeten terug van Hans.