Varekaj schreef:Kan je niet laten laseren? Ik heb laser gehad en zat relatief snel weer in het zadel. Beste investering ooit geweest trouwens, duim dat je er evenveel plezier van hebt!
Hoelang moet Fi nog? Wil je dochtertje een specifieke kant op of voorlopig nog geen voorkeur?
Laser niet mogelijk, ik heb -10,75 dus te grote afwijking voor laser. Heb intussen oogarts zelf gehoord, operaties gaan definitief door op 30/1 en 4/2 en mag 2 weken niet rijden, dus flanders expo en tilburg moeten lukken, dan is het 2 weken en 4 dagen geleden
.
Fi is 17 april uitgerekend (op 11 maand), maar ik verwacht dat ze daar zoals bij de anderen wel wat zal overgaan.
Geen idee wat de dochter zal doen 'in de paarden'. Ze gaat er precies zelf vanuit dat ze hetzelfde zal doen als ik (dus eventing) maar tis wel nen broekschijter, dus ik zie ze daar nog niet meteen effectief iets mee doen. Voorlopig gewoon wat rondhobbelen en er plezier in hebben, das al veel.
En nee Hanne, geen sportpony
ze wil haar oude pony niet wegdoen want ze ziet hem graag, maar ik hou geen 2 pony's voor een 6 jarig kind. Dus eerst zal deze moeten doodvallen en dan komt er wellicht ene. Alhoewel, van mij moet het niet. Ze heeft nog zoveel te leren, luisteren naar 'eigen volk' is altijd moeilijk, en een pony kopen om er dan altijd mee naar de les te gaan is gelijk ook nog te zot voorlopig, dan kan ze beter op verschillende leren rijden. Ik zou een eigen pony dus graag uitstellen tot ze genoeg kan rijden om ook thuis haar plan wat te trekken.
Wat goed trouwens Hanne dat je intussen een vast contract hebt en dan nog als senior! Dat is toch al mooi en geeft zekerheid. Woon jij nog thuis? Heb je hier plannen rond?
En leuk hé dat je niveau hoger ook zo goed ging! Was het in waregem of in bocage?
Goed hé Varekaj dat het springen goed gaat! Thuis balkjes op de grond leggen in de vorm van een parcours kan helpen? Hoe hoog is dat aspiranten, 80 of 90?
Ik ben gisteren nog bij v.incent op jumping gegaan, 2e plaats in 110
Nadien ook nog 120 gereden, 2 balken. Hier hebben we nog niet de vanzelfsprekendheid die we in 110 wel hebben, maar was nu ook nog maar 2e keer, dus zal wel komen zeker.
Vanaf donderdag moet ik mijn bril dragen tot aan de operatie, dus dan zit op jumping gaan er niet in (zie te slecht), dus enkel thuis nog wat rijden nu.