Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Twerd toch nie mee gedekt.
.
. Enkel voor op transport en weide is het niet makkelijk
. Dus uiteindelijk ook maar laten castreren of verkocht.
. Springen en cross echt supergoed, nergens getwijfeld en begint goed te springen. 

Voorlopig noemen we hem maar poepie, begint ook met de P hé
. Reed je onder VLP of LRV? Heb zopas vernomen dat daar (helaas) ook al wel eens een verschil in kan zitten... (zou echt niet mogen maar ja).
. Maar jij hebt natuurlijk al 50% meer kans!
Alle jumpings dit jaar rond geraakt.
Wel nog geen enkele foutloos, maar 't scheelde niet veel altijd.
Op goeie bodems zoals moorsele bvb, springt hij wel beter.
Maar is idd nog wat kracht bijkrijgen enzo. Want heb filmpje herbekeken en 2 balkjes komt omdat hij vooraan nog wisselde. 1tje reed ik aan in contragalop want 't was lijk toch nog te kort om in draf en dan weer aan te galoperen, daar de achterste balk van de oxer. En de andere balk niet van kruisgalop was omdat hij zijn achterbenen niet voldoende introk.
M'n snelheid was ook perfect.
't Was 400m/min en ik had de tijd van 6m58s. De afstand was 2810m om precies te zijn. 2810/400 = 7,025. Dus pak 7 minuten.
Maar eigenlijk lette ik daar niet op, toeval!
. Ik vind Vechmaal eerlijk wel de mooiste LRV cross.
) wel potentieel in handen.
In 2013 was hij 4,5, nu is hij 6,5 jaar en op die 2 jaar is hij zeker nog 3 tot 5cm de hoogte in gegaan.
kan hem op mijn eentje stalband aandoen en hij geniet van de knuffels... Alleen is hij nu echt niet op mijn bestelling, ik wil een merrie, geen vos en ook geen brede bles