Het is zeker niet de bedoeling eigenlijk dat zou ik het doen hij veel met mij op wedstrijd gaat. En ik heb ook niet de ambitie om bijvoorbeeld ooit M te worden (denk dat dat niet eens mogelijk is maar bij wijze van spreken) De bijrijder blijft gewoon wedstrijden met hem rijden en zal ook hoefddoel zijn. Gaan meer over bijv. in Texel starten en daar dan gelijk bij kennissen aan te gaan. Ouders van het ruitertje zien het niet zitten om daarheen te gaan en ik zie het niet zitten daar met het paard te starten om zeer veel redenen. Ik twijfel ook nog heel erg hoor en grootste voorwaarde voor mij is gewicht kwijt.
Sambo
Geplaatst: 27-03-15 20:00
Is voor jou nu voordeel van te dik zijn,heb je nog even om na te denken
Nou had liever gewoon een normaal gewicht zoals ik eerst was. Maar helaas gaat je lijf in spaarstand na heel lang heel zwaar lijnen.
kyrkelover
Geplaatst: 27-03-15 21:41
Vandaag overigens met het paard weer in Ysselsteyn gaan trainen en tjonge jonge wat blijft ze 1 bonk stress buiten. Ook nog een keer bodemonderzoek gedaan dus we hopen maar het beste zondag In Chaam. Uiteindelijk overigens wel nog van alles kunnen springen zeker met hulp van een maatje.
Zojuist zag ik een filmpje van Alphen Chaam voorbij komen op facebook. het eerste paard op het filmpje loopt op 3 benen, echt verschrikkelijk.... Weet iemand hoe het met dit paard is afgelopen?
Filmpje kan ik op hun fbpagina ook niet meer terugvinden, waarschijnlijk hadden ze niet eens door dat het paard op 3 benen liep voordat ik een opmerking maakte.
Het heeft niets met eventing te maken maar afgelopen weekend zijn wij naar het strand geweest en hebben ze ons gefilmd met een drone. Het resultaat is echt gaaf geworden! Zie hier het resultaat https://vimeo.com/123515944
Hoi! Dit topic bestaat al heel lang, maar ik vroeg me af of ik kon joinen? Ik rijd al wat langer oefencrossjes voor de lol maar heb pas sinds kort een geschikte pony voor de sport. Dus ik ben nu ook een amateur eventer