Ziet er netjes uit hoor! Zeker nu je pas weer 2 weken bezig bent Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er netjes uit hoor! Zeker nu je pas weer 2 weken bezig bent 
kyrkelover schreef:Woeehoeoee eerste ponyren is ook weer gepland.
Ik heb met Risky dinsdag wat aqua training gedaan, maar oeps wat is zijn conditie verslechterd na het binnen seizoen.
Nu toch maar weer meer galloptraining buiten gaan doen voor het cross en ren seizoen.
En nikki bezig tussen de koeien al wat bevallingen gezien?
Wel kalfjes melk gegeven, koeien geschoren en bekapt enz
lang niet geweest hier, het is ook telkens zo rustig!
) dingen doen.
nogsteeds regelmatig prijzen. Heb ook nog een topic geopend die een paar van hier al hadden gevonden
[SPR-ITP] Challenge v. Asca Z concoursen laatste tijd
Maar vind het ook jammer voor haarzelf want ze is dan al helemaal bezweet zonder dat we eigenlijk veel gedaan hebben! Dat van je paard teveel willen helpen kan ik over meepraten haha
. Ik ga wel met de Cantos crossen maar dat is niet een heel compleet seizoen natuurlijk, hij kent nog niet zoveel dus dan ga je al gauw te gek, zeker als het goed gaat. mistid schreef:Marloes veel km's maken en zorgen dat 'ie goed aan je been blijft. Op concours gaan moet 'gewoon' worden dus daar zit idd wat werk in. Precies wat jij tegen Nikki zegt haha. Lichtenvoorde lijkt me echt een super mooie locatie! Misschien start ik daar eind van het jaar wel.
Ben al 2 dagen niet buiten geweest, verkoudheid te pakken. Al lang niet meer zo erg gehad...

heb de dressuur voor morgen helaas afgemeld. Ben al sinds woensdag ziek dus vind het niet eerlijk om dan op concour te gaan en ben ook nog steeds niet goed te pas. Was al preventief aan de antibiotica omdat ik maar niet over de verkoudheid heen kwam,word ik alsnog ziek.. Dus antibiotica is alweer verlengd ..balen
. Ging het goed? 
)
)
). Dus ik was niet ontevreden na de proef. Had natuurlijk nog geen wp verwacht, maar vond t toch redelijk ok.