Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
t, was hem al meer dan een half jaar kwijt en dacht eigenlijk dat ie gestolen was
.
.
. 

Heb al 4 vakanties gepland!
Zeus liep echt super makkelijk!
Heb eerst Geert erop gelaten, deed eigenlijk niks dus na 2 rondjes stappen ben ik erop gegaan. Hij bleef maar proesten en dat schuimbekkie was ook niet normaal. Zo leuk om te merken dat hij het heerlijk vind om mee te gaan
Vanmiddag nog mijn groepsgenoot gebeld om te vragen of hij even wilde kijken tot hoe laat opdracht (die al af was) ingeleverd kon worden. Want anders had ik het nog even op de uni gedaan voordat ik naar stal ging. Vertelt hij me dat het de hele dag kan, wil ik het net inleveren is de knop weg omdat het maar tot 17 uur had gekund.... Ben er nu al klaar mee en we zijn pas 2 weken van start 

_lautje_ schreef:En volgende week vrijdag weer Sushi!!!
Wij zijn verslaafd.

Stagebegeleider vertrekt morgen.
. 
Toen maar aan het werk en met wat hindernissen gespeeld, werd ie wel wakker van maar ik kon hem aardig blijven rijden. Daarna lekker in bad geweest en zo lekker slapen. Morgen spannende dag...........maar dat horen jullie morgen wel
).
.
. Maar ja, dat zie ik echt niet meer zitten met die hele beestenstapel hier. En ik zou ook stik zenuwachtig voor de reis zijn. Weet niet of ik dat er voor over heb.
. Ze was ietwat slomig, volgens mij verlangde ze weer naar - 10°. Arme luie Giga
.