[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:18

Goh, Mootje, dat zal toch een verandering voor je zijn zeg. Maar als dat beter voor je voelt, dan moet je het gewoon zo doen. Het is hier al eerder gezegd, maar beginnen kan altijd weer. ;)

Vief: Grijp ze!!! Laat het er niet bij zitten! Omdat jij dat doet, en anderen dat ook doen, blijven ze de kluit besodemieteren. Dus: Aanpakken die handel!! ~~}>

Sneu Annetje, maar ja, hondjes kunnen best een hele tijd mee, maar het houdt ergens op. En dan is echte dierenliefde ook op tijd afscheid nemen. Hier hebben we een Jack R van bijna 15. Die hebben we nu anderhalf jaar. Waar hij vandaan kwam was er "geen plaats" meer voor....... >;) en het einde leek dus nabij. Maar die asielzoeker hebben wij nu in huis. Van een gedrocht dat leek op een mislukte rollade is het na een dieet van brokjes en wat droog brood veranderd in een actief jackje in "sportmodel". Waar we allemaal hartstikke gek mee zijn, maar we zijn ons er ook van bewust dat zij "over de helft is" zeg maar. ;)

Zo nu eerst even een lekker pizzabroodje en dan weer verder met "de sop". Planning voor deze week is al weer bijgesteld. Morgen er een dag onverwacht tussenuit. Cross-seizoen voor jongste lijkt er nu echt op te zitten ;( . Morgen naar de kliniek Amsterdam en dan hopelijk volgende week definitieve uitslag.

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 13:32

En een civiele procedure erachter aan! :P Oké qua kosten schiet je er dan alleen maar bij in, maar het gaat om het principe }>

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:13

texelse, die van ons is nog niet zo oud hoor, die haalt de 15 echt niet! Het is ook wel een grote hond. Hij is net een paar maanden 9 jaar. Zijn broertjes en zusjes zijn op 1 na allemaal al dood. Hij heeft artrose en is af en toe een beetje de weg kwijt. Hij is nu nog te veel bij om in te laten slapen, maar is het is wel goed om het er al een keer over te hebben. Ik denk zelf dat hij nog geen jaar meer meegaat.

Wat denken ze dat je jongste heeft? Jammer van het crossseizoen, maar je gezondheid gaat natuurlijk altijd voor.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:17

Ik zal voor je duimen Vief!

Anne, gelukkig lijkt deze singel wel goed!

De hond van mn vriend wordt ook al zo oud, die wordt 15 half april. Zit/ligt heel veel te piepen en hoort en ziet ook niet meer zo goed. Het is een Samson en Gert hond trouwens, ook wel echt oud voor dat ras.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:21

Goedemiddag,

Ik lees wat rare dingen!
Mootje gaat stoppen. Erg jammer !!! Wel hier blijven kletsen. Al je spullen in de verkoop, dus ook geen ander paard meer??? Lijkt me moeilijke beslissing :(:)
Jou cross horloge staat die nog te koop ??? Ik zoek niet heel dringend naar een horloge. Het het kost niet niks zo'n horloge en ik moet hem zelf kopen.
Ilse gaat ook stoppen, zat zij ook in dit topic want haar naam komt me niet bekend voor.

Verder niet bij gelezen. Zo gauw even hondje uitlaten, nog wat hw maken en dan om 3 uur naar toekomstig vriendje. En vanavond thuis rijden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:25

Sanurie, die staat nog te koop :) pb maar als je iets wilt kopen ... bow balance en neutradex is ook al weg!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:27

drastisch besluit Mo, maar als je er al zo lang tegenaan hikt is dat mss wel het verstandigste. En op zoek naar een nieuwe baan, dat is nog eens knopen doorhakken.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:34

Ik wacht nog even, aankomende zaterdag start ik voor het eerst en dan kan ik er eentje lenen. Even kijken hoe dat bevalt. Want ouders willen wel een horloge voor me kopen van 20 euro ofzo. Maar ben benieuwd hoe ik dat horloge nou gebruik enzo. Wat ik nodig precies nodig heb. Dus hopelijk staat ie nog even te koop.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:37

Lielle, inderdaad druk bezig om spijkers met koppen te slaan. Twijfel alleen nog over de auto...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 14:44

Inderdaad heel definitief en rigoureus, Mootje. Spannend hoor!
Nieuwe toet ook weg? -O- Je kan dan vast een stuk goedkoper gaan rijden. ............Wat zal je een geld overhouden straks!! ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:46

Zit te twijfelen. Als het toch straks gast kriebelen, moet ik dan namelijk weer een andere auto kopen als ik deze verkoop... en ik vind hem wel erg leuk! Maar in nieuwe functie misschien lease auto...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:47

Jeetje mo echt heftig!!

Het hoost hier niet normaal!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:29

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:30

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 15:34

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:35

Gelijk gedaan Hilde! Alleen je vraag 2, 10 en 14 kloppen niet helemaal.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:36

noor: waar legt zij haar prioriteiten hahah :')

gedaan hilde!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:40

Hilde_ schreef:
Heftige keuze zeg Mootje!

In het kader van mijn afstudeerstage wil ik vragen of jullie een enquête willen invullen over Divoza & sociale media. :)

http://www.thesistools.com/web/?id=185207

Ingevuld. Sowieso klopt vraag 10 niet en ik mis wat antwoorden :+ Ik heb bijv. en geen twitter en geen facebook en kijk er ook nooit op.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 16:11

Ik zou je auto nog even aanhouden Mootje, mocht het toch weer gaan kriebelen dan is de aanschaf en alles weer duurder.
Heb hem ingevuld Hilde. :)

Het hoost hier knoerdhard. :oo Hopelijk stopt het zo, wil nog wel rijden vandaag.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 16:12

Hier is het nog droog, maar ik weet niet voor hoelang!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 16:15

Het wordt hier nu droog dus ga gauw paard zadelen. Hopelijk red ik het net voor de bui. ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 16:16

Succes!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 16:27

En hier komen er een paar flinke buien aanzetten!! Jammer genoeg ligt het kunstmest nog niet op het land... >;)

Sopdag zit er op. Net een lijstje gemaakt met de meiden, wat wel, wat absoluut niet, en wat heel graag, op de nieuwe trailer. En morgen nemen we dat maar mee als we richting amsterdam gaan. Dan kunnen we altijd nog even bij vervloed in nieuw vennep aan gaan, maar Ikea lokt ook altijd... dus we zullen nog wel zien.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:16

Ik kreeg net spontaan een pb'tje van een bepaalde bokker.. :+ Iets met het recht hebben om tot 30 dagen te wachten met verzenden en dat ik ze morgen zou ontvangen. We gaan het beleven (of niet) :7

Blij dat ik thuis ben! Wat een storm, donkere lucht.. Brrr niet fijn. Oscar ging trouwens wel heel fijn. Hij liep op zijn moeilijke kant echt super. Nog beter dan anders op de andere hand :+ Maf beest!

Texelse: Fijn dat je uitgesopt bent! Zweedse balletjes! :9
Hilde: Ik zal hem vanavond even invullen voor je :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 17:27

KJ is een crosspaard! *\o/* *\o/* Plassen zijn om doorheen te crossen en niet om omheen te gaan :D
Vanavond gaat het halster om. Moeders wil alleen de box uit als kind eerst gaat :roll:

Ben benieuwd, Vief!

Hier heeft het ook even flink gehoost!