iemand die er toevallig in de buurt woont
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iemand die er toevallig in de buurt woont
mistid schreef:Bianca lukt mij waarschijnlijk niet om op de fot te zetten, ik moet om kwart voor 12 dressuren en jij om 9 over 12 crossen

mistid schreef:Ik heb wss een gekneusde voet![]()
Net in Tolbert er een trap op gehad

mistid schreef:Ik heb wss een gekneusde voet![]()
Net in Tolbert er een trap op gehad
gezicht 
. Nouja, zd sprong best wel goed, maar gooide 2 balkjes. Maar omdat we zo snel waren hadden we wel een 5e prijs
mistid schreef:Nouja, het was jacht, en Kino kan heel snel. Sommige mensen kennen het principe van jacht niet, ik des te meer. Nouja, zd sprong best wel goed, maar gooide 2 balkjes. Maar omdat we zo snel waren hadden we wel een 5e prijs
![]()
Vandaag onderlinge cross gehad, tijd was een beetje langzamer gezet omdat het onderling was, dus ben ongeveer minuut te snel gefinished, maar was helemaal foutloos en ging super goed. Heerlijk gereden, heb ook heel veel hindernisjury's en andere mensen goedzo horen naroepen![]()
Gewoon heerlijk gereden
Aan de simpele kant, maar de meesten hebben nog nooit iets van cross gereden ofzo en het is oefen, maar Kino kijkt zowieso nergens naar
en hadden zelfs wijn erbij
mistid schreef:Mam stond bij een hindernis, de hindernisjury's van 2 hindernissen waren gefuseerden hadden zelfs wijn erbij
![]()
Maar die helemaal enthousiast over mij
?
mistid schreef:Stond jij ook ergens bij?
Of deed je mee? Of zo iets? Als je het zegt weet ik het vast wel![]()
Was jij niet de parkeermeester?
.
. En dan zaterdag even knallen in Nijeberkoop, misschien ben je dan weer kampioen! 
sorry Bianca, maar denk niet dat dat lukt
maar zou wel leuk zijn