[SGW] SGW Dijkgatsbos/ W'werf 23 & 24 augustus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: SGW Dijkgatsbos/ W'werf 23 & 24 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:23

ik heb vanavond springles gehad en dat ging super goed.
morgen nog even crosstraining en dan zijn we er klaar voor Haha!

nickeltje: zo moet je niet denken he! je komt er echt wel door!

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:24

misschien weet 1 van jullie dat...
ik had coupons opgestuurd maar ik sta niet op de lijst en ik dacht dan zal ik dat nummer even bellen wat er op startlijsten staat, dus die heb ik van de week al een stuk op 10/ 15 keer gebeld maar er word steeds niet opgenomen. is er een ander nummer wat ik kan bellen?

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:43

Ik had ook een coupon opgestuurd en betaald, maar stond ook niet op de lijst. Ik heb met dat nummer gebeld wat op startlijsten staat (je moet wel tussen 17.00 en 18.00 bellen). Ik kreeg ze vrij snel te pakken en ze hebben het aangepast, dus ik zou het gewoon nog blijven proberen.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:05

Beetje positief he Nickel! Achteraf is er genoeg tijd om te balen als het niet lukt, niet al voor het springen beginnen. Knipoog En ik ben erbij zaterdag dus ik kan je nog wat peptalk geven als het nodig is.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:42

Nickeltje schreef:
madelene schreef:
nou...ben al vanaf 17.25 aan het bellen of ik nog M HC kan meedoen...maar er neemt niemand op...?????
ik wil nog graag meedoen...paardje voelt erg lekker aan, en wil graag in vorm blijven, anders duurt oktober ysselstein wel erg lang.

Misschien een idee om er in elk geval heen te gaan?
Grote kans dat ik niet door het springen heen kom, mag jij de rit in mijn plaats rijden Koe

Was da nou Nick?
Het springen ging de laatste tijd toch heel veel beter? Kan me niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat jij het springparcours niet door kwam.

Zoals Canter zegt; niet vooraf al denken dat je het niet redt!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:57

Chaam Simmie...
En dit is ineens een M parcours. Het ging de laatste tijd idd beter, maar afgelopen zondag was toch weer bar slecht en daar heb ik niet zo'n lekker gevoel aan overgehouden.
Misschien dat ik vrijdag voor ik vertrek nog gauw even een sprongetje maak voor een beter gevoel...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:08

M-parcours staat op 1.05.
Ik meen me te herinneren dat je zei dat je NIckje wat op had zitten fokken tijdens je laatste springtraining? Toen had je veel balken idd, maar dat lijkt me dan ook niet zo gek eigenlijk. Bij Nick is het denk ik belangrijk om juist de rust er in te houden toch?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:14

En in Wwerf wordt meestal niet zo hoog gebouwd in het springparcours.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:17

Vanmorgen weer de preoef geoefend en het was bagger..... ben benieuwd zaterdag.... Ik kan gewoon niet fatsoenlijk dressuur rijden als er een jury (vandaag werd gefilmd en voelt al bijna hetzelfde) zit.

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:39

Nickeltje schreef:
Chaam Simmie...
En dit is ineens een M parcours. Het ging de laatste tijd idd beter, maar afgelopen zondag was toch weer bar slecht en daar heb ik niet zo'n lekker gevoel aan overgehouden.
Misschien dat ik vrijdag voor ik vertrek nog gauw even een sprongetje maak voor een beter gevoel...

doe het niet op het laatste moment, maar als je kan al eerder in de week.. en goed en slecht ligt soms bij elkaar, Negatief gaan denken schiet dus al niet veel op. Gewoon proberen rustig te blijven en rijden zoals je eerder ook deed, toen het goed ging natuurlijk Knipoog je weet dat het kan dus dan kan het nu gewoon ook...

en zoals gezegt word in WW staat het meestal wel laag dacht ik.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:41

Simmie schreef:
M-parcours staat op 1.05.
Ik meen me te herinneren dat je zei dat je NIckje wat op had zitten fokken tijdens je laatste springtraining? Toen had je veel balken idd, maar dat lijkt me dan ook niet zo gek eigenlijk. Bij Nick is het denk ik belangrijk om juist de rust er in te houden toch?

Ik had haar thuis opgefokt om haar zo te krijgen zoals ze op wedstrijd is en er vervolgens dus aan kunnen werken om haar weer rustig te krijgen.
Maar 1.05??? Ik heb gewerkt op 1.20... Hahaha, dat scheelt nogal.
Miky0: Ik denk trouwens dat ik haar vrijdag inderdaad gewoon eventjes dressuurmatig rijd.
Deze week zit ik gewoon in Leiden, dus meer rijden kan helaas niet.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:21

hallo mensen , ik kom me toch ook maar eens even melden Tong uitsteken

mijn eerste L cross met toc, ben zeer benieuwd of het wat gaat worden xD

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:50

1.20! nickeltje haha.
Ja dat is een gewoon M parcours met springen, maar bij een sgw zie ik het zelden zo hoog staan (geloof ik haha)Mar idd wieringerwerf staat nooit hoog.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:12

zo..ik heb vandaag weer gebeld..en het is in zoverre gelukt dat ik in ieder geval als 4de op de wachtlijst sta...

nickeltje...het zal vast goed gaan...maar ik moet je eerlijk bekennen...als! ik kan starten zie ik er ook wel tegenop hoor...afgelopen zondag heeft mijn madam zomaar 3x geweigerd!!?? ook niet het beste gevoel om mee te nemen naar een wedstrijd...maar je moet maar zo denken...iedere wedstrijd is weer anders.

sabine...gewoon blijven lachen en net doen of je het leuk vindt...dan ga je er zelf nog in geloven ook...en dan loopt het meteen voor een jury ook beter... Knipoog

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:08

ik blijf altijd wel vrij rustig met de dressuur ook al gaat het niet, probeer het natuurlijk zo goed mogelijk te doen maar helaas ben ik niet zo'n dressuurwonder Clown
vorig jaar was wel grappig, toen moesten de B cat C. pony'tjes aan de andere kant van de waterbak rijden, en ik weet niet wat het was, maar de helft van de baan kon de pony niet meer houden en sturen
ik had dat ook, hij wou echt niks, staart omhoog, hoofd omhoog en alleen maar hard en afsnijden etc, proef was echt heel snel voorbij Clown
toen ik klaar was ging de jury naar m'n moeder toe, we moesten niet denken dat hij gek was maar hij had wel een beetje royaal gejureerd: 183 punten Tong uitsteken zat ongeveer in het midden en het laagste was 160 dus zo slecht had ik het niet eens gedaan Haha! ("hoe hebben die anderen dan in vredesnaam gereden?")

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:02

Wat ik vanmorgen aan weersvoorspellingen op de radio hoorde voor eind van de dag klinkt nou niet echt optimaal om een cross te gaan verkennen...
Flinke onweersbuien met mogelijk hagel...
Ik hoop van harte dat ik nog sliep toen ik dat hoorde of dat het gewoon mee gaat vallen...

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:23

Nou Vent is weer 2 crosstrainingen verder en het ging héérlijk (tot ik eraf viel Knipoog Clown ). Maar Vent doet het goed, dus we hebben de volste vertrouwen erin voor aankomende zondag.

@Canter: we komen waarschijnlijk even langs voor Style - beschermers (pees/kogel?).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:35

Helaas geen Wwerf voor ons. Oro heeft een dikke knie. Hij mag wel gereden worden maar even een weekje geen crossen Boos!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 14:59

Balen Conny, hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

Mag je wel uitslapen zaterdag Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:01

Dat wel, maar ik mag ook gaan klussen ervoor in de plaats (niet mijn favoriete ding).
Nu nog even bedenken wie die schuldige van die knie is.
Optie 1; een hindernis in Lunteren
Optie 2; zijn lieve vriendin

(ik denk optie 1, want hij heeft geen hoefafdruk op zijn knie).

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 15:14

We komen nog posters tekort voor de zaterdag Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:37

Scum, wat balen!!!
Sterkte...

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:40

ik moet zaterdag startne als 3e L paarden op vietje, en zondag gehele dag posten, zoals altijd Lachen wel alles een beetje netjes houden he zondags rijders Haha! Haha! ( hopelijk zit ik niet weer bij een wespennest Tong uitsteken )

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:49

Online heeft zich aan een hindernis gestoten. Het was een heel klein houtstapeltje achter op het terrein. Bij het aanrijden keek Online al naar de volgende hindernis. Ik heb het vermoeden dat hij deze sprong pas opmerkte toen hij er over struikelde.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:51

Jammer van Oro Scum en BW. Gelukkig is het niet ernstig.