morgen nog even crosstraining en dan zijn we er klaar voor

nickeltje: zo moet je niet denken he! je komt er echt wel door!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ik ben erbij zaterdag dus ik kan je nog wat peptalk geven als het nodig is. Nickeltje schreef:madelene schreef:nou...ben al vanaf 17.25 aan het bellen of ik nog M HC kan meedoen...maar er neemt niemand op...?????
ik wil nog graag meedoen...paardje voelt erg lekker aan, en wil graag in vorm blijven, anders duurt oktober ysselstein wel erg lang.
Misschien een idee om er in elk geval heen te gaan?
Grote kans dat ik niet door het springen heen kom, mag jij de rit in mijn plaats rijden

Nickeltje schreef:Chaam Simmie...
En dit is ineens een M parcours. Het ging de laatste tijd idd beter, maar afgelopen zondag was toch weer bar slecht en daar heb ik niet zo'n lekker gevoel aan overgehouden.
Misschien dat ik vrijdag voor ik vertrek nog gauw even een sprongetje maak voor een beter gevoel...
je weet dat het kan dus dan kan het nu gewoon ook... Simmie schreef:M-parcours staat op 1.05.
Ik meen me te herinneren dat je zei dat je NIckje wat op had zitten fokken tijdens je laatste springtraining? Toen had je veel balken idd, maar dat lijkt me dan ook niet zo gek eigenlijk. Bij Nick is het denk ik belangrijk om juist de rust er in te houden toch?

zat ongeveer in het midden en het laagste was 160 dus zo slecht had ik het niet eens gedaan
("hoe hebben die anderen dan in vredesnaam gereden?")
). Maar Vent doet het goed, dus we hebben de volste vertrouwen erin voor aankomende zondag.
wel alles een beetje netjes houden he zondags rijders
( hopelijk zit ik niet weer bij een wespennest
)