[SGW] data najaarstrainingen Rob Janssen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: data najaarstrainingen Rob Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:16

Als ik Minderhout neem kom ik volgens mij ook gewoon waar ik moet zijn. Komt goed, we hebben ook nog een tom tom, en een kwartier extra tijd Knipoog

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:20

joyce is er ook weer met 2 pony's!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:27

Lielle: als bijlage heb je nu trouwens weer de reglementen van Rob zn eigen terrein. Niet de algemene regels voor groepstrainingen. Aangezien ik de vorige training nogal op mn sodemieter heb gehad, denk ik, zal t ff aan je melden..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 21:36

oeps, verkeerd gekeken. Bedankt! Vraag me dan alleen af waar ik de groepsregels heb gelaten Bloos!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:30

ik heb super getraind...en vreselijk gelachen...er had er eentje een fikse duik met paard en al in het water gemaakt..recht voor me...kwam niet meer bij van het lachen..
op 1 hindernis was mijn merrie flink stout en bleef ze een paar keer flink weigeren...maar na eens flink de waarheid gezegd te hebben, 2 man sterk naast de hindernis die haar aangemoedigd hebben...deed ze het uiteindelijk toch maar.
daarna nergens meer problemen.
op een flinke steile helling ging boven de hindernis mijn teugel kapot...ging nog net goed gelukkig, en bij de parkeerplaats aangekomen kreeg ik nog even een reserveteugel, en kon ik ook de laatste hindernissen mee af maken...
heeeeeeeeeerlijk, en nu heb ik pijn in mijn wangen van het lachen, spaghetti-benen en een houten kont!!
gezellig ook nog wat andere bokkers gezien en gesproken...mijn dagje kan niet meer stuk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:49

Dan willen we natuurlijk wel weten wie er kopje onder ging....
Mijn training was ook fijn. Sim was niet te stuiten! Zo ken ik haar weer een beetje.

Hubbie heeft trouwens een hoop foto's. Die zal ik van de week even uitzoeken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 05:12

Nou wil ik natuurlijk ook meer weten Maddie Ja Jammer dat ik het niet heb gehaald, had het graag gezien Haha! Maar fijn dat je lekker hebt gereden Ja

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 08:13

Klinkt als leuke training Maddie, behalve voor de zwemster Lachen

Sim: fijn dat sims zo goed aanpakte!! Ga je aankomend weekend naar Gorssel??

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:00

Simmie schreef:
Dan willen we natuurlijk wel weten wie er kopje onder ging....
Mijn training was ook fijn. Sim was niet te stuiten! Zo ken ik haar weer een beetje.

Hubbie heeft trouwens een hoop foto's. Die zal ik van de week even uitzoeken.

Dat was Loes in het laatste groepje, zij is nog geen bokker...heb haar gezegd dat ze dat wel moest gaan doen !!!! Haha! Echt geweldig gelachen, ze stond tot boven aan haar boven lijf onder water ROFL Daarna kreeg ze het wel koud en heeft ze het laatste stukje niet meer meegedaan. Wel petje af voor haar...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:08

Mijn dag kon daar ook niet meer stuk, na verdorie weer te laat aankomen vlak voor 2 uur omdat we toch fout gingen en driemaal toe gedraaid zijn snel opgezadeld en naar de groep geraced met marieke.

Ik vond het het echt het mooiste terrein tot nu toe en OOHHH wat baal ik dat ik geen foto's heb, je kon daar zo mooi foto's maken.

rebecca ging echt geweldig en overtrof eigenlijk al mijn verwachtingen ineens. Op een bezembak waar Maddie ook ff problemen had met haar paard, ging rebec er ook na een aantal weigeringen overheen en daarna deed ze alles in een keer, ook alle greppels en coffins ??????? Tong uitsteken dat verbaasde me nog het meest na een flink gestuiter en gesteiger in renswoude en hernen !!!!!!!

Ik heb echt heerlijk gereden en veel vertrouwen gekregen. Rebec pakte heel fijn en uitstekend bergopwaarts op. Mooi de kop erop met alles. Ik had er geen genoeg van kunnen krijgen die dag.

Het was uitermate gezellig !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moet wel trakteren van Rob de volgende keer, dat zal ik dan maar braaf doen.... Vingers aflikken twee keer te laat zijn.... Hamer

Ik hoop echt dat we 20 sept of 12 okt weer daar gaan trainen maar dan neem ik een amateur fotograaf mee. Je kon daar zo mooie foto's maken ook dat water !!!!! echt geweldig. dus bij deze Lielle ?????? nog een keertje ???????? .......please !!!!!!! Duivel

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:21

Mijn training ging ook fijn. Haha! Ze had alleen beetje veel energie over, waardoor ze een beetje jolig ging bokken na het eerste sprongetje en met een snelle, onverwachtse draai naar rechts erbij lag ik er links naast. Bloos Verder ging het goed Lachen Trok overal super op aan en keek nergens op, ook niet op het water, wat ze vaak toch nog wel spannend vind vond ze nu alleen maar leuk. Haha! Was alleen een beetje nat na de training; staken het hele meer over en de laatste keer dat we dat deden ging ik als laatste en wilde ze nogal graag achter de rest aan dus spetterde wel heel erg. Wachten was dan ook het lastigste gisteren. Maar weer heel veel meer vertrouwen gekregen vooral op het water Lachen
Helaas maar heel weinig foto's, want pa snapte het fototoestel niet, dus geen foto's van mijn groepsgenoten sorry.
Bianca; volgens mij heb ik jou nog 2 keer over het greppeltje bij het meer zien gaan, zag er goed uit! heel simpel.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:32

JOyce had ook weer super fijn getraind!
In de eerste les was ze weeer is de kleinste van het stel! met d'r C ponytje
tussen de paarden, de andere les was met een paar d pony's en een halflinger!
En paps heeft weer super foto's gemaakt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:14

Fijne training dus Bianca en Vivre. Bianc, is Loes degene die op de schimmel mee reed?

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:54

@simmie..ja klopt...met halflang blond haar...

@vivre...oh was jij dat!!! ik was diegene die jou een klein beetje mee deed helpen opstappen...weet ik nu ook wie jij bent!!

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:20

@ madelene; dan weet ik nu ook wie jij bent, nog bedankt voor de hulp! Jij ook nog een fijne training gehad lees ik Lachen

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:49

Vivre schreef:
Helaas maar heel weinig foto's, want pa snapte het fototoestel niet, dus geen foto's van mijn groepsgenoten sorry.

Wij hebben wel foto's van de groep van half 1 we staan er allemaal op, duidelijk en minder duidelijk , ik ga nu (proberen te) uploaden in mijn photobucket en zal dan de link hier wel weer doorgeven Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:50

Oew!! Ben benieuwd... ik zat ook in die groep...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:57

Nickel, zie mijn post in het bejaardentopic. Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:02

Ehm... ik ga gauw zoeken...

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:58

Ik heb ook een heerlijke training gehad. We begonnen echt slecht. Mijn paard gaf er weer de brui aan. Dat spontane weigeren is zo nieuw voor ons dat ik er ook nog niet meteen goed op kan reageren (is dus wel een leer punt). Maakte me alleen wel echt zorgen waarom hij dat nu ineens deed. Normaal trekt hij overal zelf op af en weigerde alleen op iest wat echt nieuw of spannend was.

Gelukkig ging na een halverwege de knop weer helemaal om en werd hij weer vanouds fanatiek en een tikkeltje heet. Ik was dus ook echt super blij.

Ik merk dat we op greppeltje en het water iedere keer vorderingen maken.
Super leuk terrein ook. Lekker dat het zo uit elkaar ligt en je regematig even een stukje verderop gaat kijken. Op naar de 20e dus.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:44

Nickeltje schreef:
Oew!! Ben benieuwd... ik zat ook in die groep...

ze staan erop, van jou Nickeltje staat er een hele (vinden wij) mooie op (oxertje in het water) Ja

Omdat ik ze zo uit het fototoestel heb gekopieerd staan ook de mindere foto's ertussen Bloos

Ga ik nu kijken of het gefilmde (nabij het water) de moeite waard is Haha!

hier de link naar de foto's
http://s288.photobucket.com/albums/ll19 ... 07-9-2008/

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:58

Leuke fotos meiden!!

Dat die hond bij jullie ook nog meeholde! Die leek bij onze groep al bekaf!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 00:57

Ibonn schreef:
Ik doe definitief mee als:
* Plato niet kreupel wordt
* ik niet kreupel word
* de auto niet kapot gaat
* Plato geen gekke wondjes heeft op de plaats van het zadel
* ik niet ziek ben
* .......

Lielle: Mag Ruud trouwens ook een BB nu het ernaar uitziet dat ik deze training toch echt ga halen ?

Weten jullie nog ??? Boos!

De auto ging dus onderweg kapot Hamer Effe flink paniek want we hadden het niet meteen in de gaten, de motor liep gewoon maar ineens begon een vrachtwagen naast ons te toeteren. Allemaal witte rook achter en langs de Landrover. We reden net bij Eindhoven bij die wegwerkzaamheden waar natuurlijk ook net geen pechstrook was Dus met een hartslag van over de 200 toch nog 200m verder gereden naar de eerste afslag.
Meteen uit de auto om Plato van de trailer te halen want ik dacht echt dat het brand was door die rook maar Ruud liep al met de jerrycan naar de motorkap om te blussen. Dus terug naar voren om te zorgen dat Ruud niet meteen de motorklep opendeed zodat het op zou vlammen. Voorzichtig de klep opengemaakt en toen bleek het hete stoom te zijn en gelukkig geen brand. Het water en stoom spoten met een fontein uit het motorblok en de beschermlaag aan de binnenkant was al aan het smeulen/smelten...
Achteraf toen alles afgekoeld was, konden we zien dat er een schroef uit het koelwatersysteem losgekomen was waardoor al het water uit het blok spoot en alles dus overhit raakte.
Thuisfront is ons komen halen en na 3 uur op de trailer stond Plato weer terug op de wei Verdrietig

Dit betekent wrs ook einde seizoen voor ons want voor 1 cross ga ik Plato niet meer optrainen. Ik rij voor het plezier wrs nog mee in Ysselsteyn maar voor de rest zet ik in op 2009 ! Wil ook eerst een andere auto want ik wil niet meer met dit ding de weg op
Moet ik erbij zeggen dat ik gehuild heb als een klein kind omdat dit al de zoveelste training was die ik dit jaar miste Bloos

Wel leuk om te lezen dat de anderen een fijne training gehad hebben!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 07:00

Ach gut voor jou Ibonn, het was zaterdag wel duidelijk hoe ongelooflijk k*e je je voelde.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:28

Oh Ibonn, wat een enorme pech. Je had je er zo op verheugd. Kan me voorstellen dat je hebt staan janken. Ik denk dat ik er ook nog bij had gestampvoet...