Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer dat ik het niet heb gehaald, had het graag gezien
Maar fijn dat je lekker hebt gereden

Simmie schreef:Dan willen we natuurlijk wel weten wie er kopje onder ging....
Mijn training was ook fijn. Sim was niet te stuiten! Zo ken ik haar weer een beetje.
Hubbie heeft trouwens een hoop foto's. Die zal ik van de week even uitzoeken.
Echt geweldig gelachen, ze stond tot boven aan haar boven lijf onder water
Daarna kreeg ze het wel koud en heeft ze het laatste stukje niet meer meegedaan. Wel petje af voor haar...
dat verbaasde me nog het meest na een flink gestuiter en gesteiger in renswoude en hernen !!!!!!!
twee keer te laat zijn....
Ze had alleen beetje veel energie over, waardoor ze een beetje jolig ging bokken na het eerste sprongetje en met een snelle, onverwachtse draai naar rechts erbij lag ik er links naast.
Verder ging het goed
Trok overal super op aan en keek nergens op, ook niet op het water, wat ze vaak toch nog wel spannend vind vond ze nu alleen maar leuk.
Was alleen een beetje nat na de training; staken het hele meer over en de laatste keer dat we dat deden ging ik als laatste en wilde ze nogal graag achter de rest aan dus spetterde wel heel erg. Wachten was dan ook het lastigste gisteren. Maar weer heel veel meer vertrouwen gekregen vooral op het water 

Vivre schreef:Helaas maar heel weinig foto's, want pa snapte het fototoestel niet, dus geen foto's van mijn groepsgenoten sorry.

Nickeltje schreef:Oew!! Ben benieuwd... ik zat ook in die groep...
Ibonn schreef:Ik doe definitief mee als:
* Plato niet kreupel wordt
* ik niet kreupel word
* de auto niet kapot gaat
* Plato geen gekke wondjes heeft op de plaats van het zadel
* ik niet ziek ben
* .......
Lielle: Mag Ruud trouwens ook een BB nu het ernaar uitziet dat ik deze training toch echt ga halen ?

Effe flink paniek want we hadden het niet meteen in de gaten, de motor liep gewoon maar ineens begon een vrachtwagen naast ons te toeteren. Allemaal witte rook achter en langs de Landrover. We reden net bij Eindhoven bij die wegwerkzaamheden waar natuurlijk ook net geen pechstrook was
Dus met een hartslag van over de 200 toch nog 200m verder gereden naar de eerste afslag.

voor jou Ibonn, het was zaterdag wel duidelijk hoe ongelooflijk k*e je je voelde.